mic_sado Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 jak zamontowac drzwi bez ram okiennych w a4? to trzeba odrazu wstawic takie drzwi czy to podlega takiej modyfikacji? i jakie są tego koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jak wstawisz klatkę do środka to możesz kombinować z drzwiami bez ramek. Inaczej A4 złamie Ci się wpół na pierwszej dziurze - karoseria była od początku projektowana z ramkami okien, więc po ich usunięciu karoseria straci zakładaną sztywność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mic_sado Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ja widzialem audi 80 stare z takimi szybkami, wiem ze nawet w starych calibrach są, to torche lipa jak niedarady do a4 bo to daje ładny efekt PS: a slupek miedzy drzwiami niedarady tego utrzymac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 tylko, że calibra nie ma ramek w serii, a 80-tka pewnie się połamała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mic_sado Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 w tym filmiku jest bez ramek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ja nie mówię, że nie, ale tak jak jest napisane wyżej złamie się prędzej czy później z naciskiem na wcześniej na logike przecież jak jedziesz to to wszystko pracuje drzwi też więc przy kontakcie z taka polską dziurą to jak nie masz Q to nic jej już nawet przez chwile nie utrzyma w jednym kawałku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 masz dres i masz mokasyny to teraz szyby bez ramek - a na serio to widzi mi się że jak nawet zrobisz coś takiego bez konkretnej przeróbki nadwozia, to faktycznie nadwozie ci pracuje na drodze i podejrzewam że na pierwszym większym dołku będziesz miał brzdęk wielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Niezabardzo się z wami zgadzam. Ramki drzwi mają się nijak do sztywności nadwozia, nie są z nim połączone na stałe i dolegają do niego tylko poprzez gumowe i na dodatek stosunkowo miękkie uszczelki które mają za zadanie uczczelnić miejsce styku przed dostawaniem się wody,powietrza i hałasu z zewnątrz. Za sztywność nadwozia odpowiadają inne elementy konstrukcyjne np: progi, słupki:środkowe, tylne,przednie i profile dookoła dachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mic_sado Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 własnie tez tak mysle ze tą konstrukcje trzyma bardziej słupek miedzy drzwiami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 nie chce mi się tego tłumaczyć - ale bez przeróbki ram drzwi tego nie zrobisz, sam drzwi też będzie musiał przerobić a koszt takiej przeróbki jest nie opłacalny - na zdrowy rozsądek zastanów się - drzwi pracują nie zależnie w nadwoziu, a szyba ma drobną swobodę ruchu w ramce i ten luz po coś jest, a prócz tego swoboda ruch na uszczelce całych drzwi -no, ale to tylko moje zdanie - bądź pionierem i dokonaj tego czynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Chcąc zrobić taką przeróbkę musiałbyś poprzerabiać prowadnice w drzwiach,pozmieniać uszczelki we wnękach w miejscu przylegania szyby do słupka bo są całkiem inne (skąd takie weźmiesz?) no i z tego co zauważyłem to auta drzwiami bez ramek mają trójkątną szybkę z przodu i przednia prowadnica jest pociągnięta do górnej wysokości tej szybki aby utrzymać otwieraną szybę w pionie bo inaczej to kiwała by się na boki w górnej pozycji przy otwartych drzwiach także gra nie warta świeczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razk Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 no i nikt nie nadmienil Ci ze auto z linku to nie zwykle audi 80 tylko COUPE ktore rowniez w serii wychodzilo z drzwiami bez ramek podobnie jak Cabriolet (rowniez na bazie 80 B3 i B4). no i z tego co zauważyłem to auta drzwiami bez ramek mają trójkątną szybkę z przodu i przednia prowadnica jest pociągnięta do górnej wysokości tej szybki aby utrzymać otwieraną szybę w pionie bo inaczej to kiwała by się na boki w górnej pozycji przy otwartych drzwiach i tu nie masz racji bo trojkatna szybka to jest w calibrze (chyba po to zeby przy wysiadaniu i wsiadaniu mozna bylo sobie oko na niej wyjac:)). w Audi Coupe i Cabriolet jest szyba jednoczesciowa (jest tylko mini plastikowy trojkacik, widoczny tylko przy otwartych drzwiach). w Mietku 124 tez nie, a co wiecej mimo iz ma twardy dach to podobnie jak w audi Cabrio i np. BMW e36 cabrio nie ma slupka miedzy szyba przednia a tylna. co by nie byc goloslownym link do cabrio (bez "trojkacika"): http://www.4tuning.pl/zdjecie,duze/529,audi-cabrio-kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 jak juz zamierzasz takie czyny robić to pamietaj że masz też tylne drzwi a porównywane samochody są w nadwoziu 3 drzwiowym wiec jak by to wyglądało przednie drzwi w lato ze schowaną szybą a tylne otwarte z taka ramą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Jako ciekawostkę podam,że subaru impreza poprzedniej generacji miało cztery furtki bez ramek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 mazda 323f tez jest bez ramek, ale to jest zrobione przez fabryke, a wczesniej przez projektantow, a nie za pomoca szlifierki kontowej np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mic_sado Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 okej dzieki, fajnie gdyby nową a4 wydali bez ramek bo kozacko to wyglada, wtedy jest maly slupek w tylnej szybie i jak chowasz dwie szyby to jest taka duza przestrzen jakby wielkie okno ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 w megance pierwszej generacji tez sie cale szybki chowaj a jesli nie to nie weile im brakuje, ale ja bym jej nie chcial np :polew: tak w ramach OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się