Piotr_S Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Przejrzalem forum i nie znalazlem podobnego problemu: https://youtu.be/ejPQ9VmSEg4 Chcialbym po prostu zasiegnac jakiejs rady czy opinii zanim to zaczne rozkrecac. Czy ktos mial podobny problem? Czemu wycieraczka rusza, ale nie ma sily wrocic? Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Piotr_S
Fish1991 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Cześć. Wymiń silnik koszt około 150 zł w IC. Naprawa raczej nie ma sensu. Pewnie przecieka płyn do silniczka bo ja u siebie tez probowałem ratować ale dziwna konstrukcja w środku. Ogólnie mi zamiennik chodzi już ponad rok i nic się nie dzieje. Ale w sumie zajrzeć możesz
NoName Opublikowano 20 Grudnia 2019 Opublikowano 20 Grudnia 2019 Też w weekend mechanik mi wymienił na zamiennik i śmiga elegancko.
ibanezratm Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Taki sam problem miałem w A6 C5, A6 C6 oraz w A3 8P. Do mechanizmu wycieraczki dostaje się woda. Konstrukcyjnie jest do bani. Jeżeli auto ma swoje lata mechanizm nabiera wody i rdzewieje od środka (w środku; dwie metalowe przekładnie, metalowe ramię i plastikowe koło zębate) mechanizm gorzej chodzi i dochodzi do zatarcia. Dlatego chodzi powoli, lub "nie ma siły wrócić". Jeszcze jest tam przewód doprowadzający płyn do spryskiwacza. Wielokrotnie to rozbierałem w różnych modelach i odrdzewiałem, czyściłem i smarowałem na nowo. Zabieg taki pomaga, aczkolwiek z wiekiem pojawiają się coraz większe luzy oraz odrdzewianie robi swoje, nie chodzi to już tak precyzyjnie jak powinno. PS. Rdza także dostaje się do rurki doprowadzającej płyn spryskiwacza, zapycha się dysza. Proponuję kąpanie dyszy w gorącym occie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się