deamone Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Witam Proszę o rzucenie okiem na logi, pacjent to 1.8t AVJ ośka, DV sprawne. Katalizator prawdopodobnie jakiś zamiennik lub pusty w środku. Czasami czuć laga przy dodawaniu gazu. I być może turbo puszcza olej w wydech, jest chmurka na zagrzanym silniku, przy przygazowaniu na jakieś 2k obrotów dymek znika. Ciężko jednoznacznie stwierdzić czy to tylko para, czy coś więcej. Dynamiczne 02 i 033 https://log.malonetuning.com/chart/279827#H8KLCABTeRteAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 i 020 https://log.malonetuning.com/chart/279828#H8KLCADDt3kbXgIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 i 118 https://log.malonetuning.com/chart/279829#H8KLCABFehteAgNNwo7DgQrDgjAQRH%2FCpcOkwrzCgQZbEG96w7EjSg7Cq1nDmkDCm8OIdivDlcKvwrfCm8KKeMObwpk3M2zDl8KZe8KebjHCkcOtOS%2FCj8OZQMOtQcONMXN8w5Mmw4HDtMKUwohRw4jDrCQ9wonDhUrCtsKrw4U1amPDrwwxwpANKDjCk8KoeQDDocKFwpRgCMO2w7ULG8KOw70gZWxLw77CgcKuwoYWGg%2FDhhXCiMKLw6TDuTHDhjLDphrCtcKYEk7Dn1fDi8OUVcKvw6p8wqrCnGvCocOaw5VFw5XDkXjDvwHCusO4V8KGw50AAAA%3D Statyczne 001 i 003 https://log.malonetuning.com/chart/279824#H8KLCADCsnsbXgIDTcKMw4EOw4IgEETDv8KFw7NuUmLDtWcIwodVNsKUwqRCwrMswqbDusO1FsKaGMKPM8Ovw404Zx7DpXlPwpkxSmlbNTB5w6jDpVokfcO4wohgImcWUjYnw4kvFkUtwrgjw63CqS%2FDjsONwpICYyDCpcOKw5rDiwvCqDTDrsKEQsOAw7dPNsKSw6LCosOjw6www7%2FCgMKbw4DDghVmwrh5MHYIw5TCtMOUbU3Do8OQw47Dnn8BMcOgMDLCsQAAAA%3D%3D 032 https://log.malonetuning.com/chart/279823#H8KLCADDnXsbXgIDwovCjlYqSsONw40vS8OVTUksSSxOLVHDkjHDkDHCjsOVw4EmbAQSTsOOw49Nw4rDjEvDlU0vw4ovLSgGCkMEc8OywosywqtSQcKqwpTDklPDs1LCixJLUsKVQDLCicKlJcO5w4UFOcKZYAMMTWJjAWfDksOqwrJxAAAA 033 i 002 https://log.malonetuning.com/chart/279825#H8KLCADDuXsbXgIDbcKOQQ7CgzAMBMO%2FwpLCsy01woXDn0Q5wrjDhUojQcKMHMKDaF9fCBLDqsKhw5cZw6%2FCrkNww4rCk8KswowDGVU2BzfDqCLDvMODw7cDP2V6w6TDgsKYVMKWwrnDrsO4woTCo2jDvsOwccOlEhdWMnbCpykrwqvCoQluSFvCrlcRDQPCvi%2FDpDTCp8KXwrXDiMK%2Bw7YjwoLChw7DugjDjjdJwotJwp3Dh8OcHsOyfcKMXzdaC8OJw4EAAAA%3D 090 i 093 https://log.malonetuning.com/chart/279826#H8KLCAAbfBteAgNtwo7DkQrDgyAMRcO%2Fw4XDpwhzw5vDn8KID8OZDFZowrXDhFjCun3DvcK0w4LDmMKgwq%2FDt8KcexNrFcOTwpI3w5IeBQvCicKCC8OcHMKcw4XDpiw2w4N%2Bw6bDpRETw6nDgMK5wq7CpcOZI8KcM8OHN8O1wrIKwpTCiFFIDcKSNmLDkcKSw7XCrnHCj8K9MTpTw7TDv0dBwrhSJ8Oowr1%2BfWXDhTFMcsKMNcOzB8OYw7Y%2FXB0oc0DCrMKSw4s6w4cxdnfDrgM5dsOBw53DsgAAAA%3D%3D Edytowane 12 Stycznia 2020 przez deamone
przem8 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Nie masz błędu od ubogiej mieszanki? Korekty na maksa ubogo przy obciążeniu. Pasuje chyba zacząć od sprawdzenia szczelności dolotu. to jest czysta benzyna i błędy kasowane przed logami?
deamone Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 wczoraj były błędy 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-10 - - - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 35-10 - - - Intermittent ale wczoraj miał wsadzone jakieś noname cewki, plus na 4 cylindrze była niedociśnięta cewka, a dzisiejsze logi są na cewkach z mojego samochodu Niestety dzisiaj przed logowaniem odłączony był aku, i błędów innych nie było. Czysta benzyna. W takim razie jutro pokombinuję coś z adapterem do sprawdzenia szczelności dolotu.
