Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Proszę o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mój problem, to wiele razy wałkowany "spadek mocy". Zmagam się z tym problemem już długi czas - wymieniłem przepływke, N-75, sprawdziłem szczelność przewodów gumowych. Niestety dalej problem istnieje. Z tąd prośba o analizę logów, tj. wiem co znaczą ale proszę jeżeli ktoś wie dokładnie o co chodzi, może miał to samo.

65535 - internal control module memory error

37-10 faulty intermittent-P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej

kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania

jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem

00575 - shareware version to decode all DTCs

17-10 - please register/activaete intermittent-Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

to właśnie te dwa błędy, które wyszły w czasie diagnostyki VAG. Z góry dziekuje za pomoc,

Opublikowano

wpisywałeś kody błedów w szukajke :gwizdanie: było dużo o tym na forum :cool1:

Opublikowano

00575 dziura w dolocie lub padnięty zaworek N75 - dlatego spadek mocy

Opublikowano

Szukałem ale jest tyle opisanych możliwych rzeczy że nie dam rady chyba tego wszystkiego wymienić :no:, począwszy od przewód ciśnienia doładowania wewnątrz ECU, na kompie kończąc. Powoli mam już dość szukania tej przyczyny i bezsensownego ładowania kasy

Opublikowano

zacznij od sprawdzania prostych rzeczy typu przewody itd. :cool1:

Opublikowano

Sprawdzałem przewody, nawet jeden wymieniłem, jeszcze dla pewności sprawdze dokładnie, wyczytałem również, że za brak mocy odpowiedzialny może być brud w przewodach, lub brudna turbina, czy można to poprostu wyczyścić samemu, czy trzeba jechać do warzstatu który zajm. się turbo?

Opublikowano

gdzie logi dynamiczne ? ... [ma byc komplet]

