Donjaroslaw Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 b6 1.8t bfb. Auto od zakupu paliło na 3 gary. Więc zaczęłam od usuwania błędów. Po wszystkim okazało się że auto nie ma mocy. Więc w ruch poszły logi. Wychodzi z nich że turbo nie ładuje. N75 sprawny. Rezystancja 28ohm. Po przeczytaniu na forum myślałem że urwał się wg ale jest na swoim miejscu... Bardzo proszę o pomoc. Pod spodem logi 002 i 003.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM LOGS-01-115-118-xxx.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Oraz zdjęcie zaworu wg. Screenshot_2020-01-20-18-09-34-856_com.miui.gallery.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM
przem8 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Na pewno pokazuje niepoprawną temp. w dolocie. Przepływka chyba też trup, bo mimo niedziałającej turbiny powinna trochę więcej mierzyć.
Mechanikkosmita Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Cześć, turbina w trybie awaryjnym. Sprawdź sensor map, odłącz go z gostki zobacz jego parametry, podłącz go i zrób to samo zobacz czy reaguje. Zrób test, Uruchom pojazd na nowo i dodaj gaz na max na biegu 1, zobacz czy idzie czy nie. Sprawdź szczelność układu, najlepiej odkręcić sensor map i wbić się sprężonym powietrzem z kompresora.
grubcio1980 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Opublikowano 22 Stycznia 2020 I sprawdź czy n75 jest prawidłowo zamontowany. Jak kupiłem swoją to kilka tygodni walczyłem z trybem awaryjnym, a okazało się że n75 by źle założony ???
Donjaroslaw Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Opublikowano 15 Lutego 2020 Hej. Zrobiłem dziś parę testów i podmianek osprzętu z silnika AJQ z audi TT. Zabrakło testu z odpiętym map sensorem o którym pisał kolega Mechanikkosmita. Sprawdzę to w wolnym czasie To co zrobiłem do tej pory: wymieniłem turbo na nowe K04-015. Uszczelniłem zawory paliwowe - oringi + gniazda plastikowe. Wymieniłem ezktor na nowy bo stary pękł w pół..To co zrobiłem dziś: Test szczelności dolotu przechodzi bez problemów i ładnie trzyma ciśnienie - dolot szczelny. 1. Logi po wymianie dv. Logi 115 i 118 w drugim tescie 003+020 LOG-01-003-020-xxx.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM 2. Logi po wymianie DV+ przepływki 003+020 i 115+118. LOG-01-003-020-xp2.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM LOG-01-115-118-xp2.csv - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM 3. Logi po wymianie DV+ przepływki + n75. logi 115 i 118 bez zmian LOG-01-003-020-xp3x.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Czy na doładowanie może mieć wpływ nieszczelność w układzie podciśnienia? Czy na doładowanie może mieć wpływ odpowietrzenie skrzyni korbowej + odma? Może ktoś walczył już z podobnym przypadkiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się