webasto1 Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 Witam, silnik 2.0alt przebieg 290tysi tak wyglądają panewki i rysy na pompie, ciśnienie faluje o 0.5bara . Co myślicie pacjent do uratowania przy małym wkładzie finansowym czy raczej lepiej słupek cały atakować od innego ?
Rosomak91 Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Panewki to pół biedy bo wymienisz niedrogo, a jak wał? One nie są wytarte, z tego co widzę mają rysy, ale jest jeszcze "ta" warstwa, która nie wiem jak się nazywa W golfie miałem gorsze panewki, świeciły się jak psu jajca, ale rys nie było, włożyłem nowe na starym wale i jakoś to hula. Z pompą oleju nie podpowiem. Jakbyś miał wymieniać słupek to zrób ten po kosztach i zajedź drania Przepłukaj ten silnik dokładnie bo coś tam w nim musiało sobie pływać i nie był t składnik oleju
Cichy126 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam, chciałbym podpiąć się pod temat. Otóż mam luz na wałku pośrednim (chwyciłem go, poruszyłem góra dół i odczuwalny był luz). Możliwe że panewki są do wymiany. Teraz pytanie takie, by się tam dostać można to zrobić od dołu wykręcając miskę olejowa i wtedy jest dojście do panewek i wału? I te panewki gdzie mogę dostać? Silnik 1.8 ADR 125km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się