Predaterio Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Witam! Od niedawna jestem posiadaczem A4 B7 z silnikiem 2.0TFSI 200km sprzężonym ze skrzynią Tiptronic oraz napędem Quattro. Zaobserwowałem, że podczas postoju gdy silnik pracuje na obrotach jałowych cała karoseria drży, Jest to wyczuwalne szczególnie na kierownicy. Podczas jazdy nic takiego nie występuje. Dodam tylko że obroty silnika stoją w miejscu (nie falują). Wymienione zostały poduszki silnika ale ten zabieg nic nie zmienił. Zastanawiam się nad wymianą świec. Chyba że ten typ tak ma? Pozdrawiam
BeyerBrown Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Poobserwuj grupy pomiarowe w ECU w którym zliczane są wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach.
Qweer Opublikowano 8 Stycznia 2021 Opublikowano 8 Stycznia 2021 W dniu 15.04.2020 o 21:05, BeyerBrown napisał: Poobserwuj grupy pomiarowe w ECU w którym zliczane są wypadania zapłonów na poszczególnych cylindrach. Przy wypadaniu zapłonu nie spadały by obroty? Może być tak że jest wypadanie a tego nie słychać?
lutas Opublikowano 13 Stycznia 2021 Opublikowano 13 Stycznia 2021 Mam te same objawy w 2.0 TFSI A6 C6, chyba jednak te silniki tak mają. Tzn. zapewne nie powinno tak być, ale podejrzewam że pół silnika wymienisz a rezultatu nie będzie widać. Nie wiem czy warto z tym walczyć. Ja odpuściłem bo auto ma moc, pali w normie. Jak kupowałem auto, to egzemplarze które oglądałem były jeszcze bardziej "drgające".
Langista Opublikowano 13 Stycznia 2021 Opublikowano 13 Stycznia 2021 W dniu 8.01.2021 o 22:37, Qweer napisał: Przy wypadaniu zapłonu nie spadały by obroty? Może być tak że jest wypadanie a tego nie słychać? Jak najbardziej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się