Opublikowano

same bledy nic nie mowia tak naprawde, zrobisz logi bedzie wiadomo

Opublikowano

oczywiście, są logi dynamiczne mój błąd przepraszam za brak profesjonalizmu

24 September 2009 14:03:13

1,9l R4 EDC G00SG 1436

Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME TIME

STAMP /min mg/str mg/str % STAMP STAMP

0 861 250 425,6 4,8

0,4 861 250 432,3 4,8

0,8 861 250 432,3 4,8

1,2 861 250 452,2 4,8

1,6 861 250 435,6 4,8

2 861 250 442,2 4,8

2,4 861 250 442,2 4,8

2,8 861 250 445,6 4,8

3,2 861 250 425,6 4,8

3,6 861 250 435,6 4,8

4 861 250 432,3 4,8

4,4 861 250 425,6 4,8

4,8 861 250 432,3 4,8

5,2 861 250 438,9 4,8

5,6 861 250 425,6 4,8

6 861 250 442,2 4,8

6,4 861 250 432,3 4,8

6,8 861 250 442,2 4,8

7,2 861 250 438,9 4,8

7,6 861 250 422,3 4,8

8 861 250 442,2 4,8

8,4 861 250 425,6 4,8

8,8 861 250 428,9 4,8

9,2 861 250 438,9 4,8

9,6 861 250 432,3 4,8

10 861 250 432,3 4,8

10,4 861 250 438,9 4,8

10,8 861 250 448,9 4,8

11,2 861 250 438,9 4,8

11,6 861 250 438,9 4,8

12 861 250 448,9 4,8

12,4 861 250 419 4,8

12,8 861 250 432,3 4,8

13,2 861 250 432,3 4,8

13,6 861 250 442,2 4,8

14 861 250 435,6 4,8

14,4 861 250 445,6 4,8

14,8 861 250 438,9 4,8

15,2 861 250 432,3 4,8

15,6 861 250 435,6 4,8

15,99 861 250 428,9 4,8

16,39 861 250 432,3 4,8

16,79 861 250 442,2 4,8

17,19 861 250 428,9 4,8

17,59 861 250 435,6 4,8

17,99 861 250 425,6 4,8

18,39 861 250 432,3 4,8

18,79 861 250 435,6 4,8

19,19 861 250 419 4,8

19,59 861 250 428,9 4,8

19,99 861 250 452,2 4,8

20,39 861 250 442,2 4,8

20,79 861 250 438,9 4,8

21,19 861 250 445,6 4,8

21,59 861 250 432,3 4,8

21,99 861 250 428,9 4,8

22,39 861 250 428,9 4,8

22,79 861 250 432,3 4,8

23,19 861 250 445,6 4,8

23,59 861 250 425,6 4,8

23,99 861 250 428,9 4,8

24,39 861 250 438,9 4,8

24,79 861 250 432,3 4,8

25,19 861 250 435,6 4,8

25,59 861 250 438,9 4,8

25,99 861 250 435,6 4,8

26,39 861 250 425,6 4,8

26,79 861 250 432,3 4,8

27,19 861 250 448,9 4,8

27,59 861 250 425,6 4,8

27,99 861 250 435,6 4,8

28,39 861 250 428,9 4,8

28,79 861 250 442,2 4,8

29,19 861 250 438,9 4,8

29,59 861 250 438,9 4,8

29,99 861 250 425,6 4,8

30,39 861 250 435,6 4,8

30,79 861 250 438,9 4,8

31,19 861 250 432,3 4,8

31,59 861 250 425,6 4,8

31,99 861 250 422,3 4,8

32,39 861 250 442,2 4,8

32,79 861 250 438,9 4,8

33,19 861 250 432,3 4,8

33,59 861 250 432,3 4,8

33,99 861 250 422,3 4,8

34,39 861 250 432,3 4,8

34,79 861 250 438,9 4,8

35,19 861 250 442,2 4,8

35,59 861 250 438,9 4,8

35,99 861 250 432,3 4,8

36,39 861 250 438,9 4,8

36,79 861 250 438,9 4,8

37,19 861 250 428,9 4,8

37,59 861 250 422,3 4,8

37,99 861 250 435,6 4,8

38,39 861 250 428,9 4,8

38,79 861 250 438,9 4,8

39,19 861 250 438,9 4,8

