Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 nie wchodzi w stan uśpienia


Wojtek podmokly

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przeryłem juz wszystko na forum i dalej nie mogę znaleść odpowiedzi na moje pytanie. Auto pobiera 1.1 A zamkniete. Cos wybudza moduł komfortu swoja droga był sprawdzany tak jak wiazki w drzwiach i zamki. Wyjmowanie bezpieczników tez nic nie dało. Jadynie po wyjeciu 13 napięcie spada o 0.5 A ale auto dalej nieśpi. Po wymontowaniu mk przestało działać oświetlenie środka. Jedynie jak odłączałem klime i radio ruszając wiązkami na kilka sekund amperaż spadł do 0.13A. Czy to moze być mce? Zrobiło sie to po myciu auta i teraz tak pokumałem ze woda stała w podszybiach. Z góry dzięki za wszystkie sugestie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Wojtek podmokly napisał:

Witam przeryłem juz wszystko na forum i dalej nie mogę znaleść odpowiedzi na moje pytanie. Auto pobiera 1.1 A zamkniete. Cos wybudza moduł komfortu swoja droga był sprawdzany tak jak wiazki w drzwiach i zamki. Wyjmowanie bezpieczników tez nic nie dało. Jadynie po wyjeciu 13 napięcie spada o 0.5 A ale auto dalej nieśpi. Po wymontowaniu mk przestało działać oświetlenie środka. Jedynie jak odłączałem klime i radio ruszając wiązkami na kilka sekund amperaż spadł do 0.13A. Czy to moze być mce? Zrobiło sie to po myciu auta i teraz tak pokumałem ze woda stała w podszybiach. Z góry dzięki za wszystkie sugestie 

Jak woda na podszybiu stała to zajrzyj do puszki z ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Sterownik był niedawno sprawdzany. Na vagu niema błedów. Pytanko czy to normalny pobór 1.1 A? Bo wydaje mi sie ze zaraz po zamknieciu drzwi ma byc ok 0.6 po chwili spaść do 0.13A, a po paru minutach uśpić. Aaa jedno mnie zastanawia ze przy otwieraniu drzwi pobór jest stały a jak otwieram drzwi kierowcy multimetr wariuje. Niewiem czy tak ma byc czy cos zwiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ty sprawdzasz pobór? Auto musi mieć zamknięte drzwi i maskę,po tym zamykasz  pilotem i czekasz. Drzwi od kierowcy nie musisz zamykać fizycznie,po prostu śrubokrętem blokujesz zamek i auto widzi je jako zamknięte. W tak zamkniętym aucie niczego nie ruszasz tylko obserwujesz amperomierz i czekasz kwadrans. Pobór powinien wynosić około 0,06A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem tylko ze umnie caly czas jest pobór 1.1A a to wydaje mi sie za dużo nawet jak na wybudzone auto z zamknietymi drzwiami. W momęcie wyciagniecia kluczyka i zamknięcia drzwi wydaje mi sie ze powinno byc ok0. 7 A a dopiero potem napiecie powinno spasc do 0.05 0.06 A chodzi mi aby ustalić czy mk nie usypia czy poprostu jest zwarcie które powoduje pobór pradu i niepozwala isc modułowi. Zamówiłem dzisiaj mk i zamek drzwi od kierowcy bo jak pisałem drzwi kierowcy powoduja wariowanie multimetru sprawdze cpu jeszcze raz. Elektryk zekomo sprawdzal wszystkie drzwi i wszystko bylo ok w drzwiach kierowcy byla przecieta masa ale jest zrobiona. Czy istnieje mozliwość ze zrobiła zware i popalila mk??? Gdzie jeszcze mam szukać??? Prosze o kazda sugestie. Bezpiecznik 13 powoduje spadek do tych 0.7 A ale auto nie usypia dalej. W momęcie podpiecia napiecia jest. 0.98A po paru sek rosnie do tego 1.1Ai tak juz zostaje

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.01.2020 o 21:57, Wojtek podmokly napisał:

W momęcie wyciagniecia kluczyka i zamknięcia drzwi wydaje mi sie ze powinno byc ok0. 7 A

Dobrze piszesz wydaje Ci się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz staraj się pisać bez byków bo aż w oczy kole 

Drugie samochód do momentu uśpienia pobiera sporo prądu do kilku amper..  W momencie zamykania samochodu  w piku bez problemu i z 10 A.

