kosarro Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 dzien dobry, mam problem z odpaleniem auta. Sprawa zaczela sie od zalania puszki w ktorej znajduje ECU, i slynnym problemie z rozladowanym akumulatorem poprzez samoczynne wlaczenie sie wentylatora. po dostaniu sie do srodka pod ECU bylo sporo wodyktora usnalem i osuszylem cale to miejsce. Pod ECU znalazlem u siebie trzy przekaźniki: 484, 614, 457. Auto przez dwa dni jezdzilo normalnie do dzisiaj rano. Problem polega na tym jak gdyby nie dzialala pompa. Szukalem na forum informacji o przekaźnikach w tym modelu, ale nie napotkalem na takie oznaczenia.
DarekS4 Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 484 - swiatła 614 - pompa 457 - świece Wypnij i po oznaczeniach pinów z przekaxnika podaj prąd na pompę lub bezpośrednio na pompę. Przekaźnikiem steruje ECU, Nie mam teraz pinoutu przed nosem. Ecu jest raczej szczelny jak go żaden paprok nie otworzył i nie skleił.
kamil-vag Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 (edited) Przekaźnik pompy paliwa J17 Styki 85 i 86 to cewka - masa przychodzi z ECU 85 to plus po zapłonie - zobacz po zapłonie czy masz tu 12V, jak tak to 86 masa - zobacz czy pojawia się masa po przekręceniu zapłonu, jak nie to podaj tu masę - jak dalej nie ruszy pompa to styk 30 - tu ma być 12V po zapłonie styk 87 - tu ma być 12V po podaniu masy z ECU - to jest wyjście na pompę... jak chcesz sprawdzić pompę to podaj tu 12V... Interesuje Cię przekaźnik nr 1.1 Edited January 20, 2020 by kamil-vag
kamil-vag Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Może byc też problem z nr 2, czyli Terminal 30 voltage supply relay -J317- Te przekaźniki można rozebrać, wyczyścić i osuszyć... Ale najczęściej po zalaniu trzeba wymienić...
kosarro Posted January 20, 2020 Author Posted January 20, 2020 ok, tylko ze u mnie pod ECU jest tylko to co na zalaczonym zdjeciu.
kamil-vag Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 To będzie raczej ten 1.2 bo przecież nie masz automatu ? Po prostu jest przesunięty...
kosarro Posted January 20, 2020 Author Posted January 20, 2020 skrzynia biegow manulana 6-biegowa. auto z rocznika 2008 (ostatni wypust b7)
kamil-vag Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Tu kolega miał tez problem, ale jemu padł ECM Relay, czyli ten nr 2: https://a4-klub.pl/topic/450140-b7-brd-problem-po-ulewnej-nocy-samoczynne-załączanie-wentylatora-chłodnicy/
kosarro Posted January 22, 2020 Author Posted January 22, 2020 Problemem okazal sie Terminal 30 voltage supply relay -J317- czyli ten z numerem 614. Po jego wymianie auto zaczelo gadac. Bardzo dziekuje wszystkim za pomoc szczegolnie Kamil-vag oraz Darek s4.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now