Marcin651 Posted April 3, 2020 Posted April 3, 2020 Problem jak na zdjęciach coś z 2 cylindrem, pytanie jak to ogarnąć. Ma ktoś jakiś tutorial lub mógłby mi opisać jak się z tym uporać? Audi a4 b6 1.9 tdi 101km 2003 rok.
kamil-vag Posted April 4, 2020 Posted April 4, 2020 Zrób rano statyczny log na zimnym 013+023 Potem to samo na rozgrzanym.
Marcin651 Posted April 4, 2020 Author Posted April 4, 2020 (edited) Takie mi wyszly. Edited April 4, 2020 by Marcin651
piotrsob1 Posted April 5, 2020 Posted April 5, 2020 (edited) Początki problemu to ja widzę na trzecim cylindrze ... Ten błąd z pierwszej foty po skasowaniu powraca ? Są jakieś niepokojące objawy w pracy silnika ? Jeżeli ten błąd powraca to przyjrzyj się okablowaniu drugiej pompki pod kątem zawyżonej rezystancji ( szczególnie narażony na utlenianie jest wspólny punkt połączenia z masą w listwie zasilającej pompki ), lub luźne konektory na samych pompkach. Edited April 5, 2020 by piotrsob1
Marcin651 Posted April 5, 2020 Author Posted April 5, 2020 Błąd wraca po usunięciu, z objawów to czuć jak samochód trochę mocniej drży podczas jazdy.
Marcin651 Posted April 8, 2020 Author Posted April 8, 2020 (edited) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL dynamiczny log Edited April 8, 2020 by Marcin651
kamil-vag Posted April 8, 2020 Posted April 8, 2020 (edited) No i tu widać pięknie dlaczego wali błąd z 2 cylindra, zarowno korekcje jak i bipy na maxa w plusie Prawdopodobnie ten wtryskiwacz będzie do wymiany. Ale zacznij od przeczyszczenia styków na wtyczkach... Edited April 8, 2020 by kamil-vag
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now