Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uszczelka pod głowicą tylko?


kriistoff

Rekomendowane odpowiedzi

No tu jest właśnie problem z tym, bo ten element nie występuje osobno a z całym kolektorem. Możesz jedynie w jakiś sposób wyhaczyć samą gruszkę całą, czasami ktoś sprzedaje osobno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wstepnie odpalone jest cacy:thumbup1:

 

Edytowane przez kriistoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Ty tam masz reduktor silver? Dyskutowaliśmy o Twoim wpięciu reduktora a masz takie graty pod maską iż pierw należało by je ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to co wlożył poprzedni wlasciciel, nic nie bede ogarniał bo szkoda pchać pieniądze w ten silnik, mam dosc motoryzacji niemieckiej w takim wydaniu jak Asn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czerwone valdemarki. Na pewno będzie długo, bezawaryjnie i z pełna mocą jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz mówie ze nie zakładałem tego do h.... Wafla. Masz tak komentowac jeden z drugim to lepiej nic nie piszcie, przynajmniej własnoręcznie ogarnąłem temat.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się burzysz? Te wtryski się nie nadają do niczego to pisze e dobrym zamiarze ale c**j z tym.  Twoje to jeździj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadziłem tyle w ten silnik że na porządne graty gazowe nie starczy w najbliższym czasie, zresztą limity napraw wyczerpane do spodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kriistoff

To w końcu dorwałeś kolejny blok czy tulejowałeś bo nie doczytałem jak sobie poradziłeś z tym przypadkiem ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem cały dół w fajnym stanie, głowice poszły moje po obróbce, poskładałem na nowym rozrządzie i kompletnych blokadach.Tulejowanie odpadło bo poniżej 500 od cylindra nikogo nie znalazłem i to bez gwarancji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kriistoff napisał:

Jeszcze raz mówie ze nie zakładałem tego do h.... Wafla. Masz tak komentowac jeden z drugim to lepiej nic nie piszcie, przynajmniej własnoręcznie ogarnąłem temat.... 

Lepiej nie jeździj na lpg bo zaraz znów będziesz silnik naprawiał,oczywiście własnoręcznie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie sklada ze nie od lpg poszedł silnik tylko wadliwego termostatu który otwierał sie połowicznie, wentylatory teraz praktycznie sie nie włączają, conajwyżej pierwszym biegiem.A nie jak wczesniej po paru kilometrach kreciły jak wściekłe. Zawsze mnie dziwiło czemu górna rura idąca do chlodnicy jest zimna dopiero po zgaszeniu robila sie gorąca, no i wyszło dlaczego.Nowy termo i nie ma takiego czegoś, wiec jest chyba kolejna sprawa która zabija te silniki. Porobie logi to powiem jak z temperaturą. W sprawie lpg to nie bed sie juz wypowiadał, każdy ma to na co go stać.Tak na marginesie Mapy pilnowałem  zeby się nie rozjeżdżała. IMG_20200426_065717.jpg

Edytowane przez kriistoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o Twoje wtryskiwacze,myślałem że ten gatunek czerwonych waldemarów juz wymarł na rzecz lepszych gatunków... A więc problem w tym iż wtryskiwacze dawkują bardzo nierównomiernie-taką mają budowę po prostu. Tym sposobem na jednym banku może się zdarzyć iż wtryskiwacz nr 1 ma za małą wydajność,a nr 3 ma zbyt duża wydajność i silnik dostaje po tyłku mimo iż sonda pracuje normalnie bo sumarycznie mieszanka jest ok.

Jeżeli coś działasz przy ustawieniu lpg to sugeruj się korektami krótkoterminowymi silnika (stft),tak by przy różnych obciążeniach na lpg były zbliżone do tych na Pb, mapka to tylko wizualizacja która jest niedokładna. Stroi się po korektach od obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak zaawansowanym stopniu nie jestem, biore podgląd z sond szerokopasmowych i grupy 032. Widocznie nie wymarły i wciąż zakładają śmiecia a koszą jak za dobre graty. Instalacja kosztowała 3500 zl mam kwity z niej od poprzedniego właściciela. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kriistoff napisał:

Instalacja kosztowała 3500 zl mam kwity z niej od poprzedniego właściciela

To nieźle ktoś zdarł z niego,w tej cenie powinno być coś znacznie lepszego. Ale nie każdy się interesuje i ma pojęcie o komponetnach lpg a inni to wykorzystują.

Grupa 32 chyba długoterminowe w asn a 33 to krótkoterminowe,w trakcie jazdy obserwujesz krótkoterminowe by dążyły wartością do 0

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dlugie były około 5 %a przy czesciowym obciazeniu chyba 7% na plusie zaś chwilowe wlasnie w grupie 33 tez około 5 procent na stronie. Wlasnie dziwiło czemu jedena strona odbiega od drugiej a to te smieciowate wtryski robią robote a ja myslałem ze to lambda siada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, kriistoff napisał:

U mnie dlugie były około 5 %a przy czesciowym obciazeniu chyba 7% na plusie zaś chwilowe wlasnie w grupie 33 tez około 5 procent na stronie. Wlasnie dziwiło czemu jedena strona odbiega od drugiej a to te smieciowate wtryski robią robote a ja myslałem ze to lambda siada

Musisz sprawdzić na benzynie jak się zachowują korekty,bo bank1 może mieć nieco inne korekty niż bank2. To zależy od różnych czynników-rozjazd rozrządu,stanu układu zapłonowego,wtryskiwaczy pb,katów(zapachy kat może nieźle namieszać),szczelności dolotu,kompresji itd.. czynników jest dużo. Ale jeżeli na benzynie jest lepiej to problem może leżeć w wtryskiwaczach lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po jeździe próbnej stwierdzam że jest wszystko dobrze, pomimo słabych gratów lpg chodzi płynnie i równo, test uszczelki negatywny, nic nie bulgocze i nie miesza płynu, nie wyrzuca checka. Grupa 093 troche słabo 3 5 10 5 ale widocznie wariator już nie domaga. Było troszke niepotrzebnych nerwów ale dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie:hi:. W razie pytań chetnie podzielę sie doświadczeniami z reanimacji pozdrawiam.

Edytowane przez kriistoff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kriistoff napisał:

Grupa 093 troche słabo 3 5 10 5

Tragedii nie ma będzie śmigał aby jak najdłużej :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlugo sie nie nacieszyłem autem:facepalm:, zaczeło dosłownie sie lać z lewej flanszy skrzyni biegów tej od kierowcy, przed remontem nic sie nie działo a teraz doslownie kapie.Skrzynia 5hp19 gbh. Z prawej wymieniałem, a z lewej nie wiem jak sie za to zabrac bo flansz jest z półosią??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...