krystian1997 0 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Witam mam problem z tym o to dźwiękiem dźwięk najbardziej słyszalny na zimnym silniku po rozgrzaniu mniej mam wrażenie że dochodzi bardziej z przodu od grrila. Czy to dźwięk dwumasu? Czy coś innego się rozleciało? Dodam że pacjent to 2.0 tdi blb i nic poza dzwiekiem się nie dzieje. Pomocy! Ps. Jesli coś źle dodałem napisałem to przepraszam jestem tu nowy i szukam ratunku. Pozdrawiam VID_20200201_193233.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Odgłos jakby jakaś osłona się poluzowała.. jak z temperaturą? Nie grzeje się? Kiedy ostatnio rozrząd robiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Wentylator na chłodnicy nie bije? Pasek osprzętu nie skacze? Może napinacz albo jakieś koło paska. Pokrywa silnika nie jest luźna? To moje trzy typy do sprawdzenia. U mnie podobnie chrobotało jak ukręcał się wentylator na chłodnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian1997 0 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 45 minut temu, Langista napisał: Odgłos jakby jakaś osłona się poluzowała.. jak z temperaturą? Nie grzeje się? Kiedy ostatnio rozrząd robiony? Osłony akurat wszystkie ściągnięte żeby wyeliminować. Rorzad robiony kompletny 9 tysięcy kilometrów temu. A temperatura do pracy mam 25 kilometrów i część obwodnicą nigdy nie przekroczył 90 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian1997 0 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 14 minut temu, lewiatan1989 napisał: Wentylator na chłodnicy nie bije? Pasek osprzętu nie skacze? Może napinacz albo jakieś koło paska. Pokrywa silnika nie jest luźna? To moje trzy typy do sprawdzenia. U mnie podobnie chrobotało jak ukręcał się wentylator na chłodnicy. Pokrywa silnika ok. Pasek też wydaje się ok był wymieniany przy rorzadzie 9 tysięcy kilometrów temu. Hm bardzo zaciekawiła mnie twoja podpowiedź co do wentylatora chłodnicy do sprawdzenia dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 1 minutę temu, krystian1997 napisał: Pokrywa silnika ok. Pasek też wydaje się ok był wymieniany przy rorzadzie 9 tysięcy kilometrów temu. Hm bardzo zaciekawiła mnie twoja podpowiedź co do wentylatora chłodnicy do sprawdzenia dziękuję Sprawdź. Mój mocno bujał się na boki na łożysku miał luz przez co wpadał w rezonans i podobny dźwięk wydawał. Nowy siedzi sztywno i nie chodzi na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian1997 0 Opublikowano 2 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 24 minuty temu, lewiatan1989 napisał: Sprawdź. Mój mocno bujał się na boki na łożysku miał luz przez co wpadał w rezonans i podobny dźwięk wydawał. Nowy siedzi sztywno i nie chodzi na boki. dzieki dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 I jeszcze może być zajechanie łożysko alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian1997 0 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Rozwiązaniem szurania okazało nic innego jak pompa oleju. Na szczęście wszytko w porę winowajcą okazał się rozciągnięty łańcuch napędu od pompy oleju. Zakupiony zestaw naprawczy wymienione 2 zębatki łańcuch i napinacz łańcucha a także imbus zabieraka na szczęście wałek zabieraka w nienaruszonym stanie. Miska założona nowy olej motul specyfic i wszystkie filtry i dziś Audi odebrane i można delektować się czystym dźwiękiem diesla. Zastanawiająca jest jedna rzecz po przeczytaniu milion forum że ta usterka ujawnia się w przedziale od 150 do 200 tysięcy kilometrów moje Audi ma realny przebieg 270 tysięcy po demontażu wszystkich części pompy oleju okazuje się że wszystko jest jeszcze oryginalne nawet słynny imbus który miał niewielkie ślady zużycia i jak już wspomniałem wałek zabieraka w środku nic nic nie wyrobiony. No oprócz rozciągniętego łańcucha ale chyba przy tym przebiegu ma prawo. Może przyda się komuś ten opis usterki żeby w porę reagować i chciałem wszystkim podziękować którzy się zainteresowali i służyli radą dzięki koledzy. Edytowane 7 Lutego 2020 przez krystian1997 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 8 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2020 Te 150-200 przebiegu to u nas w Polsce, to co było u Helmuta się kasuje po przejechaniu granicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się