Mateusz123258 Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 (edited) Witam serdecznie. Próbuje uporać się z problemem mieszanki paliwowej w moim aucie. Sytuacja wyglądała tak, że korekty długoterminowe na benzynie to -6% na biegu jałowym i +12% pod obciążeniem. Natomiast na gazie jest -6% i + 19%. Kierownica powietrza działa. Była sprawdzona szczelność dolotu lecz silnik nie do końca był zimny. Dolot szczelny. Natomiast na zimnym silniku, po nocy korekty krótkoterminowe są straszne. Dodatkowo przez pierwsze 100-200 metrów jazdy na zimnym silniku na 1 biegu na obrotach 1500-2000 fis pokazuje spalanie około 50l/100km. Możliwe że jest coś nieszczelne na zimnym silniku i po chwili się doszczelnia? I tutaj logi statyczne i dynamiczne, na benzynie i na gazie. Dodatkowo wrzucam loga z jazdy około 1 km na zimnym silniku. Ważna sprawa, pojawia się błąd bogatej mieszanki na biegu jałowym (17545 P1137)po 300 km od kasowania korekt. Pb dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM LPG dynamicznie Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Pb statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM chart.csv pb statyczne pb dynamicznie LPG dynamicznie LPG statyczne LPG statyczne Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Jazda na zimnym silniku Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Edited February 8, 2020 by Mateusz123258
Mateusz123258 Posted February 7, 2020 Author Posted February 7, 2020 Zapomniałem napisać, choć myślę że to nie ma związku z sprawą ale ucieka mi płyn chłodniczy na króćcu z tyłu silnika.
przem8 Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 Wrzuć to na vaglogi.pl Tego się nie da otworzyć.
Mateusz123258 Posted February 7, 2020 Author Posted February 7, 2020 Niestety strona mi ich nie przyjmuje ponieważ są z obd eleven.
Mateusz123258 Posted February 7, 2020 Author Posted February 7, 2020 (edited) Poprawione w pierwszym poście. Edited February 8, 2020 by Mateusz123258
Mateusz123258 Posted March 5, 2020 Author Posted March 5, 2020 Dla potomnych, przyczyną złej mieszanki paliwowo powietrznej była odma olejowa. Wymiana jej uzdrowiła mój samochód.
Makale Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 w B6 się daje czwórnik z B7 od odmy. Można odmę całkowicie przerobić.
Mateusz123258 Posted March 6, 2020 Author Posted March 6, 2020 13 godzin temu, Makale napisał: w B6 się daje czwórnik z B7 od odmy. Można odmę całkowicie przerobić. Oczywiście tak zrobiłem. Czwórnik jest od B7. Zobaczymy jak będzie z poborem oleju. Co ciekawe, w starym czwórniku nie było membrany a pobór oleju był na poziomie około 100 ml/tyś.
Makale Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 U siebie zrobiłem prosty patent. Rura przepływka -> przepustnica na stół. Odciąłem króciec od tego dolnego elementu (jakiś kumutator powietrza chyba) i od czówrnika. Wszystko zaklejone taśmą i uszczelnione porządnie czyli do rury dolotowej nie ma żadnych innych wejść. Z czwórnika odmy dałem kawałek węża gumowego olejoodpornego i na końcu mały filtr stożkowy. Ułożone jest tak, że wąż od czówrnika idzie do góry wymuszając spływ oleju na dołu. Dolot czysty bez grama oleju.
Rosomak91 Posted March 7, 2020 Posted March 7, 2020 7 godzin temu, Makale napisał: U siebie zrobiłem prosty patent. Rura przepływka -> przepustnica na stół. Odciąłem króciec od tego dolnego elementu (jakiś kumutator powietrza chyba) i od czówrnika. Wszystko zaklejone taśmą i uszczelnione porządnie czyli do rury dolotowej nie ma żadnych innych wejść. Z czwórnika odmy dałem kawałek węża gumowego olejoodpornego i na końcu mały filtr stożkowy. Ułożone jest tak, że wąż od czówrnika idzie do góry wymuszając spływ oleju na dołu. Dolot czysty bez grama oleju. Nie masz połączonej odmy z dolotem? Ogólnie rzecz biorąc odma w ALTach jest dobra, tylko silnik jakoś nieogarnięty. Przy AGNie z odmą od ALTa nie pcha mi oleju do dolotu. W alt na tej samej odmie z niektórych miejsc na dolocie olej się "lał"
Makale Posted March 8, 2020 Posted March 8, 2020 Nie mam. Dolot szczelny, a wyjście z czwórka, które szło do dolotu jest przedłużone wężem gumowym i na końcu filtr stożkowy, mimo wszystko filtr wymieniam co 30 tys km bo robi się lekko czarny od oparów oleju.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now