39,59 861 250 438,9 4,8

39,99 861 250 432,3 4,8

40,39 861 250 425,6 4,8

40,79 861 250 425,6 4,8

41,19 861 250 428,9 4,8

41,59 861 250 428,9 4,8

41,99 861 250 428,9 4,8

42,39 861 250 438,9 4,8

42,79 861 250 438,9 4,8

43,19 861 250 428,9 4,8

43,59 861 250 438,9 4,8

43,99 861 250 438,9 4,8

44,39 861 250 432,3 4,8

44,79 861 250 435,6 4,8

45,19 861 250 425,6 4,8

45,59 861 250 432,3 4,8

45,98 861 250 435,6 4,8

46,38 861 250 432,3 4,8

46,78 861 250 442,2 4,8

47,18 861 250 442,2 4,8

47,58 861 250 432,3 4,8

47,98 861 250 435,6 4,8

48,38 861 250 442,2 4,8

48,78 861 250 432,3 4,8

49,18 861 250 428,9 4,8

49,58 861 250 425,6 4,8

49,98 861 250 432,3 4,8

50,38 861 250 419 4,8

50,78 861 250 435,6 4,8

51,18 861 250 422,3 4,8

51,58 861 250 442,2 4,8

51,98 861 250 428,9 4,8

52,38 861 250 428,9 4,8

52,78 861 250 438,9 4,8

53,18 861 250 445,6 4,8

53,58 861 250 428,9 4,8

53,98 861 250 438,9 4,8

54,38 861 250 438,9 4,8

54,78 861 250 435,6 4,8

55,18 861 250 438,9 4,8

Thursday 24 September 2009 14:01:56

028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436

Group A: '004 Group B: Not Running Group C: Not Running

Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve

TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME TIME

Marker STAMP /min °BTDC °BTDC % STAMP STAMP

0 861 0,7 0,7 51,8

0,4 861 0,7 0,7 52,2

0,8 861 0,7 0,7 51,8

1,2 861 0,7 0,7 52,2

1,6 861 0,7 0,9 51

2 861 0,7 0,9 51,8

2,4 861 0,7 0,7 53

2,8 861 0,7 0,9 53,4

3,2 861 0,7 0,7 52,6

3,6 861 0,7 0,7 52,2

4 861 0,7 0,7 52,6

4,4 861 0,7 0,9 52,6

4,8 861 0,9 0,7 53

5,2 861 0,7 0,9 52,2

5,6 861 0,7 0,7 52,6

6 861 0,7 0,9 52,2

6,4 861 0,7 0,7 51,8

6,8 861 0,7 0,7 52,2

7,2 861 0,7 0,9 52,2

7,6 861 0,7 0,9 52,2

8 861 0,7 0,7 53,4

8,4 861 0,7 0,7 53

8,8 861 0,7 0,7 52,6

9,2 861 0,7 0,7 53,4

9,6 861 0,7 0,9 51,8

10 861 0,7 0,7 52,2

10,4 861 0,7 0,7 53

10,8 861 0,9 0,7 52,6

11,2 861 0,7 0,9 52,2

11,6 861 0,7 0,9 53,4

12 861 0,7 0,9 51,8

12,4 861 0,7 0,7 53

12,8 861 0,7 0,9 53

13,2 861 0,7 0,9 53

13,6 861 0,7 0,7 52,2

14 861 0,7 0,9 51,8

14,4 861 0,7 0,7 52,2

14,8 861 0,7 0,7 52,2

15,19 861 0,7 0,7 51,4

15,59 861 0,7 0,7 52,6

15,99 861 0,9 0,7 52,2

16,39 861 0,7 0,9 51,4

16,79 861 0,7 0,7 52,6

17,19 861 0,7 0,7 53

17,59 861 0,7 0,7 52,2

17,99 861 0,7 0,7 51,4

18,39 861 0,7 0,7 53,4

18,79 861 0,9 0,7 51,8

19,19 861 0,7 0,7 52,6

19,59 861 0,7 0,7 53,4

19,99 861 0,7 0,9 52,6

20,39 861 0,7 0,7 52,6

20,79 861 0,7 0,9 52,2

21,19 861 0,9 0,9 51,8

21,59 861 0,7 0,9 52,2

21,99 861 0,7 0,9 53

22,39 861 0,7 0,9 51,4

22,79 861 0,7 0,7 52,2

23,19 861 0,7 0,9 51,8

23,59 861 0,7 0,9 51,8

23,99 861 0,7 0,7 52,2

24,39 861 0,7 0,7 53

