Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Zabrakło paliwa, po uzupełnieniu nie można uruchomić silnika


Recommended Posts

Posted

Wczoraj trochę mojej głupoty wyszło na jaw i na oparach ropki chciałem dojechać do stacji paliw, ale 500m od najwyraźniej paliwko się skończyło bo niunia zdechła...zalałem 5 litrów ale odpalić nie chce :(...rzecz działa się wieczorem a musiałem lecieć do pracy, więc wróciłem do niej rano i dalej to samo :(...rozumiem, że układ paliwowy się zapowietrzył, czy wystarczy jedynie zdjąć rurki wtrysków, zakręcić parę razy i to przywróci ją do życia? POMOCY, nie chciałbym wzywać lawety i denerwować się rachunkami :(

P.S Dodatkowo klimatronic pokazuje mi na przemian dwa błędy 18.3 i 50.3 Czy ktoś może mi je wytłumaczyć? :(

POZDRAWIAM

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 26-03-2007, 20:31 ]

temat dodany do FAQ

Posted

Witaj.

1. zdejmij osłonę silnika (10ka nasadkowa)

2. poluzuj nakrętki z wszystkich 4ech wtryskiwaczy (17tka płaska)

3. kręć rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu aż pojawi się ropa w miejscach poluzowania nakrętek

4. dokręć z powrotem nakrętki na wtryskach

5. odpal silnik

Co do błędów z klimatronika nie pomogę nie mam przy sobie tabeli kodów.

Pozdrawiam.

Posted

...dokładnie tak zrobiłem (poza wciśniętym pedałem gazu) i niestety nie dało to efektu, jakieś śladowe ilości ropy tam były...

Posted

Sprawdź czy dochodzi paliwo z baku do filtra paliwa ew. czy jest już za filtrem a przed pompą wtryskową. Jest w rozumieniu czy jest tłoczone.. Jeżeli jest to silnik za chwilę musi odpalić. Chyba, że oprócz zapowietrzenia układu doszedł problem ze sterowaniem pompy, elektroniką.

Poczekajmy może ktoś opisze błędy z klimatronika może dotyczą spraw silnikowych.

Pozdrawiam

Posted

hej spróbuj wykręcić filtr paliwa zalać go ropą do pełna wkręcić z powrotem i krec rozrusznikiem, wlej tez do baku pare litrów, ewentualnie podjedź drugim autem bo może ci sie akumulator rozładować i odkecaj po kolei wtryski i zakręcaj, najlepiej w 2 osoby, u mnie pomogło. powodzenia

Posted

zaciągnąłem do mechanika który był niedaleko, przeczyścił paliwem przewód paliwowy, odpowietrzył odpalił od drugiego akumulatora bo tamtem był padnięty i wszsytko OKI :)

  • 1 year later...
Posted

Ja miałem też takie zdarzenie w sumie to dwa razy za drugim razem komputer mnie oszukał bo pokazywał do przejechania 2km a niunia zdechła na szczęście po wjeżdzie na CPN :> Zatankowałem i kręciłem chyba z 10 minut i zapaliła ale się spociłem

Pozdrowienia

* nie komentujemy starych wątków [Musashi]

Posted

moja propozycja to nie doprowadzać do takich sytuacji szkoda rozrusznika :gwizdanie:

Posted

Dokładnie, ja tankuje od razu jak tylko mi się rezerwa zapali, bo boję się właśnie takich sytuacji. :cool1:

Posted

niedopuszczanie do takich sytuacji to jedno, ale jezdzac na oparkach z rezerwy wciagane sa najgosze syfy, szkoda brudzic i zapychac przewodow paliwowych i filtra.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...