Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą tylko?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie katy byly zapchane bo bledy były i zapłony czesto wypadały, check migał. A z tymi kolektorami idzie coś zrobic lub podmienić na inne? Co do oleju to tak na około 3 tys spadnie do minimum, dolewam 0,5 litry do maxa i dalej tak za okolo 3 tys. Silnik suchutki. Olej zmieniłem na motul 5w/30 efe. 

Opublikowano (edytowane)

Jedyna opcja to customowe kolektory wydechowe, przy których silnik powinien nawet trochę niutka zyskać, nie mówiąc o zażegnaniu zagrożenia z pęknięciem bloku. Trochę duży ten pobór, nie wymieniałeś uszczelniaczy ani prowadnic zaworowych?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

A idzie gdzies zakupić dedykowane takie kolektory czy trzeba dorabiac od postaw przez jakis zakład specjalizujący sie układami wydechowymi. Posiadasz takie kolektory kolego? W tamtym momencie mialem juz dość tego samochodu i nie chciałem generować kosztów, prowadnice zostały stare, uszczelniacze tylko wymieniłem. Dół silnika z używki i też nie ruszany poza zdjęciem misy i czyszczenia jej. 

Opublikowano

Nie wymienić prowadnic zaworów przy takim nakładzie roboty to grzech ziomuś.. to wydatek może 200 zł za cześci + nie wiem, ze 100 zł robocizny? i żegnasz się z poborem oleju przy dawaniu w palnik.. Kolektor niestety trzeba na zamowienie robić, cos tam kiedyś z JHM było ale nie wiem, czy konkretnie pod ten silnik.

Opublikowano

Wiem kolego że to grzech ale po tych przygodach co z nim miałem, to juz mi chodziła po glowie nawet sprzedaż. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...