kasza121 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Witam wszystkich. Mam prośbę. Czy mógłby mi ktoś wrzucić zdjęcie wiązki a zwłaszcza czerwonych kabli pod kierownicą pod przekaźnikami.
Fazii Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Co konkretnie potrzebujesz? Jakieś konkretne połączenie wiązki?
kasza121 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Wszystkie kable czerwone co idą pod przekaźnikami. Skręcane na śrubki
Banan Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 mam taką fotkę tylko nie pamiętam czy to C5 czy B5 ale będzie bardzo podobnie
kasza121 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Chodzi mi o takie. Albo może ktoś podpowie co tu mogło być kombinowane. Banan dzięki za fotkę. Tu co masz pokazaną masę też ktoś wyciął jakiś czarny kabel
Fazii Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Na pewno te obcięte przewody nie były zamontowane fabrycznie.
Banan Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) Ten czarno-zolty kabel to zacisk to 75x - czyli plus po zaplonie ale zanikajacy w czasie pracu rozrusznika Czerwone to staly plus Dokladnkie cos bylo dolozone niefabrycznie. Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Banan
kasza121 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Rozchodzi się o ten błąd. W sumie były dwa. Jeden co na zdjęciu a drugi z czujnika przy hamulcu. Czujnik wymieniony i spokój. Ale ten cały czas jest. Po skasowaniu cały czas wraca. Bezpieczniki sprawdzone, ale jak zobaczyłem te kable to zdębiałem trochę. Dodam, że po przekręceniu zapłonu kontrolki od absu i wykrzyknik gasną na chwilę i zapalają się z powrotem.
Fazii Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Sprawdź bezpiecznik s53(50A pozycja 18 foto) oraz przekaźnik pozycja 7 na foto
kasza121 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Fazii to są te pod kierownicą czy jeszcze gdzieś indziej szukać
kasza121 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 niestety nic z tych rzeczy. Przekładałem również przekaźniki o tych samych numerach i bez zmian. Dalej abs i żółty wykrzyknik plus piszczący czerwony ręczny. kasuje i dalej wraca.
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Może być silnik od pompy ABS trafiony Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje Piny 13,14
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 A ten przekaźnik co zaznaczyłem na foto na pewno jest na pozycji nr7?
kasza121 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Ten co zaznaczyłeś na zdjęciu jest podpisany 5, 6 obok jest wolne tylko jedno pole ale bez żadnego przyłącza na przekaźnik. 8 minut temu, Fazii napisał: Może być silnik od pompy ABS trafiony Sprawdź miernikiem czy ma jakąś rezystancje Nie mam zielonego pojęcia nawet gdzie tego szukać i jak zmierzyć
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Czyli przekeznik w twoim przypadku jest zintegrowany z pompą. Pozycja 3 na foto
kasza121 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Na tych pinach nie ma żadnego wyniku. na innych pokazuje wartości tylko już nie zwracałem uwagi jakie. Na 13 i 14 miernik nic nie pokazał
Fazii Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Pin 13,14 tyczyl się układu z zewnętrznym przekaznikiem U Ciebie przekaźnik jest przy pompie
kasza121 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2020 A więc co. Pompa do wymiany czy sterownik uszkodzony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się