Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVJ prośba sprawdzenia logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, to mój pierwszy post tutaj:)

Posiadam a4b6 1.8t avj w quattro i niestety pali się check. Po usunięciu go (błąd 17536) pojawia się po ok.30 km jazdy na gazie. Byłem u gazownika 3 razy, mapa lpg jest na 100 procent dobra. Podmieniłem też sondę (pierwsza, wstępna) po czym nie ma różnicy. Osobiście podejrzewam przepływomierz. Ktoś się zainteresuje? wstawiam logi. Dziękuje z góry.

 

2,33,115 na pb:

LOG.MALONETUNING.COM

 

 

2,33,115 na lpg:

LOG.MALONETUNING.COM

 

 

 

20,1,118 na pb : 

LOG.MALONETUNING.COM

 

 

Opublikowano

Przepływka trup. d*pa nie gazownik skoro nie zauważył, że na pb mega ubogo i Ci próbował stroić lpg, na którym i tak jest tak samo ubogo jak na benie, ale grunt, że kasa się zgadza.

Opublikowano

Rozumiem że przepływka powodowała niską dawkę paliwa? Przepływka nowa, oryginalna czy używka również oryginał? 

Opublikowano

Nowa oryginalna - tzn. Bosch.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanie. Czy teraz po zmianie przepływomierza muszę udać się znowu do gazownika w celu zmiany mapy lpg?

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, rendy22 napisał:

Jeszcze jedno pytanie. Czy teraz po zmianie przepływomierza muszę udać się znowu do gazownika w celu zmiany mapy lpg?

Oczywiście, że tak. Ma być wystrojone na korekty sondy podczas jazdy.

Po zmianie przepływki logi 2+33, 3+20 i 115+118 na pb po kasowaniu błędów. Ma być igła na benzynie, a dopiero lpg do regulacji.

 

Skoro oczekujesz pomocy na forum to uzupełnij profil !!!

Edytowane przez przem8
Opublikowano
13 minut temu, przem8 napisał:

Skoro oczekujesz pomocy na forum to uzupełnij profil !!!

 Przemo zrobione :)

Przepływka będzie na jutro, nowe logi wstawić tutaj czy założyć nowy temat?

Opublikowano (edytowane)

Kontynuuj już w jednym temacie. Jak jesteś z Lublina lub okolic to kontaktuj się z @soul87 co do lpg, masz blisko.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Jest o wiele lepiej ale nie idealnie. Do sprawdzenia szczelność dolotu kompresorem, dv i zrób jeszcze log 115 z odpiętą wtyczką od n75.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. szczelność, dv i log będę dopiero mógł sprawdzić dopiero po niedzieli coś ok. wt,śr.

 

Opublikowano

Niestety poszła mi pompa paliwa i jestem w trakcie szukania jej. Także szczelności czy logów raczej w tym tyg. Nie zrobię.... 

Opublikowano (edytowane)

Witam, przepraszam że odgrzewam tego kotleta, ale nie mogłem wcześniej tego ogarnąć. Pompa, pływaki, praca itp.

Sprawdziłem DV, trup. Podmieniłem sprawny z golfika i hula. Co mnie jednak niepokoi to że po wyjęciu dv wylało się trochę wody i w środku była taka maź brązowa (olej + woda?) co z tym zrobić?

Drugim problemem jest pojawiający się check po ok. 200km. Błędy: 16804, 16795

mam tu logi grupy 115 z odpiętą wtyczką n75:

LOG.MALONETUNING.COM

 

Edytowane przez rendy22
Opublikowano
5 godzin temu, rendy22 napisał:

Sprawdziłem DV, trup. Podmieniłem sprawny z golfika i hula. Co mnie jednak niepokoi to że po wyjęciu dv wylało się trochę wody i w środku była taka maź brązowa (olej + woda?) co z tym zrobić?

Norma przy niesprawnej dv.

Sztanga do regulacji albo turbo trup.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...