Skocz do zawartości
IGNOROWANY

18.t AVJ logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Proszę o rzucenie okiem na logi, pacjent to 1.8t AVJ ośka, DV sprawne. Katalizator prawdopodobnie jakiś zamiennik lub pusty w środku. Czasami czuć laga przy dodawaniu gazu. I być może turbo puszcza olej w wydech, jest chmurka na zagrzanym silniku, przy przygazowaniu na jakieś 2k obrotów dymek znika. Ciężko jednoznacznie stwierdzić czy to tylko para, czy coś więcej.

 

Dynamiczne

02 i 033

 

https://log.malonetuning.com/chart/279827#H8KLCABTeRteAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D

 

 

003 i 020

https://log.malonetuning.com/chart/279828#H8KLCADDt3kbXgIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D

115 i 118

https://log.malonetuning.com/chart/279829#H8KLCABFehteAgNNwo7DgQrDgjAQRH%2FCpcOkwrzCgQZbEG96w7EjSg7Cq1nDmkDCm8OIdivDlcKvwrfCm8KKeMObwpk3M2zDl8KZe8KebjHCkcOtOS%2FCj8OZQMOtQcONMXN8w5Mmw4HDtMKUwohRw4jDrCQ9wonDhUrCtsKrw4U1amPDrwwxwpANKDjCk8KoeQDDocKFwpRgCMO2w7ULG8KOw70gZWxLw77CgcKuwoYWGg%2FDhhXCiMKLw6TDuTHDhjLDphrCtcKYEk7Dn1fDi8OUVcKvw6p8wqrCnGvCocOaw5VFw5XDkXjDvwHCusO4V8KGw50AAAA%3D

 

 

 

 

 

 

Statyczne

001 i 003

https://log.malonetuning.com/chart/279824#H8KLCADCsnsbXgIDTcKMw4EOw4IgEETDv8KFw7NuUmLDtWcIwodVNsKUwqRCwrMswqbDusO1FsKaGMKPM8Ovw404Zx7DpXlPwpkxSmlbNTB5w6jDpVokfcO4wohgImcWUjYnw4kvFkUtwrgjw63CqS%2FDjsONwpICYyDCpcOKw5rDiwvCqDTDrsKEQsOAw7dPNsKSw6LCosOjw6www7%2FCgMKbw4DDghVmwrh5MHYIw5TCtMOUbU3Do8OQw47Dnn8BMcOgMDLCsQAAAA%3D%3D

032

https://log.malonetuning.com/chart/279823#H8KLCADDnXsbXgIDwovCjlYqSsONw40vS8OVTUksSSxOLVHDkjHDkDHCjsOVw4EmbAQSTsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLSgGCkMEc8OywosywqtSQcKqwpTDklPDs1LCixJLUsKVQDLCicKlJcO5w4UFOcKZYAMMTWJjAWfDksOqwrJxAAAA

033 i 002

https://log.malonetuning.com/chart/279825#H8KLCADDuXsbXgIDbcKOQQ7CgzAMBMO%2FwpLCsy01woXDn0Q5wrjDhUojQcKMHMKDaF9fCBLDqsKhw5cZw6%2FCrkNww4rCk8KswowDGVU2BzfDqCLDvMODw7cDP2V6w6TDgsKYVMKWwrnDrsO4woTCo2jDvsOwccOlEhdWMnbCpykrwqvCoQluSFvCrlcRDQPCvi%2FDpDTCp8KXwrXDiMK%2Bw7YjwoLChw7DugjDjjdJwotJwp3Dh8OcHsOyfcKMXzdaC8OJw4EAAAA%3D

 

090 i 093

https://log.malonetuning.com/chart/279826#H8KLCAAbfBteAgNtwo7DkQrDgyAMRcO%2Fw4XDpwhzw5vDn8KID8OZDFZowrXDhFjCun3DvcK0w4LDmMKgwq%2FDt8KcexNrFcOTwpI3w5IeBQvCicKCC8OcHMKcw4XDpiw2w4N%2Bw6bDpRETw6nDgMK5wq7CpcOZI8KcM8OHN8O1wrIKwpTCiFFIDcKSNmLDkcKSw7XCrnHCj8K9MTpTw7TDv0dBwrhSJ8Oowr1%2BfWXDhTFMcsKMNcOzB8OYw7Y%2FXB0oc0DCrMKSw4s6w4cxdnfDrgM5dsOBw53DsgAAAA%3D%3D

Edytowane przez deamone
Opublikowano

Nie masz błędu od ubogiej mieszanki? Korekty na maksa ubogo przy obciążeniu. Pasuje chyba zacząć od sprawdzenia szczelności dolotu.

to jest czysta benzyna i błędy kasowane przed logami?

