piioter Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Witam wszystkich i proszę o pomoc, ewentualnie o rade do jakiego warsztatu się skierować poniżej przedstawię sytuację jaka mnie spotkała. Otóż jestem posiadaczem Audi A4 rok 1997 silnik 1,6 od pewnego czasu dzieją się dziwne rzeczy podczas odpalania auta po włożeniu kluczyka lampka od immobilizera gaśnie a auto uruchamia się na jakąś sekundę i gaśnie. Innym razem potrafi zaskoczyć od razu jednakże np. przy próbie ponownego rozruchu znów gaśnie. Ta sytuacja powoli staje się strasznie frustrująca jak siedzę na parkingu i nie mogę odpalić po 10 - 15 próbach w końcu zaskoczy. Zdarzyła się również taka sytuacja iż podczas jazdy kilkukrotnie mignęła mi lampka immobilizera ale auto nie zgasło. Pojechałem do warsztatu aby usunęli problem oto co zrobili i nadal nie pomaga: 1. Podłączenie pod komputer nie ma błędów 2. Owinięcie folią aluminiową przewodu do cewki oraz prze pryskanie kontaktem styków i ich podgięcie nadal nie przynosi efektu 3. Mechanik twierdzi ze nie ma połączenia z immobilizerem 4. Wskazuje na kondensator na płytce od sterownika immobilizera iż on mocno się grzeje i sugerował wymianę tego elementu oczywiście to nic nie dało Brakuje mi już pomysłów dajcie proszę jakaś skuteczną poradę albo podsuncie jakiś dobry sprawdzony i pewny warsztat w woj. Dolnośląskim. Pozdrawiam
mily Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Sprawdź kluczyk, czy immo w kluczyku nie jest uszkodzone. Spróbuj kluczykiem zapasowym odpalać, jak masz a jak nie to zrób kopię tego co masz (zawsze lepiej mieć dwa kluczyki niż jeden). Może też nie łączyć gdzieś na odcinku od centralki zabezpieczenia do odcięcia zapłonu. Ciężko zdiagnozować jak raz działa a raz nie.
daemon Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Sprubuj przeczyscic styki w kostce od immo pod kierownica
mily Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Sprubuj przeczyscic styki w kostce od immo pod kierownica Przecież napisał że już czyścił, ja zakładam że immo w aucie jest sprawne bo już wykonał wszystkie możliwe zabiegi, może gdzieś się przewód przetarł ale to też uważam za sprawdzone i zakładam że immo jest sprawne, zostaje kluczyk.
piioter Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Witam koledzy sprawdzałem kluczykiem zapasowym działa w sposób taki jak i z pierwszym czyli w kratkę. Styki przeczyszczone nie wiem gdzie ten kabel mogę znaleźć? Jak mogę je sobie dodatkowo zakodować klucze i gdzie jeśli wiecie dajcie jakieś namiary skorzystam na pewno bo taka eksploatacja to męczarnia
mily Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 to tutaj już tylko do kogoś od zabezpieczeń, ja Ci niestety nie pomogę bo nie moje rejony. Poszukaj firmu która zakłada zabezpieczenia do aut, tylko taką z jakąś wysoką renomą, bo jeszcze auto stracisz.
pabelo2 Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 ja mam identyczny problem, tylko jak podłączyłem pod Vag-a napisał ze jest słaba bateria w immo, czy wie ktos co to za bateria może być i gdzie ja znaleść?
luiss Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 ja mam tak samo i niejetto wina kluczyka ja mam trzy kluczyki orginał zapas i dla mechanika orginal działa najlpiej a problem jest najprawdopodobniejw kostce imo ale ja jeszcze tego niewymieniałem kostka jest pod stacyjką [br]Dopisany: 31 Marzec 2009, 22:02_________________________________________________jak jestes z okolic wałbrzycha to moge podac ci adres elektromechanika a gośc naprawde zna sie na rzeczy bo robił w VW i teraz ma swój warsztat a ja tego nie wymieniłem bo umnie sie to wmiare żadko zdaża więc da sie wytrzymac
Rafik25 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 witam mam problem. Mam a4 1.6 jak odpalam to pochodzi 2-3 sekundy i gaśnie. nie wiem w czym problem. Pomocy
pabelo2 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 a zapala ci sie żółta kontrolka? od immo?
Rafik25 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 nie zapala sie[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 16:14_________________________________________________po odłaczeniu klem komputer sie resetuje i auto odpala normalnie ale jak zgasze to znowu to samo i musze odlaczyć klemy odczekać i pali normalnie tak za każdym razem.
carlos666 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Trza vagować ! 17-instruments(lub 25-immobiliser) > 10-adaptation > kanał 00 > SAVE. Dla pewności silnik to samo: 01-motorelektronik > 10-adaptation > kanał 00 > SAVE. Po odłączeniu klemy trzeba zrobić reset full factory
Rafik25 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ta kontrolka od immo jednak sie zapala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się