gooteck1 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 gdy na biegu jalowym wkrecam silnik na wyzsze obroty, to od momentu w ktorym sciagne noge z gazu odzywa sie turbina, szumi a mozna by nawet powiedziec ze dzwoni, auto pelna moc ma, turbina jest sucha, wydaje mi sie ze to lozysko jest na wykonczeniu, jak uwazacie? czym grozi dalsza eksploatacja na tej turbinie? na czym miala by polegac jej regeneracja i mniej-wiecej jaki jest jej koszt?
arek87 Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Myśle że skoro zaczęły się jakieś odgłosy to niestety możesz mieć racje. Co do cen to jest różnie... K03 jest dużo na rynku w różnym stanie. Napewno coś znajdziesz. Ale przed wydaniem jakich kolwiek pieniedzy pojedz gdzieś gdzie się znają i niech zbadają sprawę dokładnie.
CoLo Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Jesteś pewny, że to turbina ? Może łańcuszek ci szumi ?
gooteck1 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Opublikowano 21 Marca 2009 wyrazniue slychac ze to odglosy z turbiny
slawek k Opublikowano 21 Marca 2009 Opublikowano 21 Marca 2009 Moze to byc zawor w turbinie tak zwany talezyk ktory mogl sie poluzowac i brzeczy. u mnie dzwiek jest podobny. niedlugo mam zamiar rozebrac turbo i zobaczyc co jest grane.
gooteck1 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 mozliwe ze to wlasnie to, tak jak to okresliles cos 'brzeczy'
Gość BIKER Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 U mnie też dzwoniło w okolicach turbulum. Myślałem, że turbawa się kończy a okazało się że było wyprute wnętrze katalizatora i sama pucha powodawała taki rezonas.
nex Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Moze to byc zawor w turbinie tak zwany talezyk ktory mogl sie poluzowac i brzeczy. u mnie dzwiek jest podobny. niedlugo mam zamiar rozebrac turbo i zobaczyc co jest grane. gdyby to była ta klapka to kolega nie miał by mocy, gdyz uchył klapki jest regulowany za pomocą cięgna wastegate. Jeśli był by na nim luz, owszem brzęczała by klapka, ale odczuwalny był by brak doładowania, a kolega świadczy że moc jest wporzadku.
loco87 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Turbina do regeneracji. Przy okazji sprawdz jak tam cisnienie oleju do turbiny.
wesz82 Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Jeżeli już jest to w takim etapie że wydaje świst (po dodaniu lub zdjęciu nogi z pedału gazu)to nie ma bata musi puszczać olej Teraz zależy jakiego koloru są spaliny ??? Tak jak piszesz łożysko już nie wydala i suszarka do regeneracji lub też wymiana Koszt to w sumie zależy od warsztatu i od tego w jakim stanie jest turbo tak od 800 do 1000zł niestety. Tak jak pisze kolega loco87 sprawdź ciśnienie oleju jakie dochodzi do turbiny,możliwe że przewód jest zapchany i nie ma sensu zakładać nowej turbiny bo szubko skończy swój żywot
stach.. Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Moze to byc zawor w turbinie tak zwany talezyk ktory mogl sie poluzowac i brzeczy. u mnie dzwiek jest podobny. niedlugo mam zamiar rozebrac turbo i zobaczyc co jest grane. nie koniecznie,u mojego kolegi tez to brzęczy ale mocy nie straciła,chyba ze tyle ze nie jest to odczuwalne. a i nie radze jej sklepywać jak to robią niektórzy bo i tak za jakiś czas będzie brzęczeć gdyby to była ta klapka to kolega nie miał by mocy, gdyz uchył klapki jest regulowany za pomocą cięgna wastegate. Jeśli był by na nim luz, owszem brzęczała by klapka, ale odczuwalny był by brak doładowania, a kolega świadczy że moc jest wporzadku.
pawkog Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 u mnie tez dzwoni, ciekawe jak ma to wpływ na moc... musze sie za to wziąc jak tylko sie troche ocepli, kupie całą turbine i podmienie strone gorącą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się