Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Okna bez ram okiennych ?


mic_sado

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wstawisz klatkę do środka to możesz kombinować z drzwiami bez ramek.

Inaczej A4 złamie Ci się wpół na pierwszej dziurze - karoseria była od początku projektowana z ramkami okien, więc po ich usunięciu karoseria straci zakładaną sztywność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko, że calibra nie ma ramek w serii, a 80-tka pewnie się połamała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mówię, że nie, ale tak jak jest napisane wyżej złamie się prędzej czy później z naciskiem na wcześniej na logike przecież jak jedziesz to to wszystko pracuje drzwi też więc przy kontakcie z taka polską dziurą to jak nie masz Q to nic jej już nawet przez chwile nie utrzyma w jednym kawałku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz dres i masz mokasyny to teraz szyby bez ramek :polew: - a na serio to widzi mi się że jak nawet zrobisz coś takiego bez konkretnej przeróbki nadwozia, to faktycznie nadwozie ci pracuje na drodze i podejrzewam że na pierwszym większym dołku będziesz miał brzdęk wielki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezabardzo się z wami zgadzam. Ramki drzwi mają się nijak do sztywności nadwozia, nie są z nim połączone na stałe i dolegają do niego tylko poprzez gumowe i na dodatek stosunkowo miękkie uszczelki które mają za zadanie uczczelnić miejsce styku przed dostawaniem się wody,powietrza i hałasu z zewnątrz. Za sztywność nadwozia odpowiadają inne elementy konstrukcyjne np: progi, słupki:środkowe, tylne,przednie i profile dookoła dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się tego tłumaczyć - ale bez przeróbki ram drzwi tego nie zrobisz, sam drzwi też będzie musiał przerobić a koszt takiej przeróbki jest nie opłacalny - na zdrowy rozsądek zastanów się - drzwi pracują nie zależnie w nadwoziu, a szyba ma drobną swobodę ruchu w ramce i ten luz po coś jest, a prócz tego swoboda ruch na uszczelce całych drzwi -no, ale to tylko moje zdanie - bądź pionierem i dokonaj tego czynu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcąc zrobić taką przeróbkę musiałbyś poprzerabiać prowadnice w drzwiach,pozmieniać uszczelki we wnękach w miejscu przylegania szyby do słupka bo są całkiem inne (skąd takie weźmiesz?) no i z tego co zauważyłem to auta drzwiami bez ramek mają trójkątną szybkę z przodu i przednia prowadnica jest pociągnięta do górnej wysokości tej szybki aby utrzymać otwieraną szybę w pionie bo inaczej to kiwała by się na boki w górnej pozycji przy otwartych drzwiach :naughty: także gra nie warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nikt nie nadmienil Ci ze auto z linku to nie zwykle audi 80 tylko COUPE ktore rowniez w serii wychodzilo z drzwiami bez ramek podobnie jak Cabriolet (rowniez na bazie 80 B3 i B4).

no i z tego co zauważyłem to auta drzwiami bez ramek mają trójkątną szybkę z przodu i przednia prowadnica jest pociągnięta do górnej wysokości tej szybki aby utrzymać otwieraną szybę w pionie bo inaczej to kiwała by się na boki w górnej pozycji przy otwartych drzwiach

i tu nie masz racji bo trojkatna szybka to jest w calibrze (chyba po to zeby przy wysiadaniu i wsiadaniu mozna bylo sobie oko na niej wyjac:)). w Audi Coupe i Cabriolet jest szyba jednoczesciowa (jest tylko mini plastikowy trojkacik, widoczny tylko przy otwartych drzwiach). w Mietku 124 tez nie, a co wiecej mimo iz ma twardy dach to podobnie jak w audi Cabrio i np. BMW e36 cabrio nie ma slupka miedzy szyba przednia a tylna.

co by nie byc goloslownym link do cabrio (bez "trojkacika"):

http://www.4tuning.pl/zdjecie,duze/529,audi-cabrio-kozak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz zamierzasz takie czyny robić to pamietaj że masz też tylne drzwi a porównywane samochody są w nadwoziu 3 drzwiowym wiec jak by to wyglądało przednie drzwi w lato ze schowaną szybą a tylne otwarte z taka ramą :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę podam,że subaru impreza poprzedniej generacji miało cztery furtki bez ramek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mazda 323f tez jest bez ramek, ale to jest zrobione przez fabryke, a wczesniej przez projektantow, a nie za pomoca szlifierki kontowej np :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w megance pierwszej generacji tez sie cale szybki chowaj a jesli nie to nie weile im brakuje, ale ja bym jej nie chcial np :polew: :polew: :decayed: tak w ramach OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...