Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeciętny przewód


Karrdor

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, niedawno zakupiłem samochód Audi a4 B5 1.8 125km.

Piszę ponieważ ostatnio zauważyłem że jeden przewód jest przecięty i zaślepiony.

Zastanawia mnie co to za przewód i jakie zaślepienie go wplywa na działanie samochód.

Przewód widoczny na zdjęciu, pozdrawiam i  z góry dziękuję za odpowiedzi.

G

16660037325678877659993410111811.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karrdor napisał:

Uzupełniłem :)

 

I masz kod silnika 1B, chyba ADR prędzej. Bo 1B był w Audi 200 w latach 80 jak dobrze pamiętam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Pieterb napisał:

I masz kod silnika 1B, chyba ADR prędzej. Bo 1B był w Audi 200 w latach 80 jak dobrze pamiętam :wink:

Poprawiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ciebie przewód nie jest przecięty, wiesz może za co odpowiada?

Chodzi mi o ten jakby nad filtrem powietrza co u mnie śrubka jest zaślepiony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Karrdor napisał:

Mas może pomysł po co ktoś by to zaślepial?

A to już pewnie wie ten co to robił. Ja obstawiam że zgniły przewody pod autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zatkany śrubą przewód podciśnienia powietrz. Dokładnie jest to przewód ( zielona strzałka na zdjęciu i czerwona - wejście przewodu do przepustnicy ) który idzie przez zawór ( strzałka żółta ) nr.OM058133459 do ( strzałka niebieska )  filtra węgla aktywnego ( strzałka czarna ) . Filtr węgla aktywnego jest umieszczony za błotnikiem i odpowiada za oczyszczanie ze szkodliwych związków lotnych węglowodorów i jest jednocześnie powiązany z układem odpowietrzania zbiornika paliwa. Tu sobie trochę o tym poczytaj

INTERCARS.PL

Dowiedz się wszystkiego na temat pochłaniacza par paliwa. Co to jest i jak działa pochłaniacz par paliwa?

Jeśli ktoś zatkał śrubą ten przewód to może zawór zaznaczony na zdjęciu jest uszkodzony i jest cały czas otwarty. Musisz go sprawdzić, jeśli jest cały czas otwarty , na zgaszonym czy też na pracującym silniku. Jeśli tak to znaczy że cały czas gdy silnik pracuje to zasysa powietrze czym powoduje podciśnienie w zbiorniku paliwa . 

2010-09-28-10-40-22-Kopia-Kopia.jpg

IMG_20221017_181156.jpg

IMG_20221017_181623.jpg

 

Edytowane przez Thomson26
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...