DOMINICUE Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fe00ef24335a326.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd45903932e7e736.html Proszę o wyrozumiałość ponieważ są to pierwsze logi jakie w życiu robiłem. Chciałem sprawdzić to pod kątem przepływki ale chyba niepotrzebnie sprawdzenie poszczególnych grup zrobiłem razem, no i zapis danych wyszedł w za długich odstępach czasowych. Jeśli będzie trzeba zrobię to jeszcze raz. Problem mam taki że od jakiegoś czasu silnik stracił część mocy i próbuję dojść co to może być bo raz tylko jeden mi wszedł w awaryjny a błędów poza 01266 to nie ma. Jeśli może mi ktoś pomóc to będe bardzo wdzięczny.
przemik Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Nic tu zlego nie widze w tych logach...jedynie moglbys rozwazyc wyciecie katalizatora. Pozdrawiam
DOMINICUE Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Dzięki trochę mnie to uspokoiło chociaż brak mocy jest odczuwalny i martwi mnie to Z tym katem to by coś dało? I czy po wycięciu nie będzie jakichś błędów tam łapał? Tak ogólnie to rozważam jeszcze filtr faliwa ale nie wiem czy to dobra droga myślenia...... Pozdro
przemik Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 Dobra... wymiana filtra paliwa i wywalka kata... auto odetchnie...
mcm Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 tryb awaryjny raz to jeszcze nie tragedia, może się na chwile zawiesił N75, tak jak piszesz wymien filtr paliwa i wywal kata, silnik powinien odżyć, jak będzie często łapał notlaufa to prawdopodobnie N75 siadł całkowicie, logi wygladają ok mozesz jeszcze wymienić filtr powietrza
odzim Opublikowano 24 Marca 2009 Opublikowano 24 Marca 2009 wywal katalizator , przeplywka mierzy na granicy , wymien filtr powietrza i wyczysc przepływke
DOMINICUE Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Filtr ogólnie to mam nowy. Myślę właśnie nad tym przepływomierzem więc chyba posłucham i jak najszybciej go przeczyszczę. A z tym katem to bym miał jeszcze jedno takie pytanko. Wiem że dużo o tym jest na forum, ale jednoznacznej odpowiedzi mi się nie udało uzyskać bo chodzi mi o to czy jeśli go "rozpruję' i wywalę z niego wnętrzności a potem zaspawam z powrotem to czy nie będzie żadnych błędów silnik łapał? Czy zmienią się wtedy odczyty dla sondy, która bada te spaliny? Czy może to nieistotne jest? Kurdę nawet nie wiem czy tam na katalizatorze jest jakaś sonda Bo jeśli by nie było to jakiś tłumik przelotowy pewnie był by lepszy........ Dzięki wszystkim za odpowiedzi i Pozdrawiam wszystkich znawców tematu
odzim Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 nie masz sondy , kata nie rozpruwaj tylko usun wkład ze srodka , poprostu go wydłub przeczysc potem sprezonym powietrzem i przykrec trzy sruby przy turbo trzy sruby za katem i tyle .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się