Po paru minutach od zamknięcia (z pilota) powinien wygasić wszystko co jest zbędne i pobór powinien mieć na poziomie max 100 mA.

Jeśli po 10 minutach ma więcej wtedy szukaj.

Na forum jest opisane jak to dokładnie zrobić pomiar i nie ma bata musi wyjść,  który obwód pobiera za dużo prądu i nie usypia wozu..

Jeśli Ci nie się nie udaje namierzyć to źle sprawdzasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za błędy to od zawsze był mój problem. Nigdy nie przywiazywałem do tego wagi. Wiem że w piku tak jest ale ja nie oto pytam.W obecnej sytuacji auto zaczeło usypiać ale usypia nawet przy otwartej klapie. Czy to normalne?? No i tego nieda sie sprawdzić wyciągając poszczególne moduły.. Mozna jedynie sprawdzić to podmieniając na inne sprawne. Moje Auto w stend by pobierać powinno 0.03 A bo tak było i nie po paru minutach tylko w kilka sekund po uzbrojeniu alarmu. W tym momencie jak gaśnie trójkąt. A trójkąt gasł na ułamek sekundy i zapalał sie znowu. Sprawdziłem jeszcze raz wiazke w drzwiach kierowcy była mokra i wydaje mi się ze to było to ale wyciągając bezpiecznik od drzwi pobór nie spadał. Jak było wszystko ok to po wyciągnięciu klucza z nieuzbrojonym alarmem auto ciągło ok 0.7 A więc dlatego moje pytanie brzmiało czy 1.1A spowodowane jest zwarciem czy tym ze moduł komfortu nie usypia i takie napięcie krąży po canie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Robero321 napisał:

Pierwsza rzecz staraj się pisać bez byków bo aż w oczy kole 

Drugie samochód do momentu uśpienia pobiera sporo prądu do kilku amper..  W momencie zamykania samochodu  w piku bez problemu i z 10 A.

Po paru minutach od zamknięcia (z pilota) powinien wygasić wszystko co jest zbędne i pobór powinien mieć na poziomie max 100 mA.

Jeśli po 10 minutach ma więcej wtedy szukaj.

Na forum jest opisane jak to dokładnie zrobić pomiar i nie ma bata musi wyjść,  który obwód pobiera za dużo prądu i nie usypia wozu..

Jeśli Ci nie się nie udaje namierzyć to źle sprawdzasz.

Wiem jak to sprawdzać bo to nie pierwszy raz robie. Ale pierwsze słysze aby b7 potrzebowało 10 minut na uspienie. Ale ok dzieki posprawdzam to jak bede w domu. I tak musze wymienić zamek kierowcy bo go rozkręciłem i chyba coś zle poskładałem bo nie rygluje drzwi (cięgno założone) no i mk też założe drugi po oświetlenie wnętrza nie działa. A jeszcze jedno czy podświwtlanie tablicy też może powodować takie objawy? Że auto nieśpi albo usypia z otwartym bagażnikiem? Dzieki za odp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakimś czasie uśpi się nawet z otwartą klapą.

10 minut to już taki maksymalny czas jak coś jest nie tak.

Zazwyczaj wygasza się po około 90 sekundach  jak jest wszystko w porządku i jest zamknięty samochód z pilota..

Zamki mają wpływ na to że się nie usypia prawidłowo...

U mnie były problemy z modułami składania luster i nie usypiały się sterowniki w drzwiach i wystarczała doba dwie żeby aku padł.

Podobnie było z modułem fabrycznym telefonu Nokia miał wypiętą słuchawkę i też się nie usypiał..

Sterowniki masz prawidłowo zakodowane jak mówisz że wymieniałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Robero321 napisał:

Pierwsza rzecz staraj się pisać bez byków bo aż w oczy kole 

Drugie samochód do momentu uśpienia pobiera sporo prądu do kilku amper..  W momencie zamykania samochodu  w piku bez problemu i z 10 A.

Po paru minutach od zamknięcia (z pilota) powinien wygasić wszystko co jest zbędne i pobór powinien mieć na poziomie max 100 mA.

Jeśli po 10 minutach ma więcej wtedy szukaj.

