Vulen1 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 Witam Jeżeli gdzieś już coś takiego było to przepraszam jestem nowy i nie znalazłem. Jeżdżę audi od prawie 4 lat i nigdy nic się nie działo do dnia dzisiejszego. Po przejechaniu kilku km zaczęła migać żółta kontrolka silnika ,samochód trochę osłab z mocy i na niskich obrotach minimalnie szarpał, raz kontrolka paliła się ciągiem , a raz tylko migała ,chwilami gasła ale samochód nadal odczuwał brak pełnej mocy i minimalnie szarpał. Na postoju silnik chodził chwilę równo później nie i tak na zmianę. Ktoś miał podobne objawy i z czym może się to wiązać ?
Artur0505 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 U mnie było trzeba wymienić cewkę i komplet świec załatwił problem
Artur0505 Opublikowano 15 Marca 2020 Opublikowano 15 Marca 2020 A jak masz alt 2002 rok sprawdź sobie eżektor czy kolanko gumowe nie ma dziury od dołu
Vulen1 Opublikowano 15 Marca 2020 Autor Opublikowano 15 Marca 2020 Rok 2006. Dzięki za poradę. Też stawiałem na coś ze świecami. Jak ogarne przyczyne to napisze co to było
Rosomak91 Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 W dniu 15.03.2020 o 16:15, Vulen1 napisał: Witam Jeżeli gdzieś już coś takiego było to przepraszam jestem nowy i nie znalazłem. Jeżdżę audi od prawie 4 lat i nigdy nic się nie działo do dnia dzisiejszego. Po przejechaniu kilku km zaczęła migać żółta kontrolka silnika ,samochód trochę osłab z mocy i na niskich obrotach minimalnie szarpał, raz kontrolka paliła się ciągiem , a raz tylko migała ,chwilami gasła ale samochód nadal odczuwał brak pełnej mocy i minimalnie szarpał. Na postoju silnik chodził chwilę równo później nie i tak na zmianę. Ktoś miał podobne objawy i z czym może się to wiązać ? Cewki są pewnie OK, świece również będą OK. Jak mruga check to komp prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny, czyli możesz mieć duży problem z mieszanką paliwową... czyli np. dziurawy dolot. Raczej obstawiałbym odmę. Sprawdź wszystkie węże w dolocie. Jeśli padałyby cewki albo świece to byłyby jakieś pojedyncze wypadania zapłonu wcześniej.
Vulen1 Opublikowano 18 Marca 2020 Autor Opublikowano 18 Marca 2020 Wymieniona cewka druga, komplet świec i samochód jak nowy
Sotonboy30 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 On 3/17/2020 at 8:21 AM, Rosomak91 said: Cewki są pewnie OK, świece również będą OK. Jak mruga check to komp prawdopodobnie przechodzi w tryb awaryjny, czyli możesz mieć duży problem z mieszanką paliwową... czyli np. dziurawy dolot. Raczej obstawiałbym odmę. Sprawdź wszystkie węże w dolocie. Jeśli padałyby cewki albo świece to byłyby jakieś pojedyncze wypadania zapłonu wcześniej. Widocznie malo wiesz o Audi, 99% przypadkow z migajacy checkiem to wlasnie padnieta cewka. I one potrafia pasc odrazu. Jezdze 2.0 ALT i wiem co to znaczy.
Rosomak91 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 W dniu 5.04.2020 o 01:58, Sotonboy30 napisał: Widocznie malo wiesz o Audi, 99% przypadkow z migajacy checkiem to wlasnie padnieta cewka. I one potrafia pasc odrazu. Jezdze 2.0 ALT i wiem co to znaczy. Skąd te 99%? Chyba cewki u Ciebie padają co drugi tydzień... to będzie jakieś 99.9%... Jeździłem 2.0 ALT i wiem co to znaczy. Mało wiem o audi, jeżdżę nimi od 6 lat, sam sobie ogarniam w przydomowym garażu, nigdy mnie w trasie nie zawiodły, padającą cewkę i niedomagające świece wyczuwam pół roku wcześniej, a 100% przypadków mrugającego checka nie był od cewki. Mrugał tylko raz i problem był z mieszanką. No, ale Ty jeździsz 2.0 ALT i wiesz co to znaczy. Gdyby się okazało, że cewki są sprawne, że świece są sprawne. Co byś koledze doradził?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się