Opublikowano

wczoraj były błędy

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
        P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
        P0322 - 35-10 - - - Intermittent

ale wczoraj miał wsadzone jakieś noname cewki, plus na 4 cylindrze była niedociśnięta cewka, a dzisiejsze logi są na cewkach z mojego samochodu

Niestety dzisiaj przed logowaniem odłączony był aku, i błędów innych nie było. Czysta benzyna. W takim razie jutro pokombinuję coś z adapterem do sprawdzenia szczelności dolotu.

Opublikowano

Przepływka mało mierzy, sprawdź szczelnosc dolotu, i sprawdź co to za przepływka. Sprawdź ciśnienie paliwa.

Opublikowano

Przepływka bosh, podmienię jeszcze z moją, i sprawdzę jutro szczelność dolotu. Dzięki za szybki odzew :D

Opublikowano

Ponad to coś się dzieje z turbo. Dokładniej n75. Albo Sztanga naciagnieta na maksa albo problem z n75 i jego wezykami

Opublikowano

 Jeżeli chodził o n75 to znalazł się problem(zdjęcie), przepływka brudna, jakby w nagarze, chociaż wąż do turbo jedynie lekko w oleju. Jutro przeczyszczę i dalsze sprawdzanie

IMG_20200113_205438.jpg

Opublikowano

Usunięte nieszczelności w dolocie(w tym nowy przewód od nki, stary był ułamany), wsadzona sprawna dv, "przeczyszczona" przepławka IP-Ą. Jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, ale na dniach powinienem mieć już czym to zrobić

 

obecne logi:

02 i 033

https://log.malonetuning.com/chart/280720#H8KLCABrGyZeAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D

003 i 020

https://log.malonetuning.com/chart/280721#H8KLCADCiR0mXgIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D

115 i 118

https://log.malonetuning.com/chart/280722#H8KLCAAiHiZeAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA

Statyczne

001 i 003

https://log.malonetuning.com/chart/280723#H8KLCADDrx4mXgIDTcKMw4EOw4IgEETDv8KFw7NuUmLDtWcIwodVNsKUwqRCwrMswqbDusO1FsKaGMKPM8Ovw404Zx7DpXlPwpkxSmlbNTB5w6jDpVokfcO4wohgImcWUjYnw4kvFkUtwrgjw63CqS%2FDjsONwpICYyDCpcOKw5rDiwvCqDTDrsKEQsOAw7dPNsKSw6LCosOjw6www7%2FCgMKbw4DDghVmwrh5MHYIw5TCtMOUbU3Do8OQw47Dnn8BMcOgMDLCsQAAAA%3D%3D

033 i 002

LOG.MALONETUNING.COM

jakaś poprawa?

jest

Opublikowano (edytowane)

Mało poprawy. N75 wysterowanie dlaej na 0% czyli N75 calkowicie otwarte a mimo to dmuchawka dmucha smialo - powód , turbo zapewne bylo regenerowane i sztanga jest naciagnieta zaaaaa mocnooooo.

 

Sprawa druga, masakryczny brak paliwa..... korekta +25% Pompa paliwa, filtr, cisnienei (najlepiej pod obciazeniem)  koniecznie do sprawdzenia!

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie 2bary... Wymieniać najpierw pompę, czy razem z filtrem grzeba? Turbo podobno było regenerowane, poprzedni właściciel mógł tak sporo przejeździć. Na dniach wezmę się za ustawienie sztangi

IMG_20200122_192855.jpg

Edytowane przez deamone
Opublikowano

Jak nowa pompa to pasuje dać nowy filtr. Chyba, że niedawno zmieniany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jaki filtr założyłeś? Coś nie halo chyba z regulatorem w tym filtrze, bo za krótkie czasy wtrysków i jest zalany.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ori filtr od Dzika, wydaje mi się ze czasami wydaje dziwne dźwięki. 

15804098745364807047326037044333.jpg

Opublikowano

Nic się nie zmieniło.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...