PiXX Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 (edytowane) Hej, Wrzucam do trochę pogrzebanego AFNa (A4 B5 '98 po pierwszym mini lifcie) kolektor z AWX. Chcę przy tym zostawić funkcjonujący EGR - pytanie czy ktoś kiedyś przeprowadzał taką operację? Najbardziej interesuje mnie połączenie kolektora z nowym zaworem - mianowicie czy ori rurka od AWXa podejdzie pod kolektor AFN. Druga sprawa to spięcie tego z resztą dolotu - na to mam dwa pomysły - albo zastosowanie kawałka węża z szybkozłączką i spięcie tego z plastikową rurą AFNa, albo przeszczepienie do B5tki dolotu od AWXa łącznie z tym kawałkiem wzdłuż grodzi - tylko tutaj też pojawia się pytanie czy podejdzie to p&p czy trzeba coś rezać z mocowaniami? Sprawa numer trzy, może i najmniej istotna ale tak bardziej z ciekawości - czy próbował ktoś uruchamiać klapę gaszącą w takim układzie? Wiem że elektrozawór jest sterowany przez sygnał o przebiegu prostokątnym, więc nie wystarczy zrobić układu na przekaźnikach i podać napięcie, bo się go spali. Pozostaje pytanie czy jest może opcja zmiany ECU na takie od innego silnika (PDek to pewnie odpada, ale z tego co wiem to w Polo występowały AFNy z klapą gaszącą). Przy okazji plus byłby taki że przy nowszych ECU tuner mógłby mi wrzucać softy przez OBD bez całej zabawy z programowaniem kości. Jeśli ktoś przerabiał taki temat to dzięki z góry za podpowiedzi. Edytowane 7 Grudnia 2019 przez PiXX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się