pila24 Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 (edytowane) 44 minuty temu, Langista napisał: Tyle tylko, że jak ktoś ma budżet 800-900 zł i nie ma możliwości zrobić tego sam , a zleca to komuś to za robociznę dochodzi 400-500 zł, a same wahacze na stronie regum.pl są dla B7 za 880 + 160 zł kaucji, dla B8 już 1360 + 240 zł kaucji. Jak widać cena już ponad 1000 zł, gdzie zieloni jak usłyszą samo słowo "tysiąc", to już będą zdziwieni, bo przecież miało być tanio. Dodasz koszt montażu i 1500 zł się zamyka. Dla nas, ludzi potrafiących to samemu zamontować temat jasny, bierzemy regenerowane bo i tak 1040 zł vs 1800-2700 (taka rozbieżność Lemfördera na Allegro) to oczywisty wybór. Nawet jak wyjdzie 1000zl za komplet który się składa z ori wahaczy zregenerowanych na tulejach Lema lub ori to co innego jest rzeczywistą konkurencją? Jak ktoś chce tanio to założy 3 chińskie zestawy i może zrobi podobną ilość kilometrów. A koszta wyjdą x2 lub drożej. Edytowane 14 Listopada 2020 przez pila24
Langista Opublikowano 14 Listopada 2020 Opublikowano 14 Listopada 2020 5 godzin temu, pila24 napisał: Nawet jak wyjdzie 1000zl za komplet który się składa z ori wahaczy zregenerowanych na tulejach Lema lub ori to co innego jest rzeczywistą konkurencją? Jak ktoś chce tanio to założy 3 chińskie zestawy i może zrobi podobną ilość kilometrów. A koszta wyjdą x2 lub drożej. No i my to wiemy, wie to też każdy, który się przejechał na częściach 'polecanych' w sklepach z częściami samochodowymi, gdzie kupił kilka razy różne części bo padały jedna za drugą, wydając przy tym raz (jak nie dwa razy) więcej pieniędzy jakby kupił oryginał. Nie powiem, nie wszędzie trzeba brać oryginał bo często za samą markę, która wcale taka dobra nie jest, dopłaca się kilkukrotność ceny. Nie mniej jednak w B5 założyłem SKV i z tego co wiem, to siedzi do teraz, czyli ma nalatane ponad 80k km. W B6 też mam SKV i nic jak na razie się nie odzywa, a wbiije na nim za niedługo 30 lub 40k (nie pamiętam kiedy dokładnie go zakładałem dlatego wolę podać mniejszy przebieg). Gdybym zaś z drugiej strony o możliwości regeneracji oryginalnych wahaczy wiedział wcześniej, to zastanowiłbym się nad tą opcją, chociaż z drugiej strony i tak sam sobie taki zawias wymieniam, więc nawet jak w przeciągu 6 lat zmienię go dwa razy, to po pierwsze : będzie mi łatwiej odkręcić śruby a po drugie, dopiero z drugim zestawem minę się z wartością regenerowanego bez zwrotu kaucji.
Monika S Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 a ja się sparzyłam na SKV tak chwalone a kolejne germany czyli na chwilę. Zamontowałam zaciski ham. jeden przeciekał przy montażu drugi po 5 tyś nie są tanie bo promowane że niemieckie a takie same chinole jak inne.
pila24 Opublikowano 18 Listopada 2020 Opublikowano 18 Listopada 2020 4 godziny temu, Monika S napisał: a ja się sparzyłam na SKV tak chwalone a kolejne germany czyli na chwilę. Zamontowałam zaciski ham. jeden przeciekał przy montażu drugi po 5 tyś nie są tanie bo promowane że niemieckie a takie same chinole jak inne. Wszystko co ma w nazwie dopisek Germany,albo kraft to tania chińszczyzna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się