Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Skacząca wskazówka od temperatury.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam b6 1.8turbo 120kw 2004r. Do dzisiaj nie było żadnego problemu mianowicie po przejechaniu 70km i po kilku godz postoju auta przed powrotem zajrzałem sobie pod maskę i odkrecilem korek od płynu chłodniczego żeby zobaczyć jak wygląda (auto mam od miesiąca) zakrecilem i ruszyłem w drogę dodam że zawsze wskazówka pokazywała, mi 90 stopni po przejechaniu ok 20km zauważyłem że leży na 50stopniach po kilku chwilach znowu wyskoczyła na 90 i przez kolejne 40km nic się nie działo po czym znowu spadła na 50 i po kilku km spowrotem 90 zdazylo się tak kilkukrotnie w aucie z nawiewiw leci ciepłe powietrze. 

Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną? 

Dzięki pozdrawiam 

Opublikowano

Czujnik temp., termostat, uszkodzone zegary. Vagiem musisz porównać wskazania czujnika g62 z g2.

Opublikowano

Ok dzięki na szybko sprawdzałem z tel jakimś okrojonym programem ale jedyne co ustaliłem to że temp. Wynosiła w granicach 100-105 jutro pojadę na kompa czy po sprawdzeniu tych czujników będzie  mozna stwierdzic czy to termostat bo czy czujniki to napewno. 

I jeszcze pytanie na wszelki wypadek ile termostat i jaki 

Opublikowano

To jest jeden czujnik zespolony g62 z g2. G2 odpowiada za temp, na zegarach. Jeśli te dwa odczyty są prawie identyczne to czujnik sprawny. Termostat może być behr, pewnie koło 200zł kosztuje.

Opublikowano
7 minut temu, przem8 napisał:

Czujnik temp., termostat, uszkodzone zegary. Vagiem musisz porównać wskazania czujnika g62 z g2.

Ok dzięki na szybko sprawdzałem z tel jakimś okrojonym programem ale jedyne co ustaliłem to że temp. Wynosiła w granicach 100-105 jutro pojadę na kompa czy po sprawdzeniu tych czujników będzie  mozna stwierdzic czy to termostat bo czy czujniki to napewno. 

I jeszcze pytanie na wszelki wypadek ile termostat i jaki 

Opublikowano
Teraz, przem8 napisał:

To jest jeden czujnik zespolony g62 z g2. G2 odpowiada za temp, na zegarach. Jeśli te dwa odczyty są prawie identyczne to czujnik sprawny. Termostat może być behr, pewnie koło 200zł kosztuje.

Ok dzięki 

Opublikowano
W dniu 8.11.2019 o 20:02, przem8 napisał:

To jest jeden czujnik zespolony g62 z g2. G2 odpowiada za temp, na zegarach. Jeśli te dwa odczyty są prawie identyczne to czujnik sprawny. Termostat może być behr, pewnie koło 200zł kosztuje.

Wracając do tematu nie byłem jeszcze na kompie sprawdzałem płyn na zimno i ciepłym silniku i poziom jest taki sam podłączyłem się kostka i za pomocą programu na tel sprawdzal m temperature silnika dodam że auto normalnie nagrzewa się do 90stopni po ok 4-5 km podłączyłem się i temp jest w granicach 104-107 stopni i nawet wtedy kiedy wskazówka nagle opada do 50 stopni program pokazuje temperaturę jak pisałem wyżej termostat nie wydaje mi się żeby to był bo nagrzewa się auto dmucha ciepłym powietrzem itd czy nadal to może być czujnik jakieś pomysly

Opublikowano

Raczej czujnik do wymiany. Czujnik kosztuje z 50zł więc możesz kupić, bo z tego co piszesz, wnioskuje, że na "kompa" też pojedziesz odpłatnie i taniej na pewno Cie to nie wyniesie :P

Opublikowano
2 minuty temu, przem8 napisał:

Raczej czujnik do wymiany. Czujnik kosztuje z 50zł więc możesz kupić, bo z tego co piszesz, wnioskuje, że na "kompa" też pojedziesz odpłatnie i taniej na pewno Cie to nie wyniesie :P

Ok a powiedz mi jeszcze jeżeli był by to czujnik to na programie pokazywał by cały czas dobra temperaturę mimo że zegar pokazuje w danym momencie 50stopni i jaki czujnik kupić bo słyszałem że czujnik czujników nie równy dziś wracając do domu dosłownie co kilka minut wskazówka pokazywała 90 i 50 naprzemian 

Opublikowano

Jak wyżej napisał przem8, ten czujnik daje sygnał na zegary i do kompa, stąd takie rozbieżności. O czujnik najlepiej zapytaj w ASO, powinno w 100 zł się zamknąć a masz 100% pewności że dobrze będzie pokazywać.

Opublikowano
44 minuty temu, Miniu81 napisał:

Ok a powiedz mi jeszcze jeżeli był by to czujnik to na programie pokazywał by cały czas dobra temperaturę

Pisałem wcześniej i kolega wyżej napisał Ci jeszcze raz. Ciężko zrozumieć, że jeden czujnik czteropinowy to tak naprawdę dwa czujnik g62/g2? Jeden pokazuje temp. płynu dla sterownika, a drugi tą co widzisz na zegarach. Podejrzewam, ze u Ciebie zrąbana jest ta część odpowiedzialna za zegary. Częsta usterka w tych czujnikach.

Masz czujnik i jest on z tyłu silnika przy grodzi. Jak masz sprytne rączki to wymienisz max w 5minut. Kup od razu nowy oring do niego, bo w zestawie nie ma.

CZUJNIK-TEMPERATURY-VW-AUDI-SEAT-SKODA-0
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 32,96 zł - CZUJNIK TEMPERATURY VW AUDI SEAT SKODA 059919501A (7324809035). Allegro.pl - Radość zakupów i...

 

Opublikowano

Dzięki śliczne za podpowiedźi dam znać co bylo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...