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Przepływka mało mierzy, sprawdź szczelnosc dolotu, i sprawdź co to za przepływka. Sprawdź ciśnienie paliwa.
deamone Opublikowano 12 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2020 Przepływka bosh, podmienię jeszcze z moją, i sprawdzę jutro szczelność dolotu. Dzięki za szybki odzew
soul87 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Ponad to coś się dzieje z turbo. Dokładniej n75. Albo Sztanga naciagnieta na maksa albo problem z n75 i jego wezykami
deamone Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Jeżeli chodził o n75 to znalazł się problem(zdjęcie), przepływka brudna, jakby w nagarze, chociaż wąż do turbo jedynie lekko w oleju. Jutro przeczyszczę i dalsze sprawdzanie
deamone Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2020 Usunięte nieszczelności w dolocie(w tym nowy przewód od nki, stary był ułamany), wsadzona sprawna dv, "przeczyszczona" przepławka IP-Ą. Jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia paliwa, ale na dniach powinienem mieć już czym to zrobić obecne logi: 02 i 033 https://log.malonetuning.com/chart/280720#H8KLCABrGyZeAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 i 020 https://log.malonetuning.com/chart/280721#H8KLCADCiR0mXgIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 i 118 https://log.malonetuning.com/chart/280722#H8KLCAAiHiZeAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA Statyczne 001 i 003 https://log.malonetuning.com/chart/280723#H8KLCADDrx4mXgIDTcKMw4EOw4IgEETDv8KFw7NuUmLDtWcIwodVNsKUwqRCwrMswqbDusO1FsKaGMKPM8Ovw404Zx7DpXlPwpkxSmlbNTB5w6jDpVokfcO4wohgImcWUjYnw4kvFkUtwrgjw63CqS%2FDjsONwpICYyDCpcOKw5rDiwvCqDTDrsKEQsOAw7dPNsKSw6LCosOjw6www7%2FCgMKbw4DDghVmwrh5MHYIw5TCtMOUbU3Do8OQw47Dnn8BMcOgMDLCsQAAAA%3D%3D 033 i 002 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM jakaś poprawa? jest
soul87 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 (edytowane) Mało poprawy. N75 wysterowanie dlaej na 0% czyli N75 calkowicie otwarte a mimo to dmuchawka dmucha smialo - powód , turbo zapewne bylo regenerowane i sztanga jest naciagnieta zaaaaa mocnooooo. Sprawa druga, masakryczny brak paliwa..... korekta +25% Pompa paliwa, filtr, cisnienei (najlepiej pod obciazeniem) koniecznie do sprawdzenia! Edytowane 21 Stycznia 2020 przez soul87
deamone Opublikowano 22 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Ciśnienie 2bary... Wymieniać najpierw pompę, czy razem z filtrem grzeba? Turbo podobno było regenerowane, poprzedni właściciel mógł tak sporo przejeździć. Na dniach wezmę się za ustawienie sztangi Edytowane 22 Stycznia 2020 przez deamone
przem8 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Jak nowa pompa to pasuje dać nowy filtr. Chyba, że niedawno zmieniany. 1
deamone Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2020 Wymieniłem na nowy filtr, pompę używkę i na ten moment pokazuje 3.9 bara. Wyczyściłem też styki w N75 i tak wyglądają obecnie logi: 115 i 118 https://log.malonetuning.com/chart/281773#H8KLCADCrRszXgIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D 003 i 020 https://log.malonetuning.com/chart/281774#H8KLCAAjHDNeAgNNwotBDsOCMAwEw7%2FDosKzLcK1UMO4TMKUQ8KgVsKwVMOiw4pxUcOhw7XCkFZCPcOuw4xOCHDDl8OnTQpTNl3DpgrDmEVscFLCkw%2FDvyZCw6bDgsKWwpxhN8Olw4XDpsOkSivCpVVawrE3aRzDqcO9R2DCkh%2FCviXClcO9IMOCCcOPOMOgBcKvEcKhw58OaXHCrcOzJMOefD%2FDhMO4BXXDp8OiQsKXAAAA 002 i 033 https://log.malonetuning.com/chart/281776#H8KLCADCuBwzXgIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D
przem8 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Opublikowano 30 Stycznia 2020 Jaki filtr założyłeś? Coś nie halo chyba z regulatorem w tym filtrze, bo za krótkie czasy wtrysków i jest zalany. 1
deamone Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2020 Ori filtr od Dzika, wydaje mi się ze czasami wydaje dziwne dźwięki.
deamone Opublikowano 30 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2020 Zamieniłem z mojego 1.8t przepływkę i N75 Logi: 002 i 033 https://log.malonetuning.com/chart/281800#H8KLCABIQzNeAgNtwo1BCsODMAwEw7%2FCosKzDHXCm8OfGB%2FDlEbCuMKGw4QKwrISw5LCvsK%2BcQzCpcKHHnfChmFDAMOlWTZ2IxlVNkDCj8K3wojDv8OwwrXDocKHw4zDt1zDmCXClXXCqcKAwpcOJ8ORw7zDpmMiJC7CrGQMw53ClMKNw5XCnMKJw5sdw63CuRXCvcKhcXTCry8Cw43DqWlncsK8w73CiMOgccKICMO%2BVMK0wprDlGXDisOWwowfYsO8ABBDSELCvwAAAA%3D%3D 003 i 020 https://log.malonetuning.com/chart/281801#H8KLCADDrEMzXgIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115 i 118 https://log.malonetuning.com/chart/281802#H8KLCABKRDNeAgNNwoxBCsODMAwEw7%2FCosKzBAlNXxN8cGvDoQhSO8OIcknDu8O6w4QOwpQed2d2w6cZwp7DucO1wpDDhBQ1w5fCrQAODlvCuWbClS%2FCnxEhcmLDtcOGcMKRw7RmNcKyTDvDuV3DmsOiw5osEsKYwoI3X8OYWnlDw5PDisKNw7gQw6jDs8KTQSUuw5bDj07Dsw%2FDjAPDnnFyCGPCh8K%2BWi7DmyrDvWzCnMKcOwAxTyfCjsKtAAAA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się