Skocz do zawartości

webasto1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O webasto1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

470 wyświetleń profilu

Osiągnięcia webasto1

0

Reputacja

  1. Witam, otóż jestem posiadaczem 2001r A4b6 2.0 alt w sedanie i automatycznej skrzyni. Z zewnątrz minimalne obtarcia parkingowe, lewy błotnik przy progu minimalnie rdza, fotele niepodarte w bdb stanie skrzynia nie ma opóźnienia i nie szarpie, podgrzewane siedzenia, szyberdach, znikome wytarcia przycisków w srodku, koła Alu 15. Wszystko działa sprawnie, ale przejdźmy do sedna. Rysy na panewkach i pompie oleju, ciśnienie skacze o 0.5bara, przebieg 290tysi, brał 0.7l oleju na 1300km. Na chwile obecna auto odpala bez problemu przyspiesza chodzi cicho i nic się z nim nie dzieje. RozmAwialem z mechanikiem remont silnika ponad 5tysi wiec już lepiej wymienić słup silnika wyjdzie taniej. Myślałem żeby go sprzedać również za ok 5 tysi bo jeżeli mam zainwestować w auto 3 tysie na słup z częściami i naprawa to mi się wydaje ze jest to nieopłacalne. Co wy sądzicie o tym temacie ?
  2. Witam, silnik 2.0alt przebieg 290tysi tak wyglądają panewki i rysy na pompie, ciśnienie faluje o 0.5bara . Co myślicie pacjent do uratowania przy małym wkładzie finansowym czy raczej lepiej słupek cały atakować od innego ?
  3. No i się okazało ... Pompa ciśnienia zajechaną, panewki zajechane. Dylemat życia robić remont silnika jeżeli ma już 290k przebiegu czy wymieniać na inny 2.0 alt, przy remoncie może się okazać ze jeszcze cos dojdzie i wyjdzie na to samo co koszt wymiany całego silnika
  4. Okazało się ze to tylko czujnik temp cieczy chłodzącej
  5. W środę mam mechanika także już bd wiedział co nie halo
  6. Jak się wkrótce znów wyświetli to potwierdzę to, ale jeżeli to od ciśnienia i zapala się to raz na tydzień bądź dwa tygodnie to może być to przyczyna czujnika czy cos poważniejszego ?
  7. Witam, posiadam 2.0 alta i co jakiś czas pokazywała mi się na wyswietlaczu na czerwono i formacja o niskim poziomie oleju po zgaszeniu i ostygnięciu silnika problem znikał na jakiś czas. Wczoraj wymieniłem olej i problem znów ten sam, dodam ze ilośc oleju jest cały czas ok. Czyżby to była wina uszkodzonego czujnika poziomu oleju ? Jakie są objawy jego uszkodzenia ?
  8. Witam, może tytuł tematu wyglada ba głupi ale chce się dopytać dokładnie. Otóż zauważyłem ze w ostatnim czasie ubywa płynu chłodniczego i było dużo poniżej min gdy zacząłem dolewać go nigdzie nir rozlewając wokół zauważyłem ze spod zbiorniczka kapie płyn. Wy tez uważacie ze jakaś opaska od węża nie trzyma lub zbiorniczek gdzieś się rozkleił ?
  9. Przewody połączone szybkozłączkami żeliwnymi, trochę walki było ale się udało . wszystko działa
  10. Oki, dzięki za pomoc na dniach będę próbował naprawić szybkozlaczkami żeliwnymi
  11. Zgadza się jak mówisz, dwa kable są ucięte, widzę ze nje ma tam nadmiaru do naprawy, trzeba cała wiązkę kupić ? Czy jak naprawa wyglada ?
  12. Witam, zamykam auto z centralki, zamykają się wszystkie drzwi oprócz kierowcy, muszę je zamknąć kluczykiem, otwieram centralka, otwierają się wszystkie oprócz kierowcy i znów w ruch kluczyk, jadę autem i mruga cały czas kontrolka alarmu na drzwiach, dodam ze panel od sterowania lusterkami kompletnie odcięty brak podświetlenia, przyciski nieaktywne. Ktoś cos ?
  13. Witam, otóż czytałem dużo postów na ten temat lecz jest duża mieszanka odpowiedzi i może ktoś mi tutaj w sedno się wypowie. Posiadam A4b6 2.0 alt i w ostatnim czasie musiałem dolać płynu chłodniczego, odkręcam korek ciśnienie ucieka dolewam, zakręcam. Na drugi dzień wsiadam w auto, temp 90 po ok 25km przy płynnej jeździe 70km/h, był moment ze wskazówka z 90 stopni skakała w skali 70-90 tak po prostu, i zimny nawiew ogrzewani poniżej 1.5 tys obrotów. Ktoś cos ? Termostat, nagrzewnica, czujnik temp płynu chłodniczego ?
  14. Witam, widziałem ze były podobne tematy ale nie dostrzegłem szczegółów co i jak. Posiadam A4b6 2.0 i posiadam mega nieprzyjemny zapach z klimy, po czym zauważyłem w tym roku ze woda pod samochodem nje skrapla się, czyli odpływ musi być zatkany. Pod samochodem kompletnie sucho, gdzie się dokładnie znajduje odpływ na zewnątrz, może ktoś podesłać zdj albo schemat rysunku ? Z góry dziękuje za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...