Na forum jest opisane jak to dokładnie zrobić pomiar i nie ma bata musi wyjść,  który obwód pobiera za dużo prądu i nie usypia wozu..

Jeśli Ci nie się nie udaje namierzyć to źle sprawdzasz.

Wiem jak to sprawdzać bo to nie pierwszy raz robie. Ale pierwsze słysze aby b7 potrzebowało 10 minut na uspienie. Ale ok dzieki posprawdzam to jak bede w domu. I tak musze wymienić zamek kierowcy bo go rozkręciłem i chyba coś zle poskładałem bo nie rygluje drzwi (cięgno założone) no i mk też założe drugi po oświetlenie wnętrza nie działa. A jeszcze jedno czy podświwtlanie tablicy też może powodować takie objawy? Że auto nieśpi albo usypia z otwartym bagażnikiem? Dzieki za odp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Robero321 napisał:

Po jakimś czasie uśpi się nawet z otwartą klapą.

10 minut to już taki maksymalny czas jak coś jest nie tak.

Zazwyczaj wygasza się po około 90 sekundach  jak jest wszystko w porządku i jest zamknięty samochód z pilota..

Zamki mają wpływ na to że się nie usypia prawidłowo...

U mnie były problemy z modułami składania luster i nie usypiały się sterowniki w drzwiach i wystarczała doba dwie żeby aku padł.

Podobnie było z modułem fabrycznym telefonu Nokia miał wypiętą słuchawkę i też się nie usypiał..

Sterowniki masz prawidłowo zakodowane jak mówisz że wymieniałeś ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wojtek podmokly napisał:

 

Wiesz co ja już niewiem bo elektryk niby sprawdzał wszystkie drzwi i sterownik a wiazka była przecieta że ślepy by zobaczył a śróby od puszki ecu ledwo odkreciłem podejżewam ze podpioł vaga niebyło błędów skasował mnie i powiedział ze nic nie znalazł ale mniejsza o to. W sobote rozkrece jeszcze raz drzwi zmienie zamek i tą mokrą wiązke prześwietle dokładnie. Mam drógi mk bo ten sie chyba zjarał bo poszło zwarcie i przestało działać oświetlenie wnętrza. Ale jak mk jest padnięty to dlaczego auto nagle usypia?? Niema co debatować. Pomieniam to i zovacze co dalej fajnie że napisałeś że z otwartym bagażnikiem auto też może usnąć dzieki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie robisz sam to znajdź innego elektryka kable muszą być całe a sterownik sprawne i prawidłowo zakodowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze-sterowniki muszą być zakodowane prawidłowo i sprawne(szczególnie wymienione lub dołożone). W zeszłym roku dołożony moduł bt wciągnął mi aku bo nie mogłem się z nim połączyć i zakodować.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Robero321 napisał:

Jak nie robisz sam to znajdź innego elektryka kable muszą być całe a sterownik sprawne i prawidłowo zakodowane.

Robie sam powymieniam zamek i mk. I najwyżej podjade zakodować do elektryka. Rozumiem ze trzeba kompa do kodowania tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, pila24 napisał:

Tak jak kolega pisze-sterowniki muszą być zakodowane prawidłowo i sprawne(szczególnie wymienione lub dołożone). W zeszłym roku dołożony moduł bt wciągnął mi aku bo nie mogłem się z nim połączyć i zakodować.

Jeśli dokładasz ok bo mk jest inny i trzeba "pokazać" bt modułowi. Ale ja mam moduł identyczny jak ten uszkodzony. Ale sprawdze to co piszecie. Tylko na moją chłopską logike? nierozumiem co mam kodować. Zamek w drzwiach niema sterownika pozatym sugerujecie że każde odłączenie sterownika wymaga ponownego kodowania?? To rownie dobrze prz każdym rozłączeniu aku trzeba by kodowac sterowniki a aku zmienialem i nic nie musiałem kodować. Ale człowiek uczy się całe życie ?dziękuję za podpowiedż. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Wojtek podmokly napisał:

Robie sam powymieniam zamek i mk. I najwyżej podjade zakodować do elektryka. Rozumiem ze trzeba kompa do kodowania tak? 

Kurde ale niekumam jakie sterowniki mam kodować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...