gozdzik77 Opublikowano 5 Stycznia 2020 Opublikowano 5 Stycznia 2020 (edytowane) Proszę o ocenę i analizę logów dynamicznych , silnik BMK 225PS.Czy wszystko jest w porządku? Silnik pracuje prawidłowo, nie mam z nim żadnych problemów. Jedynie co mnie trochę irytuje to to że odczuwalny moment obrotowy zaczyna się dopiero od ok. 2000-2200 obr/min. Wrażenie jest takie że turbo "późno wstaje" jak dla mnie. Słyszałem opinie że te silniki tak mają? Wcześniej jeździłem A4 1.9tdi PD 115PS i tam moment obrotowy było czuć od samego dołu. Dlatego piszę tego posta.Proszę o ocenę:http://vaglogi.pl/log-003_008_011_lUlaq.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_009_010_ifZ0a6D.html Edytowane 23 Stycznia 2020 przez gozdzik77
gozdzik77 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2020 Pomoże ktoś!! Dziś dla testów zaślepiłem egr zaślepką przy klapie gaszącej. Moje subiektywne odczucie jest takie że silnik minimalnie lepiej wkręca się z dolnych obrotów(co zresztą potwierdzają logi dynamiczne z gr. 003 i 011. Turbo pompuje więcej w zakresie do 2100 obr ok 100-150mBar-ów (może nie dużo ale to zawsze coś).Jest to nawet logiczne gdyż silnik pracuje na czystym powietrzu bez spalin. Znaczy to też to że EGR u mnie raczej prawidłowo pracuje bez zaślepki. Logi dynamiczne z zaślepionym EGR-em:http://vaglogi.pl/log-011_003_x4BPg.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_008_022_ji4vL9.html Logi satyczne:http://vaglogi.pl/log-013_014_022_42taMz.htmlhttp://vaglogi.pl/log-022_023_001_pHjq2j.htmlhttp://vaglogi.pl/log-072_073_074_5aBq2.htmlhttp://vaglogi.pl/log-075_076_9I4OZI.html Log Basic setings turbinyhttp://vaglogi.pl/log-033_Ix0rkOT.html I co wy na to? Czy ja za dużo oczekuję od tego silnika? Chciał bym żeby moje (3.0tdi) turbo tak pracowało jak to poniżej(znalezione gdzieś w necie od silnika 2.7TDI 180ps:http://vaglogi.pl/log-001_003_011_4SdxH54.html Niestety to nie moje logi
gozdzik77 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2020 Zastanawiam się czy jest możliwość żeby katalizator się przytkał sadzą ze spalin i ograniczał przepływ? Czy można to wykluczyć? Szczerze mówiąc to nie słyszałem żeby komuś katalizator się zapchał, co innego DPF ale ja go nie posiadam taka wersja. Bo gdyby tak było objawy moje by występowały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się