kimlo Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 Witam Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem audi a4 B7 2.0 t 200 km. Pewnego razu podczas wyprzedzania odcięło mi turbinę myślałem takie tam . Rano już było ok. Po jakimś czasie znowu się to powtórzyło . A kursy zbliżał się czas wymiany rozrządu to i zajrzałem do turbo okazało się że jest padnięte przy okazji oddałem też wariator do regeneracji jakiś czas był spokój ale znowu zaczęło się to samo . Dalej rozłącza turbinę po przejechaniu 10 km na vagu pokazało wkoncu błąd p2293 regulator cisnienia paliwa 2 czy ktoś może miał coś podobnego i wie co to jest
Mano4 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 Ogólnie bład związany z cisnieniem paliwa,może to być czujnik cisnienia na listwie.Moze byś coś z pompą wytarty wałek.Popychacz pompy sprawdzałeś wymieniony?Kosztuje pare złotych ale to podstawa.
kimlo Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 50 minut temu, Mano4 napisał: Ogólnie bład związany z cisnieniem paliwa,może to być czujnik cisnienia na listwie.Moze byś coś z pompą wytarty wałek.Popychacz pompy sprawdzałeś wymieniony?Kosztuje pare złotych ale to podstawa. Zamówiłem popychacz na sobotę będzie wałek wydaje się ok nie widać przetarc. Też myślałem żeby oba zamówić nowe trochę kosztują ale jak zrobić to dobrze. Tylko że jak by wałek był wytarty to by klekotały a chodzi cichutko
black4 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 Witaj, Kolega miał podobny efekt. Winowajcą okazała się wytarta krzywka wałka ssącego. Jeśli już wymieniaj tylko na Ori. Najprawdopodobniej wytarta krzywka nie uruchamia należycie popychacza i w pewnym zakresie obrotów pompa HPFP nie podaje należytego ciśnienia. Przy jakich obrotach ci odcina ? Jeśli z tyłu silnika nie słychać metalicznego klekotu to łańcuch z napinaczem powinny być ok. Daj znać. Pozdrawiam
kimlo Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 (edytowane) 32 minuty temu, black4 napisał: Witaj, Kolega miał podobny efekt. Winowajcą okazała się wytarta krzywka wałka ssącego. Jeśli już wymieniaj tylko na Ori. Najprawdopodobniej wytarta krzywka nie uruchamia należycie popychacza i w pewnym zakresie obrotów pompa HPFP nie podaje należytego ciśnienia. Przy jakich obrotach ci odcina ? Jeśli z tyłu silnika nie słychać metalicznego klekotu to łańcuch z napinaczem powinny być ok. Daj znać. Pozdrawiam Łańcuch i cały rozrząd wymieniony jakieś 100 km temu . Myślisz że to wałek ssący ? A lepiej wymienić oba czy tylko jeden ? Odcina turbinę tak powyżej 3 tys . I odrazy wyskakuje ten błąd co jest na załączniki po jego wyłączeniu odrazu dalej ciągnie i znowu po chwili rozłącza Edytowane 8 Listopada 2019 przez kimlo
black4 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 W A4 B7 2.0 TFSI wyciera się jedynie krzywka wałka ssącego. Także jedynie wałek ssący kwalifikuje się po ponad 200 tys. km przebiegu do wymiany. Kolega miał podobne objawy. Wymienił regulator ciśnienia paliwa, czujniki, podmieniał pompy HPFP itp i nic nie pomagało. Finalnie winowajcą okazał się wałek ssący. Pozdrawiam
kimlo Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 2 godziny temu, black4 napisał: W A4 B7 2.0 TFSI wyciera się jedynie krzywka wałka ssącego. Także jedynie wałek ssący kwalifikuje się po ponad 200 tys. km przebiegu do wymiany. Kolega miał podobne objawy. Wymienił regulator ciśnienia paliwa, czujniki, podmieniał pompy HPFP itp i nic nie pomagało. Finalnie winowajcą okazał się wałek ssący. Pozdrawiam Jutro zamówię to może do wtorku dojdzie rozbiórek mam nadzieję że już będzie wszystko pozdrawiam i dzirki za pomoc
kimlo Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Opublikowano 21 Listopada 2019 W dniu 9.11.2019 o 15:54, black4 napisał: Daj znać jak poszło, Pozdrawiam Chyba pompa wysokiego ciśnienia pierdzieli bo dalej rozłącza turbinę lepiej chodzi więcej mocy ale ponad 3 tys obrotów dalej rozlacza i tak jak by paliwa brakowało
black4 Opublikowano 21 Listopada 2019 Opublikowano 21 Listopada 2019 A stan krzywki (czy nie wyrobiona?) wałka ssącego sprawdziłeś ? Pozdrawiam
kimlo Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 W dniu 21.11.2019 o 16:42, black4 napisał: A stan krzywki (czy nie wyrobiona?) wałka ssącego sprawdziłeś ? Pozdrawiam W następną sobotę będę wymieniał bo napewno jest na wałku wydechowym leki wydarta to odrazu oba walki zmienię może pomoże jak nie to zostanie tylko pompa 1
black4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka. Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym. Daj znać ? Pozdrawiam
kimlo Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Opublikowano 22 Listopada 2019 30 minut temu, black4 napisał: O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka. Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym. Daj znać ? Pozdrawiam I tak będę rozbierał to wymienię oba leżą w bagażniku . Kupiłem na wszelki wypadek dwa . Bo dziwnie zaczął klekotać 1
black4 Opublikowano 22 Listopada 2019 Opublikowano 22 Listopada 2019 Metaliczny klekot ? To raczej objaw zużytego łańcucha i napinacza z tyłu silnika. Pierścienie wariatora też sprawdź : Pozdrawiam
kimlo Opublikowano 23 Listopada 2019 Autor Opublikowano 23 Listopada 2019 11 godzin temu, black4 napisał: Metaliczny klekot ? To raczej objaw zużytego łańcucha i napinacza z tyłu silnika. Pierścienie wariatora też sprawdź : Pozdrawiam Wariator po regeneracji i rozrząd po wymianie jakieś 600 km temu . Chodzi jak diesel
black4 Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 Łańcuszek z napinaczem z tyłu silnika też wymieniony ? Czy tylko pasek rozrządu + pompa wody ? Pozdrawiam 1
Lomaj Opublikowano 27 Listopada 2019 Opublikowano 27 Listopada 2019 Co do odcinania "turbiny" to bym proponował loga dynamicznego 103 i 106. Da to trochę wglądu na pompy paliwa
kimlo Opublikowano 12 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2019 W dniu 22.11.2019 o 20:26, black4 napisał: O ile się orientuję wadliwe są walki ssące i w nich z czasem wyciera się ta krzywka. Nie słyszałem, żeby ktoś miał problem z wydechowym. Daj znać ? Pozdrawiam A możliwe jest żeby wałek ssący był wytarty aż o 6 mm bo mam nowy i stary i jest taka różnica ?
black4 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Może być spora różnica . Niestety ... Także, chyba trafiłeś z rozwikłaniem problemów auta ... Pozdrawiam ?
kimlo Opublikowano 13 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2019 (edytowane) 15 godzin temu, black4 napisał: Może być spora różnica . Niestety ... Także, chyba trafiłeś z rozwikłaniem problemów auta ... Pozdrawiam ? Dziś się okaże zacząłem wczoraj składać . Ale już nie miałem siły są dwa wałki nowe i popychacz . Zostanie tylko pompa jak coś do wymiany oby już nie Edytowane 13 Grudnia 2019 przez kimlo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się