Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Prosze o analize błedów


dawid1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Problem jest tego typu ze na mocniejszym bucie auto sie dusi, przerywa. Cały czas powtarzaja sie błedy:

16523

16684

16685

Teraz tak sonda ta druga wymieniona ,świece NGK mają najechane 30 tysiecy,katalizator wymieniony na nowy ,przepływomierz nowy ori ma 5 dni,no i to na tyle .Pytanko czemu zapala sie bład od sondy jak nowa i czy te błedy moze powodować uwalona cewka ?

Z góry dzieki za podpowiedzi :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

foutcode: 16523 P0139

nl Verwarmde lambdasonde bank 1 cilinderrij 2 langzame reactie

du Bank 1, Sonde 2 Signal zu langsam

en Oxygen (Lambda) Sensor Bank1-Sensor2 Slow Response

Extra info bij de foutcodes. Intermittent

Mogelijke verschijnselen:

* Waarschijnlijk zijn er geen serieuze problemen

* Er kunnen wel problemen zijn

Mogelijke oorzaken:

* De zuurstof-sensor achter de katalysator geeft een onwaarschijnlijk signaal af of is defect.

* Kan natuurlijk ook de bedrading van en naar die sensor zijn, of de connector op de sensor

* Een lek in de uitlaat

Mogelijke oplossingen:

* Kontroleer en repareer lek in de uitlaat

* Kontroleer bedrading en aansluitingen

* Kontroleer de frequentie en amplitude van de zuurstof-sensor

* Kontroleer op lekkende inlaat

* Kontroleer de LMM op correcte werking

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Possible Causes

* Air Intake System leaking

* Fuel Supply faulty

* Injector(s) faulty

* Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty

* Ignition Coil(s) faulty

* Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open

* Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Possible Solutions

* Check Misfire Recognition

* Check Air Intake System

* Check Fuel Supply

* Check Injector(s) and Injector Sealing

* Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)

* Check Ignition Coil(s)

* Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)

* Check Camshaft Position Sensor (G40)

Special Notes

* This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

Possible Causes

* Ignition system

* Fuel injectors

* Fuel pressure

* Running out of fuel

* EVAP canister purge valve

* Evaporative emission system

* Low compression

* Base engine problems

* Controle Module damaged

Special Notes

* This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

[br]Dopisany: 22 Marzec 2009, 22:20_________________________________________________przetłumacz sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...