Jump to content

webasto1

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About webasto1

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. Witam, otóż jestem posiadaczem 2001r A4b6 2.0 alt w sedanie i automatycznej skrzyni. Z zewnątrz minimalne obtarcia parkingowe, lewy błotnik przy progu minimalnie rdza, fotele niepodarte w bdb stanie skrzynia nie ma opóźnienia i nie szarpie, podgrzewane siedzenia, szyberdach, znikome wytarcia przycisków w srodku, koła Alu 15. Wszystko działa sprawnie, ale przejdźmy do sedna. Rysy na panewkach i pompie oleju, ciśnienie skacze o 0.5bara, przebieg 290tysi, brał 0.7l oleju na 1300km. Na chwile obecna auto odpala bez problemu przyspiesza chodzi cicho i nic się z nim nie dzieje. RozmAwialem z mechanikiem remont silnika ponad 5tysi wiec już lepiej wymienić słup silnika wyjdzie taniej. Myślałem żeby go sprzedać również za ok 5 tysi bo jeżeli mam zainwestować w auto 3 tysie na słup z częściami i naprawa to mi się wydaje ze jest to nieopłacalne. Co wy sądzicie o tym temacie ?
  2. Witam, silnik 2.0alt przebieg 290tysi tak wyglądają panewki i rysy na pompie, ciśnienie faluje o 0.5bara . Co myślicie pacjent do uratowania przy małym wkładzie finansowym czy raczej lepiej słupek cały atakować od innego ?
  3. Zobacz ofertę Kupie słupek silnika 2.0 alt Kupie słupek silnika do A4b6 2.0 alt Dodający webasto1 Wysłano 14.03.2020 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Kupie słupek silnika do A4b6 2.0 alt
  5. No i się okazało ... Pompa ciśnienia zajechaną, panewki zajechane. Dylemat życia robić remont silnika jeżeli ma już 290k przebiegu czy wymieniać na inny 2.0 alt, przy remoncie może się okazać ze jeszcze cos dojdzie i wyjdzie na to samo co koszt wymiany całego silnika
  6. Okazało się ze to tylko czujnik temp cieczy chłodzącej
  7. W środę mam mechanika także już bd wiedział co nie halo
  8. Jak się wkrótce znów wyświetli to potwierdzę to, ale jeżeli to od ciśnienia i zapala się to raz na tydzień bądź dwa tygodnie to może być to przyczyna czujnika czy cos poważniejszego ?
  9. Witam, posiadam 2.0 alta i co jakiś czas pokazywała mi się na wyswietlaczu na czerwono i formacja o niskim poziomie oleju po zgaszeniu i ostygnięciu silnika problem znikał na jakiś czas. Wczoraj wymieniłem olej i problem znów ten sam, dodam ze ilośc oleju jest cały czas ok. Czyżby to była wina uszkodzonego czujnika poziomu oleju ? Jakie są objawy jego uszkodzenia ?
  10. Witam, może tytuł tematu wyglada ba głupi ale chce się dopytać dokładnie. Otóż zauważyłem ze w ostatnim czasie ubywa płynu chłodniczego i było dużo poniżej min gdy zacząłem dolewać go nigdzie nir rozlewając wokół zauważyłem ze spod zbiorniczka kapie płyn. Wy tez uważacie ze jakaś opaska od węża nie trzyma lub zbiorniczek gdzieś się rozkleił ?
  11. Przewody połączone szybkozłączkami żeliwnymi, trochę walki było ale się udało . wszystko działa
  12. Oki, dzięki za pomoc na dniach będę próbował naprawić szybkozlaczkami żeliwnymi
  13. Zgadza się jak mówisz, dwa kable są ucięte, widzę ze nje ma tam nadmiaru do naprawy, trzeba cała wiązkę kupić ? Czy jak naprawa wyglada ?
  14. Witam, zamykam auto z centralki, zamykają się wszystkie drzwi oprócz kierowcy, muszę je zamknąć kluczykiem, otwieram centralka, otwierają się wszystkie oprócz kierowcy i znów w ruch kluczyk, jadę autem i mruga cały czas kontrolka alarmu na drzwiach, dodam ze panel od sterowania lusterkami kompletnie odcięty brak podświetlenia, przyciski nieaktywne. Ktoś cos ?
×
×
  • Create New...