Mała223 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Jak wymienić pasek klinowy? Czy trzeba rozbierać przód jak to jeden mechanik mówił czy jest jakaś inna szybsza możliwość? Chodzi o Audi a4 b5 1.9 tdi Edytowane 24 Stycznia 2020 przez Mała223
Mechanikkosmita Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 ciężko będzie wypisać wszystkie samochody świata
Mała223 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 10 godzin temu, Mechanikkosmita napisał: ciężko będzie wypisać wszystkie samochody świata Audi a4 b5 1.9 tdi
Mechanikkosmita Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 do paska klinowego nie trzeba ściągać przodu, do paska rozrządu watro go ściągnąć chociaż jak ktoś ma małe ręcę to sobie poradzi
Mała223 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 2 godziny temu, Mechanikkosmita napisał: do paska klinowego nie trzeba ściągać przodu, do paska rozrządu watro go ściągnąć chociaż jak ktoś ma małe ręcę to sobie poradzi Ok ale jak to wszystko po kolei zrobić żeby w miarę szybko.
wesz82 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 27 minut temu, Mała223 napisał: Ok ale jak to wszystko po kolei zrobić żeby w miarę szybko. Luzujesz napinacz,ściągasz pasek. Zakładasz 2gi i napinasz? Cała mecyja. Popatrz na yt na filmikach. Lub tutaj może być opisane..
Mała223 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 38 minut temu, wesz82 napisał: Luzujesz napinacz,ściągasz pasek. Zakładasz 2gi i napinasz? Cała mecyja. Popatrz na yt na filmikach. Lub tutaj może być opisane.. Przepraszam że jeszcze zamęczam ale jak się luzuje napinacz
PiXX Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) Wszystko zależy od tego czy masz klimatyzacje. Jak tak to ściągasz plastikową osłonę silnika od spodu, imbusem 6mm luzujesz dwie śruby napinacza paska klimatyzacji. Napinacz odciągasz, pasek zdejmujesz. Potem przenosisz się na górę - klucz 13 zakładasz na śrubę rolki napinacza, jest tam lewy gwint więc kluczem kręcisz w lewo. Sprężyna napinacza się poddaje, pasek robi się luźny, ściągasz go - najłatwiej zacząć od rolki alternatora. Jak już zejdzie z rolki to napinacz możesz puścić, pasek wyjdzie bez problemu. Nowy zakładasz w ten sam sposób. W razie czego jest na pewno kupa filmików na youtube które to pokazują krok po kroku. Schemat jak idzie pasek mozesz sobie narysować przed zdjęciem starego żeby się nie pogubić, jak nie to w necie są schematy bodajże z contiego. Co do marki samego paska to polecam Contiego, ew. Dayco. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez PiXX
wesz82 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Opublikowano 26 Stycznia 2020 7 godzin temu, PiXX napisał: Wszystko zależy od tego czy masz klimatyzacje. Jak tak to ściągasz plastikową osłonę silnika od spodu, imbusem 6mm luzujesz dwie śruby napinacza paska klimatyzacji. Napinacz odciągasz, pasek zdejmujesz. Potem przenosisz się na górę - klucz 13 zakładasz na śrubę rolki napinacza, jest tam lewy gwint więc kluczem kręcisz w lewo. Sprężyna napinacza się poddaje, pasek robi się luźny, ściągasz go - najłatwiej zacząć od rolki alternatora. Jak już zejdzie z rolki to napinacz możesz puścić, pasek wyjdzie bez problemu. Nowy zakładasz w ten sam sposób. W razie czego jest na pewno kupa filmików na youtube które to pokazują krok po kroku. Schemat jak idzie pasek mozesz sobie narysować przed zdjęciem starego żeby się nie pogubić, jak nie to w necie są schematy bodajże z contiego. Co do marki samego paska to polecam Contiego, ew. Dayco. Na napinaczu jest 15 klucz i musisz mieć prosty klucz,bo nawet lekko łamany nie da rady. Nie pisałem bo jest dużo o tym napisane ale koledze nie chce się chyba szukać..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się