westospompuj 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Cześć, piszę tu to was bo to chyba ostatnia deska ratunku. Objaw, przy puszczaniu gazu słychać grzechotanie, niezależnie czy zimny czy ciepły silnik. Ewidentny metaliczny grzechot. W weekend wymieniony napinacz z łańcuchem i zalany świeży olej 5w40 od LM. Mechanik sprawdził smok i jest czysty. (powiedział, że wsadził kamerkę przez korek spustowy, więc bez zdejmowania misy, da się tak?) Pewnie będzie to istotne info ale na postoju przy gazowaniu słychać terkot a gdy odpiąłem wtyczkę od N75 to jakby cisza (hyhy chyba to nie efekt placebo). Porady? Pomocy! P. S. Może to istotne ale auto lata jak przecinak, bez problemów. Zmierzone 8.6 do setki. Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez westospompuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Pewnie luzna klapka wg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Coś czytałem o tym tu na forum. Ogólnie ciężko zlokalizować ten hałas. Aaa a co ma do tego n75? Po odpięciu niby ucichło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Bo nie masz doładowania wtedy. Dostań się do turbo od strony kata to będziesz na 100% pewien czy to klapka. Możesz też dmuchnąć nawet strzykawką w gruchę i usłyszysz czy coś dzwoni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 klapa wypalona, odkreć kata, wsadz telefon i zrób foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Wystarczy te 3 śruby z wierzchu czy normalnie kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 3 sruby, wystarczy odsunac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Dobra, wypada mieć od razu nowa uszczelkę czy nie trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 i tak bedziesz sciągał turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Dobra, jeśli okaże się, że to, da się to jakoś naprawić? Właśnie wsadziłem kupę kasy na łańcuszek z napinaczem... Ehh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Poszperałem na niemieckich forach i piszą o takiej klamrze. Ktoś to stosował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iKiki 0 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 wypalona klapka zaworu upustowego. Miałem to samo tyle że ja zmieniłem odrazu turbo na hybrydę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 25 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2020 Hehe to też nie, kolejny mechanik stwierdził, że ni c**ja nic nie słyszy ze strony napinacza i turba (no ja słyszę ewidentnie napinacz) i złącze elastyczne jest dziurawe, pierdzi wydech i że może przez to tak brzęczy. no nie wiem, w piątek za tydzień mam termin i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westospompuj 1 Opublikowano 10 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 (edytowane) Odświezam. Złącze elastyczne wymienione i teraz cisza lecz lepiej słychać brzęczenie. Na postoju jak się dodaje gazu to lekko tylko pobrzękuje ale teraz lepiej słychać podczas jazdy. Na obojętnie jakim biegu, im większe obroty tym szybciej brzęczy. Dosłownie jak dziecięca grzechotka i to nie aż taki metaliczny dźwięk a bardziej pod jakiś plastikowy/gumowy, takie odnoszę wrażenie. Mechanik stwierdził, że to ni chu*a nie napinacz. Mogą to być popychacze zaworowe (jak odpalam rano to nie kopci jak to podczas usterki popychaczy). Aaa zapomniałem a może to pomoże, dalej czuć spaliny w kabinie na postoju. Edytowane 10 Lipca 2020 przez westospompuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się