Donjaroslaw Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem a4 b6 1.8t bfb. Auto od zakupu paliło na 3 gary. Więc zaczęłam od usuwania błędów. Po wszystkim okazało się że auto nie ma mocy. Więc w ruch poszły logi. Wychodzi z nich że turbo nie ładuje. N75 sprawny. Rezystancja 28ohm. Po przeczytaniu na forum myślałem że urwał się wg ale jest na swoim miejscu... Bardzo proszę o pomoc. Pod spodem logi 002 i 003.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM LOGS-01-115-118-xxx.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Oraz zdjęcie zaworu wg. Screenshot_2020-01-20-18-09-34-856_com.miui.gallery.jpg - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM
przem8 Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Na pewno pokazuje niepoprawną temp. w dolocie. Przepływka chyba też trup, bo mimo niedziałającej turbiny powinna trochę więcej mierzyć.
Mechanikkosmita Posted January 20, 2020 Posted January 20, 2020 Cześć, turbina w trybie awaryjnym. Sprawdź sensor map, odłącz go z gostki zobacz jego parametry, podłącz go i zrób to samo zobacz czy reaguje. Zrób test, Uruchom pojazd na nowo i dodaj gaz na max na biegu 1, zobacz czy idzie czy nie. Sprawdź szczelność układu, najlepiej odkręcić sensor map i wbić się sprężonym powietrzem z kompresora.
grubcio1980 Posted January 22, 2020 Posted January 22, 2020 I sprawdź czy n75 jest prawidłowo zamontowany. Jak kupiłem swoją to kilka tygodni walczyłem z trybem awaryjnym, a okazało się że n75 by źle założony ???
Donjaroslaw Posted February 15, 2020 Author Posted February 15, 2020 Hej. Zrobiłem dziś parę testów i podmianek osprzętu z silnika AJQ z audi TT. Zabrakło testu z odpiętym map sensorem o którym pisał kolega Mechanikkosmita. Sprawdzę to w wolnym czasie To co zrobiłem do tej pory: wymieniłem turbo na nowe K04-015. Uszczelniłem zawory paliwowe - oringi + gniazda plastikowe. Wymieniłem ezktor na nowy bo stary pękł w pół..To co zrobiłem dziś: Test szczelności dolotu przechodzi bez problemów i ładnie trzyma ciśnienie - dolot szczelny. 1. Logi po wymianie dv. Logi 115 i 118 w drugim tescie 003+020 LOG-01-003-020-xxx.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM 2. Logi po wymianie DV+ przepływki 003+020 i 115+118. LOG-01-003-020-xp2.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM LOG-01-115-118-xp2.csv - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM 3. Logi po wymianie DV+ przepływki + n75. logi 115 i 118 bez zmian LOG-01-003-020-xp3x.CSV - Google Drive DRIVE.GOOGLE.COM Czy na doładowanie może mieć wpływ nieszczelność w układzie podciśnienia? Czy na doładowanie może mieć wpływ odpowietrzenie skrzyni korbowej + odma? Może ktoś walczył już z podobnym przypadkiem?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now