24,79 861 0,7 0,7 51,4

25,19 861 0,7 0,4 52,2

25,59 861 0,7 0,7 52,2

25,99 861 0,7 0,7 51,8

26,39 861 0,7 0,7 52,6

26,79 861 0,7 0,9 51

27,19 861 0,7 0,7 52,6

27,59 861 0,7 0,7 52,6

27,99 861 0,7 0,7 52,2

28,39 861 0,7 0,9 52,6

28,79 861 0,7 0,9 54,2

29,19 861 0,7 0,9 51,8

29,59 861 0,7 0,7 52,6

29,99 861 0,7 0,7 53

30,39 861 0,7 0,7 51,4

30,79 861 0,9 0,7 51,8

31,19 861 0,7 0,9 52,6

31,59 861 0,7 0,7 51,8

31,99 861 0,7 0,7 52,2

32,39 861 0,7 0,7 53

32,79 861 0,7 0,7 52,6

33,19 861 0,7 0,9 52,2

33,59 861 0,7 0,9 53

33,99 861 0,7 0,9 52,6

34,39 861 0,7 0,7 52,2

34,79 861 0,7 0,9 53,8

35,19 861 0,7 0,7 53

35,59 861 0,7 0,7 53

35,99 861 0,7 0,9 51,8

36,39 861 0,7 0,9 52,2

36,79 861 0,7 0,7 53

37,19 861 0,7 0,9 53

37,59 861 0,7 0,9 52,6

37,99 861 0,7 0,7 53

38,39 861 0,7 0,9 51,8

38,79 861 0,7 0,9 51,8

39,19 861 0,7 0,7 53,8

39,59 861 0,7 0,9 51,8

39,99 861 0,7 0,7 53

40,39 861 0,7 0,7 52,2

40,79 861 0,7 0,7 51,8

41,19 861 0,7 0,7 52,2

41,59 861 0,7 0,9 52,2

41,99 861 0,7 0,9 51,8

42,39 861 0,7 0,7 52,6

42,79 861 0,7 0,7 52,2

43,19 861 0,7 0,7 52,6

43,59 861 0,7 0,7 53,4

43,99 861 0,7 0,9 52,6

44,39 861 0,7 0,9 53

44,79 861 0,7 0,7 53

45,18 861 0,7 0,7 52,6

45,58 861 0,7 0,9 52,2

45,98 861 0,7 0,7 52,2

46,38 861 0,7 0,9 51,8

46,78 861 0,9 0,7 52,6

47,18 861 0,7 0,7 52,6

47,58 861 0,7 0,9 52,6

47,98 861 0,7 0,9 52,2

48,38 861 0,7 0,9 52,6

48,78 861 0,7 0,9 52,2

49,18 861 0,7 0,9 53

49,58 861 0,7 0,7 52,6

49,98 861 0,7 0,9 53

50,38 861 0,7 0,7 53

50,78 861 0,7 0,9 52,6

51,18 861 0,7 0,7 53

51,58 861 0,7 0,9 52,2

51,98 861 0,7 0,9 52,2

52,38 861 0,7 0,9 51,8

52,78 861 0,7 0,7 52,2

53,18 861 0,7 0,9 52,2

Thursday 24 September 2009 14:06:23

028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436

Group A: '010 Group B: Not Running Group C: Not Running

Mass Air Flow Barometric Manifold Position

TIME Pressure Pressure Throttle TIME TIME

Marker STAMP mg/str mbar mbar % STAMP STAMP

0 432,3 693,6 969 0

0,4 428,9 693,6 969 0

0,8 432,3 693,6 969 0

1,2 428,9 693,6 969 0

1,6 425,6 693,6 969 0

2 442,2 693,6 969 0

2,4 445,6 693,6 969 0

2,8 438,9 693,6 969 0

3,2 432,3 693,6 969 0

3,6 432,3 693,6 969 0

4 435,6 693,6 969 0

4,4 432,3 693,6 969 0

4,8 432,3 693,6 969 0

5,2 428,9 693,6 969 0

5,6 428,9 693,6 969 0

6 438,9 693,6 969 0

6,4 432,3 693,6 969 0

6,8 422,3 693,6 969 0

7,2 435,6 693,6 969 0

7,6 442,2 693,6 969 0

8 442,2 693,6 969 0

8,4 442,2 693,6 969 0

8,8 442,2 693,6 969 0

9,2 432,3 693,6 969 0

9,6 425,6 693,6 969 0

10 428,9 693,6 969 0

10,4 425,6 693,6 969 0

10,8 428,9 693,6 969 0

11,2 432,3 693,6 969 0

11,6 445,6 693,6 969 0

12 442,2 693,6 969 0

12,4 428,9 693,6 969 0

