Jassper Opublikowano 23 Stycznia 2020 Opublikowano 23 Stycznia 2020 Silnik 2.0 2013 CPMB wyrzuca takie błędy, ktoś ma pomysł co to może być? Check zapala się na zimnym silniku jeżeli się go przycisnie ale nie jakoś super mocno. Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb Oznaczenie elementu: 8K5 907 115 N HW: 8K2 907 115 L Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H09 0005 Kodowanie: 4A2A0013242600062000 Kod serwisu: WSC 56062 002 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K5907115N 001006 (AU48) ROD: EV_ECM20TFS0118K5907115N.rod VCID: 3D718CF3AC71A7A2FE-8068 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 10425 - Ciśnienie paliwa podczas zimnego startu/rozruchu P053F 00 [232] - za niskie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 104606 km Data: 2020.01.09 Czas: 07:19:33 Prędkość obrotowa silnika: 1721.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 14.1 % Prędkość pojazdu: 41 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 32 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 13.829 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 2837 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [100] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Przebieg: 104585 km Data: 2020.01.08 Czas: 07:35:17 Prędkość obrotowa silnika: 2290.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 37.3 % Prędkość pojazdu: 75 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 53 °C Temperatura powietrza zasysanego: 19 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.206 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Kody gotowości: 0000 0001
Wihajster Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 według tego co wkleiles to jest silnik CDNC
Wihajster Opublikowano 24 Stycznia 2020 Opublikowano 24 Stycznia 2020 2 godziny temu, Jassper napisał: A po czym to stwierdziłeś? Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb
Jassper Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2020 Może mylę się, ale plik etykiety nie wyznacza kodu silnika? Np. 2014 Audi A4 2.0T CPMB Need original working coding FORUMS.ROSS-TECH.COM Looking for any help with original coding. I somehow messed up the original coding somwhere 2014... ale nieważne bo silnik jest na 100% CPMB, czy ktoś ma jakieś podejrzenia co do błędów? Czujnik ciśnienia paliwa?
Jassper Opublikowano 21 Lutego 2020 Autor Opublikowano 21 Lutego 2020 Temat można zamknąć. Problem rozwiązany, po zbadaniu listwy, pompy i czujnika ciśnienia, problemem okazał się moduł pompy paliwa.
szklara Opublikowano 29 Czerwca 2020 Opublikowano 29 Czerwca 2020 Odświeżam temat ponieważ mam ten sam kod błędu co kolega z tym że sporadycznie. Jakieś pomysły? Czy tak samo może padać moduł pompy paliwa? U mnie nie pojawia się żaden check-engine i nie odczułem żadnej różnicy. Znalazłem błąd podczas zwykłej diagnostyki. Pojeżdżę chwilę i zobaczymy czy błąd wróci. W międzyczasie jeśli ktoś miał podobny problem proszę o poradę. 10425 - Ciśnienie paliwa podczas zimnego startu/rozruchu P053F 00 [096] - za niskie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany do skasowania kodów błędów
Jassper Opublikowano 29 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2020 Problemem okazały się wtryski dokładniej jeden z wtrysków oraz rozrząd już na wykończeniu. Moduł pompy paliwa oraz inne elementy jak pompa sprawne. Zauważ ze występował u mnie jednocześnie drugi błąd P0088.
gagat3k Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 W dniu 29.06.2020 o 14:39, Jassper napisał: Problemem okazały się wtryski dokładniej jeden z wtrysków oraz rozrząd już na wykończeniu. Moduł pompy paliwa oraz inne elementy jak pompa sprawne. Zauważ ze występował u mnie jednocześnie drugi błąd P0088. Jaki miales przebieg? Ja 108k i dokladnie oba te same błędy. U Ciebie ostatecznie pompa i moduł byl ok, a wadliwy wtrysk i rozrząd?
Kallix Opublikowano 5 Lutego 2021 Opublikowano 5 Lutego 2021 Witam też mam problem świeci mi się check engine i nie wiem co jest powodem pisze tylko błąd regulacji niskiego ciśnienia paliwa ,ciśnienie paliwa poza zakresem tolerancji sprawdziłem pod obd to co umiem to jest niskie ciśnienie paliwa wartość 469.3kPa ciśnienie paliwa 3890kpa pompa paliwa wartość wymagana 62.259% p310b00
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się