Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięta pompa AdBlue w A4 B9 2.0 TDI


Bartek91

Rekomendowane odpowiedzi

Mam sterownik z literka D (4M0907355D) w Allroad. Czy moge wymienic go na sterownik bez literek tj. 4M0907355 ?? Znalazlem od Q7 ktory wyglada ładnie na pierwszy rzut oka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że tak . Powinien podejść o ile  jest sprawny . Z wcześniejszych wątków idzie wywnioskować że do przed lifta podchodzą sterowniki do indeksu D  . Po liftowe sterowniki z indeksem powyżej D niestety nie podejdą . Ja w swoim Audi miałem indeks B . Mam Audi A4 z 2017 roku . Kupiłem sterownik z tym samym indeksem od Audi SQ7 z 2016 roku z Holandii . Sterownik wyglądał jak nowy . Po założeniu sterownika problem z komunikatem Brak możliwości  rozruchu za 1000 kilometrów sam zniknął . Przeprowadziłem skan vcdesem zero błędów w silniku . Jak narazie problem zażegnany . Załączam zdjęcia starego sterownika do jakiego stanu może się zużyć . Żeby nie bezpieczniki pewnie auto by się zjarało . IMG_3275.thumb.jpeg.99d0c02d9570f3527563f8ebca5beb9a.jpegIMG_3276.thumb.jpeg.ed3ad7d928df23521133fee15c1aa665.jpegIMG_3274.thumb.jpeg.72dbcd63c8df519baaf4dbf321196073.jpegIMG_3273.thumb.jpeg.7c27ba49c6915ff914ae20f45469c941.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ro***erducha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiało byc konkret zwarcie , zapewne przez wilgoć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie nie wygląda na wilgoć...

Nie zaczeło się od miejsca gdzie jest membrana , nie wygląda jak by korodowło .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj powodem była raczej wysoka rezystancja przejścia i powstała z wzwiązku z tym wysoka temperatura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kod błędu P204F00 Reductant System Performance Bank 1. Komunikat pojawił się przy mocniejszym hamowaniu na autostradzie. Dolałem z baniaka 10l i na słuch jeszcze odrobina by weszła. Od tego czasu przejechałem około 60 kilometrów ale drogami lokalnymi więc bez mocniejszego dogrzania silnika. Czy to też może być wadliwy sterownik czy szukać problemu gdzieś indziej? Czy przejechanie około 100 kilometrów utrzymując powyżej 2000 obrotów może pomóc aby system wszystko przeliczył?(tak podpowiadają na niemieckim forum)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam takiej możliwości w tej chwili. Tylko tyle uzyskałem od znajomego który sczytał dla mnie błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi wywaliło komunikat o usterce AdBlue :(
Błędy jakie ma to :
 

Adres 01: Silnik (J623-DETA)       Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb
   Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 AG    HW: 04L 907 309 L
   Komponent: R4 2.0l TDI   H35 9970  


4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
21378 - Jednostka dozowania czynnika redukującego
              P20FE 00 [01100000] - nieprawidłowe działanie
              Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

9583 - Czujnik 1 NOx; zespół 1
             P2200 00 [01100000] - usterka elektryczna
             Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

9643 - Czynnik redukujący
             P20E8 00 [01100000] - ciśnienie za niskie
             Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

28653 - Układ czynnika redukującego; zespół 1
               P204F 00 [11101101] - wadliwy
               MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
                Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 258515 km
                    Data: 2024.05.24
                    Czas: 06:19:22

                    Prędkość obrotowa silnika: 1109.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
                    Prędkość pojazdu: 82 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 80 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 56 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.320 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Masa powietrza na przepływomierzu powietrza 1: 11.5 kg/h
                    Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 11.0 °C
                    Zawór recyrk.spalin:1 rząd 2: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.69 %
                    Nastaw.klapy spalin 1:rz.1: inf.zwr.o położ. - wart.rzecz.: 99.30 %
                    Czujnik NOx przed katalizatorem SCR: emisja NOx: 58 ppm
                    Czujnik NOx przed katalizat.SCR: współczynnik korekty offset: 0 ppm
                    Średnia temperatura katalizatora SCR: 308.3 °C

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź szczelność układu od zbiornika po katalizator 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...