mariuszbubu 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Witam serdecznie. tak jak napisałem w temacie zużywa mi 1L oleju na 5000 km. Gdy odpalam go z rana po 2 min kopci i niekiedy puści sporego dyma nawet przez 1 kilometr. Byłem na diagnostyce komputerowej i niby wszystko jest ok. Jestem z Tychów i chciałbym zapytać czy mógłby mi ktoś zrobić badanie VAGIEM. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 pewnie turbo puszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 wpadnij na spota do Bielska z reguły ktoś ma vaga ze sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Fajnie i dzięki. Powiedz mi tylko czy spotkania macie co tydzień?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Fajnie i dzięki. Powiedz mi tylko czy spotkania macie co tydzień?? http://www.a4-klub.pl/smf/spoty_bielskabialej_i_okolic_sroda_godz_1800_parking_dolny_ch_sarni_stok-t8253.1965.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 vagiem nie spr zuzycie turbawy i to dlaczego olej bierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 pewnie turbo puszcza Ale jeśli turbo by puszczało to czy nie kopciłby cały czas?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 nie nie koniecznie,jak u mnie sie konczylo to jedynie na zimnym silniku puszczal niebieskiego bąka/siwego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 nie nie koniecznie,jak u mnie sie konczylo to jedynie na zimnym silniku puszczal niebieskiego bąka/siwego a jak sprawdzic czy ona faktycznie puszcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jak kopci na niebiesko to raczej problem z dolotem lub pierścieniami tłokowymi, a nie z turbiną. Dobrze by było zrobić logi. Stan turbo sprawdzisz, jak zdejmiesz wąż od zimnej strony. Zobaczysz czy stoi olej i sprawdzisz luzy osiowe i wzdłużne wirnika. Jeśli będą znaczne i dobrze wyczuwalne, to proponuje regeneracje lub zmianę na nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 a jak uszczelnienia puszczaja?to jak to spr?a luzu moze nie byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Luz już będzie, + olej po zimnej stronie. Wtedy jak najszybciej do warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jak kopci na niebiesko to raczej problem z dolotem lub pierścieniami tłokowymi, a nie z turbiną. Dobrze by było zrobić logi. Stan turbo sprawdzisz, jak zdejmiesz wąż od zimnej strony. Zobaczysz czy stoi olej i sprawdzisz luzy osiowe i wzdłużne wirnika. Jeśli będą znaczne i dobrze wyczuwalne, to proponuje regeneracje lub zmianę na nowa. a co to jest ten dolot??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Dolot to dolot . Rozpoczyna się od filtra powietrza do turbo i od turbo przez intercooler do kolektora dolotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdasWawa 0 Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 nie bedzie luzu ,mowie tu po swoich doswiadczeniach,turbo bedzie ladowalo tak jak powinno, a uszczelnienia beda puszczac oliwe,olej po stronie zimnej jest nawet wtedy kiedy turbo jest nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 nie bedzie luzu ,mowie tu po swoich doswiadczeniach,turbo bedzie ladowalo tak jak powinno, a uszczelnienia beda puszczac oliwe,olej po stronie zimnej jest nawet wtedy kiedy turbo jest nowe czyli jak to sprawdzić że jednak turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Jeżeli w wężach ciśnieniowych za turbina oraz w chłodnicy powietrza doładowanego będziesz miał znaczne ilości oleju to oznacza to, iż turbina puszcza już olej. Aby to sprawdzić musisz odkręcić opaski i zdjąć węże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszbubu 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam Panowie ponownie. Byłem dzisiaj u mojego zaufanego mechanika i prawdopodobnie jest to filtr zamontowany przed odmą w pokrywie zaworów. ma mi załatwić sprawną pokrywę na próbę i zobaczymy czy dalej będzie kopcił. Poprostu jest tam zbyt wysokie ciśnienie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Wydaje mi się to mało prawdopodobne a wręcz bez sensu bo gdyby tam rzeczywiście było duże ciśnienie wywaliło by Ci uszczelnienia silnika ziemmeringi itp. ogólnie jeśli turbo puszcza olej to dopala się on w wydechu katalizatorze co powoduje, że po butowaniu (z dymem za samochodem) po zatrzymaniu się z wydechu na wolnych obrotach nadal będzie wydobywał się biało-niebieski dym o specyficznym zapachu palonego oleum. Jeśli turbo jest w bardzo kiepskim stanie można zdjąć wąż z części zimnej turbiny i poruszać wirnikiem wzdłużnie (pociągnąć i wepchnąć).. luz świadczy o rychłym wysraniu się turba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Podepnę się do tematu mam podobny problem jak autko postoi całą noc rano go odpalę puszcza niebieskiego dyma przez kilka sekund podczas jazdy i na ciepłym silniku nawet przy butowaniu nie puści nic z rury świece żarowe nowe NGK ale na zimnym dolocie turbiny jest olej i jest wyczuwany luz wałka góra dół czyli (promieniowy) jak próbowałem wałek delikatnie wpychać do środka i wyciągać na zewnątrz to luzu nie ma w przewodach dolotowych są małe ilości oleju co to może być .Wcześniej miałem nadstan oleju przelalo mi się troszkę i wlałem 4 litry do silnika 1Z 90 KM ale teraz upuściłem tak że jest w polowie pomiędzy MIN a MAX czy to mogło mieć też jakiś wpływ na kopcenie na niebiesko przy odpalaniu.Jak było nadstan oleju to bardziej kopcił jak upuściłem to teraz mniejszego dymka puszcza i nie za każdym razem jak go odpale po nocy to puści dyma nieraz nic przez kilka dni a nieraz daje znać o sobie...Ale oleju na miarce raczej nie ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się