Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszkodzony EGR, Wyłączenie EGR 1,9 TDI BKE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,
Auto traciło moc (przeładowanie czy coś) zwyczajnie wyłączało turbinę, więc pomyślałem że padła.
Nie zaglądając pod maskę (mój mechanik był za granicami- już wrócił) kupiłem turbinę pasuje P&P niby taka sama ale z większym wirnikiem.

Okazało się że te rurki od chłodnicy spalin pękły/przepaliło je, zostało to wszystko rozebrane kolektor wydechowy, egr no wszystko wszędzie mnóstwo nagaru, dodatkowo wszędzie olej ale przyczyna ustalona.

Do czego zmierzam, widząc to co tam się wydarzyło chciałbym pozbyć się ERG, wstawić zamiast niego rurkę czy zwyczajnie go wyłączyć.
Może ktoś zna temat i doradzi coś sensowego.

Opublikowano (edytowane)

Zakładasz zaślepki wyłączasz programowo ( obróbka pliku ) i po temacie. Co do turbo jeśli jest to jakaś hybryda trzeba też soft dłubnąć.

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

No jakąś blachę już wrzucił dla sprawdzenia i faktycznie moc wróciła, co nie zmienia faktu że jest tam syf.

Mam kabel VAG+Can do niego, jestem to jakoś sam w stanie ogarnąć czy lepiej szukać kogoś kto się tym bawi?

Opublikowano

sam nie ogarniesz trzeba mieć czym odczytać, umieć obrobić plik , wyłączyć niezbędne dtc. Zaślepki sam zamontujesz bez problemu są dostępne na znanym portalu.

Opublikowano

Kojarzy ktoś może kogoś kto to ogranie?
W sensie wyłączenie tego EGR i ustawienie pod tą nową turbine?
Najlepiej w świętokrzyskim

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...