Jump to content

Thomson26

Pasjonat
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Thomson26

Recent Profile Visitors

75 profile views
  1. Cześć. Wymieniałem Rozrząd w takiej a4 b7 1.8 t bfb i żadnej blokady nie trzeba. Nie wiem jak jest w a4 b6 ale ja mam a4 b5 z silnikiem ADR i jest bardzo podobny do tego BFB . Wiadomo że głowica inna , osprzęt, cewki i Turbo ale sam silnik ( słupek ) prawie taki sam . Gdyby nie to że jest 5 zaworów na cylinder ( drugi wałek rozrządu napędzany łańcuszkiem ) to można by powiedzieć że te silniki od strony technicznej rozrządu wyglądają jak by były 8 zaworowe. Różnica między ADR -em a BFB jest taka że U Ciebie rozrząd napędza Pompę Wody a w ADR pompa jest po za silnikiem. Wiesz że musisz rozebrać cały przód ? Musisz zdjąć podłogę silnika , zderzak , wypuścić płyn chłodniczy i zdemontować chłodnicę . Porem rozkręcasz wiatraki , chłodnice oleju i klimatyzacji zostawiasz !!! , jedynie musisz je odchylić do przodu i do dołu na przewodach , osłoń je czymś żebyś nie zniszczył przypadkiem . Jak tak porozbierasz cały przód to będziesz miał dobry dostęp do rozrządu , inaczej chyba się nie da tego zrobić . Ustaw " Stary " Rozrząd przed demontażem paska lub pozaznaczaj sobie na kołach zębatych i na pasku . Sama wymiana jest łatwa najgorsze to rozbieranie i składanie tych wszystkich BEBECHÓW .
  2. Cześć DEV ! Możesz odczarować nr. vin : WAUZZZ8DZXA064751 Dzięki !
  3. Thomson26

    Witam !

    Witam wszystkich posiadaczy Audi.
×
×
  • Create New...