Miczas77 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Witam jak w temacie kupilem audi a4b7 2.0 blb z Niemiec 300tys na budziku oczywiscie przystapilem do wymiany filtrow i oleje. Przy wymianie filtra paliwa mowie o kurla czarna jak olej ropa sie wylala to nastepny kroxk ciekawe co w baku paliwa to samo wiec wyczyscilem wszystko z tego czarnego nalotu na pompce koszu i baku wewnątrz i zalalem swiezej ropy. I teraz pytanie czym to spowodowane jest .
Miczas77 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2020 Standard ale z jakiej przyczyny czy glowica trachnieta vacupomp pd?
Chmielu10 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 vacupompa - uszczelnienia puszczają w pompie. sam ostatnio to przerabialem w BRD . Mozna ja regenerowac przez wymiane uszczelnien ale ja wymienilem na nowa i problem zniknął. Przy wymianie vacupompy obowiazkowa nowa uszczelka miedzy glowica a pompa.
Dandusiek Opublikowano 16 Stycznia 2020 Opublikowano 16 Stycznia 2020 W dniu 14.01.2020 o 23:24, Chmielu10 napisał: vacupompa - uszczelnienia puszczają w pompie. sam ostatnio to przerabialem w BRD . Mozna ja regenerowac przez wymiane uszczelnien ale ja wymienilem na nowa i problem zniknął. Przy wymianie vacupompy obowiazkowa nowa uszczelka miedzy glowica a pompa. Dokładnie tak jak kolega Up napisał. Ten sam problem miałem, natomiast w BRD to standard, ale da się żyć z tym
the_naturat_com Opublikowano 15 Lutego 2020 Opublikowano 15 Lutego 2020 Ja też to przerabiałem. Poszedł zestaw naprawczy pompy..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się