Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 1.9tdi BRB 116km - problem z odpaleniem po zalaniu ecu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzien dobry, mam problem z odpaleniem auta. Sprawa zaczela sie od zalania puszki w ktorej znajduje ECU, i slynnym problemie z rozladowanym akumulatorem poprzez samoczynne wlaczenie sie wentylatora. po dostaniu sie do srodka pod ECU bylo sporo wodyktora usnalem i osuszylem cale to miejsce. Pod ECU znalazlem u siebie trzy przekaźniki: 484, 614, 457. Auto przez dwa dni jezdzilo normalnie do dzisiaj rano. Problem polega na tym jak gdyby nie dzialala pompa. Szukalem na forum informacji o przekaźnikach w tym modelu, ale nie napotkalem na takie oznaczenia.

Opublikowano

484 - swiatła 

614 - pompa 

457 - świece 

Wypnij i po oznaczeniach pinów z przekaxnika podaj prąd na pompę lub bezpośrednio na pompę. 

Przekaźnikiem steruje ECU, Nie mam teraz pinoutu przed nosem. 

Ecu jest raczej szczelny jak go żaden paprok nie otworzył i nie skleił. 

Opublikowano (edytowane)

Przekaźnik pompy paliwa J17

Styki 85 i 86 to cewka - masa przychodzi z ECU

85 to plus po zapłonie - zobacz po zapłonie czy masz tu 12V, jak tak to

86 masa - zobacz czy pojawia się masa po przekręceniu zapłonu, jak nie to podaj tu masę - jak dalej nie ruszy pompa to

styk 30 - tu ma być 12V po zapłonie

styk 87 - tu ma być 12V po podaniu masy z ECU - to jest wyjście na pompę... jak chcesz sprawdzić pompę to podaj tu 12V...

Bez tytułu.png

Interesuje Cię przekaźnik nr 1.1

A97-0780.pnga4cab-6490.png

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

Może byc też problem z nr 2, czyli 

 

  • Terminal 30 voltage supply relay -J317-

 

Te przekaźniki można rozebrać, wyczyścić i osuszyć... 

Ale najczęściej po zalaniu trzeba wymienić...

 

 

Opublikowano

ok, tylko ze u mnie pod ECU jest tylko to co na zalaczonym zdjeciu.

przekazniki pod ECU.jpg

Opublikowano

To będzie raczej ten 1.2 bo przecież nie masz automatu ? Po prostu jest przesunięty...

Opublikowano

skrzynia biegow manulana 6-biegowa. auto z rocznika 2008 (ostatni wypust b7)

Opublikowano

Problemem okazal sie Terminal 30 voltage supply relay -J317- czyli ten z numerem 614. Po jego wymianie auto zaczelo gadac. Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc szczegolnie Kamil-vag oraz Darek s4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...