Maxior93 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Witam, Auto traciło moc (przeładowanie czy coś) zwyczajnie wyłączało turbinę, więc pomyślałem że padła. Nie zaglądając pod maskę (mój mechanik był za granicami- już wrócił) kupiłem turbinę pasuje P&P niby taka sama ale z większym wirnikiem. Okazało się że te rurki od chłodnicy spalin pękły/przepaliło je, zostało to wszystko rozebrane kolektor wydechowy, egr no wszystko wszędzie mnóstwo nagaru, dodatkowo wszędzie olej ale przyczyna ustalona. Do czego zmierzam, widząc to co tam się wydarzyło chciałbym pozbyć się ERG, wstawić zamiast niego rurkę czy zwyczajnie go wyłączyć. Może ktoś zna temat i doradzi coś sensowego.
Tom A4 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Zakładasz zaślepki wyłączasz programowo ( obróbka pliku ) i po temacie. Co do turbo jeśli jest to jakaś hybryda trzeba też soft dłubnąć. Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Tom A4
Maxior93 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2019 No jakąś blachę już wrzucił dla sprawdzenia i faktycznie moc wróciła, co nie zmienia faktu że jest tam syf. Mam kabel VAG+Can do niego, jestem to jakoś sam w stanie ogarnąć czy lepiej szukać kogoś kto się tym bawi?
Tom A4 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 sam nie ogarniesz trzeba mieć czym odczytać, umieć obrobić plik , wyłączyć niezbędne dtc. Zaślepki sam zamontujesz bez problemu są dostępne na znanym portalu.
Maxior93 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2019 Kojarzy ktoś może kogoś kto to ogranie? W sensie wyłączenie tego EGR i ustawienie pod tą nową turbine? Najlepiej w świętokrzyskim
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się