whyduck1 Posted April 1, 2020 Posted April 1, 2020 (edited) Witam. Prosił bym o ocenę logów. Silnik BFB seria. Srzynia automatyczna (multitronic) Auto posiada LPG. Co pewien czas wyskakuje mi błąd zbyt ubogiej mieszanki, czasem kata. Zapala się check. Wyczytałem, ze to od źle wyregulowanego gazu. Zmierzyłem korekty. Wartości w grupie 32 pierwsze pole to -2,6. Drugie pole to13,3. Jeżdżę z tym do gaziaża, który coś tam reguluje i jest spokój na jakieś 2-3 tys km. Auto jakby miało mniej mocy. Dzisiaj spróbowałem swoich sił z logami, ale z racji skrzyni automatycznej strasznie ciężko jest z butem podłodze, bo załącza się kick down. Prób było kilka. Wybrałem moim zdaniem te, które udało mi się bez kicka. Logi robione na 3 biegu. Błędy skasowane przed logowaniem. Statyczne: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 001+003 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 090+093 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Dynamiczne: 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LPG 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o rzucenie okiem. Edit: Widzę, że źle zlogowałem LPG. Zamiast 002 dałem 001. Jutro powtórzę. Edited April 4, 2020 by whyduck1
whyduck1 Posted April 4, 2020 Author Posted April 4, 2020 Log na lpg nie zrobiony jeszcze,bo auto stoi w warsztacie na wymianie kilku elementów zawieszenia. Ponawiam natomiast pytanie. Czy coś niepokojącego da się wyczytać z tych logów? Czy są poprawnie zrobione? Pozdrawiam.
Łukasz13 Posted April 4, 2020 Posted April 4, 2020 Sprawdz jak wychodzą korekty w 032 po jezdzie na samym pb, logi wyglądają tak w miare, przepływka w dolnych partiach pokazuje troche za mało, górą jakby deko za dużo, sprawdz nr na przepływce i na wkładzie przepływki, do tego szczelność dolotu kompresorem przy nieszczelności też może sie tak zachowywać, turbo pracuje ok. 1
whyduck1 Posted April 4, 2020 Author Posted April 4, 2020 W poniedziałek odbiorę auto to pojeżdżę trochę na samym Pb. Rozumiem, że na już skasować korekty, bo poki co jeździłem na lpg?
przem8 Posted April 4, 2020 Posted April 4, 2020 45 minut temu, whyduck1 napisał: W poniedziałek odbiorę auto to pojeżdżę trochę na samym Pb. Rozumiem, że na już skasować korekty, bo poki co jeździłem na lpg? Tak, skasuj korekty i zobacz co będzie pokazywać po 50km jazdy na benie. Jak będzie się mieścić w przedziale +/-10% to można przyjąć że jest ok i wszystko psuje źle wyregulowane lpg. 1
whyduck1 Posted April 10, 2020 Author Posted April 10, 2020 (edited) Witam ponownie. Zrobiłem na pb około 150 km. Korekty krótkoterminowe pokazuje -0,9 Natomiast długoterminowe 7,0. Jeszcze zrobie logi dynamiczne na Lpg, chociaż już widzę, że to wina gazu. Dla jasności, taki błąd co jakiś czas łapałem: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga - Sporadyczny Pozdrawiam. Edited April 10, 2020 by whyduck1
przem8 Posted April 10, 2020 Posted April 10, 2020 24 minuty temu, whyduck1 napisał: Korekty krótkoterminowe pokazuje -0,9 Natomiast długoterminowe 7,0. W gr. 32 obie korekty są długoterminowe tylko pierwsze okno dotyczy biegu jałowego, a drugie jazdy pod obciążeniem.
whyduck1 Posted April 10, 2020 Author Posted April 10, 2020 8 minut temu, przem8 napisał: W gr. 32 obie korekty są długoterminowe tylko pierwsze okno dotyczy biegu jałowego, a drugie jazdy pod obciążeniem. Heh, Człowiek uczy się całe życie. Dzięki. Tak czy inaczej okienko jeden -0,9 Okienko dwa 7,0
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now