Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylna wycieraczka po raz kolejny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przejrzalem forum i nie znalazlem podobnego problemu: https://youtu.be/ejPQ9VmSEg4

Chcialbym po prostu zasiegnac jakiejs rady czy opinii zanim to zaczne rozkrecac. Czy ktos mial podobny problem? Czemu wycieraczka rusza, ale nie ma sily wrocic?

Edytowane przez Piotr_S
Opublikowano

Cześć. Wymiń silnik koszt około 150 zł w IC. Naprawa raczej nie ma sensu. Pewnie przecieka płyn do silniczka bo ja u siebie tez probowałem ratować ale dziwna konstrukcja w środku. Ogólnie mi zamiennik chodzi już ponad rok i nic się nie dzieje. Ale w sumie zajrzeć możesz :D 

Opublikowano

Też w weekend mechanik mi wymienił na zamiennik i śmiga elegancko.

Opublikowano

Taki sam problem miałem w A6 C5, A6 C6 oraz w A3 8P.  Do mechanizmu wycieraczki dostaje się woda. Konstrukcyjnie jest do bani. Jeżeli auto ma swoje lata mechanizm nabiera wody i rdzewieje od środka (w środku; dwie metalowe przekładnie, metalowe ramię i plastikowe koło zębate) mechanizm gorzej chodzi i dochodzi do zatarcia. Dlatego chodzi powoli, lub "nie ma siły wrócić". Jeszcze jest tam przewód doprowadzający płyn do spryskiwacza. Wielokrotnie to rozbierałem w różnych modelach i odrdzewiałem, czyściłem i smarowałem na nowo. Zabieg taki pomaga, aczkolwiek z wiekiem pojawiają się coraz większe luzy oraz odrdzewianie robi swoje, nie chodzi to już tak precyzyjnie jak powinno. PS. Rdza także dostaje się do rurki doprowadzającej płyn spryskiwacza, zapycha się dysza. Proponuję kąpanie dyszy w gorącym occie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...