rajek1233 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Witam. Mam pytanie odnosnie wymiany rozrządu w a4 b7 1.8 t bfb. Czy wymiana różni się czymś od wymiany w a4 b6? Czy warto kupic do wymiany blokadę napinacza?
Thomson26 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Opublikowano 12 Grudnia 2019 Cześć. Wymieniałem Rozrząd w takiej a4 b7 1.8 t bfb i żadnej blokady nie trzeba. Nie wiem jak jest w a4 b6 ale ja mam a4 b5 z silnikiem ADR i jest bardzo podobny do tego BFB . Wiadomo że głowica inna , osprzęt, cewki i Turbo ale sam silnik ( słupek ) prawie taki sam . Gdyby nie to że jest 5 zaworów na cylinder ( drugi wałek rozrządu napędzany łańcuszkiem ) to można by powiedzieć że te silniki od strony technicznej rozrządu wyglądają jak by były 8 zaworowe. Różnica między ADR -em a BFB jest taka że U Ciebie rozrząd napędza Pompę Wody a w ADR pompa jest po za silnikiem. Wiesz że musisz rozebrać cały przód ? Musisz zdjąć podłogę silnika , zderzak , wypuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnicę . Porem rozkręcasz wiatraki , chłodnice oleju i klimatyzacji zostawiasz !!! , jedynie musisz je odchylić do przodu i do dołu na przewodach , osłoń je czymś żebyś nie zniszczył przypadkiem . Jak tak porozbierasz cały przód to będziesz miał dobry dostęp do rozrządu , inaczej chyba się nie da tego zrobić . Ustaw " Stary " Rozrząd przed demontażem paska lub pozaznaczaj sobie na kołach zębatych i na pasku . Sama wymiana jest łatwa najgorsze to rozbieranie i składanie tych wszystkich BEBECHÓW .
Emejcz Opublikowano 14 Grudnia 2019 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Ja u siebie nie ruszam przodu. Wystarczy dojście od góry i od dołu + lusterko i dużo mniej roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się