k0wal89 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Witam, proszę o analizę logów Przed robieniem logów jak i po żadnych błędów. Grupa 002 + 033 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 002 + 033 LPG Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 002 + 020 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 115 + 118 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
DarekS4 Opublikowano 4 Lutego 2020 Opublikowano 4 Lutego 2020 Masz problem z doładowanie od samego dołu napewno dopiero w wyższych partiach trochę nadrabia ale dalej z brakami. Auto seria ?? Czy wydech w tym aucie jest seryjny z katem ??
k0wal89 Opublikowano 4 Lutego 2020 Autor Opublikowano 4 Lutego 2020 (edytowane) Witam Auto seria, wydech seryjny z katem. Mam go od 3 lat i odkąd pamiętam to było czuć że turbo wstawało +- od 2800 obrotów. Coś jeszcze nie tak oprócz późnego wstawania turbo ? Edytowane 4 Lutego 2020 przez k0wal89
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 Zrób log turbo z odpietym n75. Regulacja gazu też do poprawki.
k0wal89 Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Opublikowano 5 Lutego 2020 Witam Logi Grupa 115 + 118 Pb - odpięta wtyczka od N75 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Przed logami oraz po logach tylko błąd - 17956- Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1548 - 004 - Open Circuit @przem8 -> 10 godzin temu, przem8 napisał: Regulacja gazu też do poprawki. Chodzi o to co dzieje się powyżej 5000 obr/min ?
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 Sztangę trzeba delikatnie podciągnąć. Jest trochę za ubogo od 3400. Ja dopuszczam tolerancję +/-5% na lpg.
k0wal89 Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Opublikowano 5 Lutego 2020 (edytowane) Ok najpierw spróbuje podciągnąć sztangę, regulować o pełny obrót nakrętki i robić logi ? Widze ze u mnie dochodzi do 10% czy to max dopuszczalne wartosci ? Czy moze miec to jakies negatywne skutki ? Instalacja ma przejechane 50 tys km. Edytowane 5 Lutego 2020 przez k0wal89
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 27 minut temu, k0wal89 napisał: regulować o pełny obrót nakrętki i robić logi ? Tak i log turbo z odpiętyn n75. DV sprawdzałeś wcześniej? Może mam coś ze wzrokiem ale ja widzę wartości nawet ponad 16%. Jak nie przekracza 10% to jest ok ale jeszcze bezpieczniej jeśli korekty idą na bogato, a nie ubogo jak u Ciebie. Korekty masz takie przy pełnym obciązeniu, ciekawe jest jest przy normalnej jeździe itp.
k0wal89 Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Opublikowano 5 Lutego 2020 DV nie sprawdzany. Sprawdzic zanim zaczne ruszac sztange ? Faktycznie skacze do 16% ? Wykonuje sie tez logi przy normalnej jezdzie w celu sprawdzenia mieszanki czy to juz robota dla gazownika ?
MichauKR Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 Jak nie sprawdzałeś DV, to czas to zrobić, 5 minut roboty, sprawdź też czy masz dobrze założony przy okazji. Może nie tyle logi, co lepiej na bieżąco patrzeć sobie na korekty w grupie 033 i poprawiać korekty w mapie lpg.
k0wal89 Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) Witam Dzisiaj się zabrałem za sprawdzanie samochodu. Zabrałem się do tego od góry. Dzisiaj udało się tylko ściągnąć zabezpieczenie ze sztangi Wg i rozeznałem się co dalej rozkręcać. Kolejny krok ściągniecie dolotu i dostanie się do DV oraz gruszki i sprawdzenie przy jakim ciśnieniu zaczyna się otwierać klapka. W tym momencie to tylko przy turbinie i przepływce opaski na kluczyk a cała reszta opasek zaciskowych OET. 1. Czy węże zaciskać na opaski na kluczyk czy te opaski zaciskowe OET ? jakie są wasze doświadczenia ? Edytowane 21 Lutego 2020 przez k0wal89
3r4 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 węże bez problemu na ślimakowe (tylko poszukać ślimaka bez wcięć od strony węża - żeby zwyczajnie nie kaleczyło przewodów), są różne obejmy np. gbs (też spoko) oraz bardziej olbrzymie t-clamp czy HDC na większe średnice, ale to duże klocki już i czasami mogą się nie mieścić U mnie na bardzo małe przewody fajnie sprawdzają się małe gbs, na takie 10mm+ ślimaki
k0wal89 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) 19.02 Witam Czy z tabliczki można wywnioskować czy turbo siedzi tam od samego początku ? Czy kolor łopatek wirnika świadczy o problemach z odmą ? Czy takie coś jest dopuszczalne ? Luzów po osiowych brak, natomiast promieniowe delikatnie odczuwalne. Nie jestem wstanie powiedzieć czy są dopuszczalne ( duże czy małe) ponieważ dotykam tego pierwszy raz Ze starego manometru ( skala 3 bary ) wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy około 0,20~0,25 bara a przy 0,5 bara otwiera się maksymalnie i wodzik się już dalej nie rusza. Kupię dzisiaj jeszcze manometr wyskalowany do 1 bar w celu precyzyjniejszego sprawdzenia samego początku otwierania/ uchylania klapki.. Do demontażu i sprawdzenia został jeszcze zawór DV. 20.02 Z nowego manometru wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy 0,3 bara a maksymalnie udało mi się nabić 0.7 bar a wydaję mi się że sztanga i tak wychyliła by się jeszcze dalej. Zawór DV sprawdziłem i nie puszcza ani w jedna ani w druga stronę. ( jak się później okażę jednak kaput) Nakrętka kontrująca poluzowana zostało jeszcze podregulować sztangę i można skręcać i sprawdzać czy jest lepiej 21.02 Wg ustawiony tak że zaczyna się uchylać przy 0.4 bara. Zawór DV do wymiany, przy dmuchaniu ustami szczelny ale jak podłączyłem kompresor to przy 0.25 bar zaczyna upuszczać w stronę dolotu. Jakiej Firmy Dv polecacie febi, swag? Numer 06A 145 710 P. Od spodu wygrawerowane 72.06.06B czyżby od nowości ? 07.03 Jeżdżę już 2 tyg ale nie było kiedy zrobić logów. Komputer nie złapał żadnych błędów. Dół nadal słabo 115 + 118 N75 ON Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 + 118 N75 OFF Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edytowane 7 Marca 2020 przez k0wal89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się