12,8 428,9 693,6 969 0

13,2 432,3 693,6 969 0

13,6 422,3 693,6 969 0

14 432,3 693,6 969 0

14,4 442,2 693,6 969 0

14,8 442,2 693,6 969 0

15,2 435,6 693,6 969 0

15,6 442,2 693,6 969 0

15,99 442,2 693,6 969 0

16,39 435,6 693,6 969 0

16,79 428,9 693,6 969 0

17,19 432,3 693,6 969 0

17,59 428,9 693,6 969 0

17,99 428,9 693,6 969 0

18,39 425,6 693,6 969 0

18,79 428,9 693,6 969 0

19,19 445,6 693,6 969 0

19,59 422,3 693,6 969 0

19,99 422,3 693,6 969 0

20,39 432,3 693,6 969 0

20,79 435,6 693,6 969 0

21,19 432,3 693,6 969 0

21,59 428,9 693,6 969 0

21,99 448,9 693,6 969 0

22,8 438,9 693,6 969 0

23,19 442,2 693,6 969 0

23,59 442,2 693,6 969 0

23,99 435,6 693,6 969 0

Thursday 24 September 2009 14:07:26

028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436

Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle TIME TIME

Marker STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP

0 861 979,2 969 34,7

0,4 861 979,2 969 34,7

0,8 861 979,2 969 34,7

1,2 861 979,2 969 34,7

1,6 861 979,2 969 34,7

2 861 979,2 969 34,7

2,4 861 979,2 969 34,7

2,8 861 979,2 969 34,7

3,2 861 979,2 969 34,7

3,6 861 979,2 969 34,7

4 861 979,2 969 34,7

4,4 861 979,2 969 34,7

4,8 861 979,2 969 34,7

5,2 861 979,2 969 34,7

5,6 861 979,2 969 34,7

6 861 979,2 969 34,7

6,4 861 979,2 969 34,7

6,8 861 979,2 969 34,7

7,2 861 979,2 969 34,7

7,6 861 979,2 969 34,7

8 861 979,2 969 34,7

8,4 861 979,2 969 34,7

8,8 861 979,2 969 34,7

9,2 861 979,2 969 34,7

9,6 861 979,2 969 34,7

10 861 979,2 969 34,7

10,4 861 979,2 969 34,7

10,8 861 979,2 969 34,7

11,2 861 979,2 969 34,7

11,6 861 979,2 969 34,7

12 861 979,2 969 34,7

12,4 861 979,2 969 34,7

12,8 861 979,2 969 34,7

13,2 861 979,2 969 34,7

13,6 861 979,2 969 34,7

14 861 979,2 969 34,7

14,4 861 979,2 969 34,7

14,8 861 979,2 969 34,7

15,2 861 979,2 969 34,7

15,6 861 979,2 969 34,7

15,99 861 979,2 969 34,7

16,39 861 979,2 969 34,7

16,79 861 979,2 969 34,7

17,19 861 979,2 969 34,7

17,59 861 979,2 969 34,7

17,99 861 979,2 969 34,7

18,39 861 979,2 969 34,7

18,79 861 979,2 969 34,7

19,19 861 979,2 969 34,7

19,59 861 979,2 969 34,7

19,99 861 979,2 969 34,7

20,39 861 979,2 969 34,7

20,79 861 979,2 969 34,7

21,19 861 979,2 969 34,7

21,59 861 979,2 969 34,7

21,99 861 979,2 969 34,7

22,39 861 979,2 969 34,7

22,79 861 979,2 969 34,7

23,19 861 979,2 969 34,7

23,59 861 979,2 969 34,7

23,99 861 979,2 969 34,7

Opublikowano

turbo wogole ci nie laduje , jak by nadcisnienie było sciagniete,

Opublikowano

w 010 barometric pressure 693 to nie możliwe...

powinno być ponad 990

Opublikowano

turbo wogole ci nie laduje , jak by nadcisnienie było sciagniete,

ale przeciez to sa logi na jalowym ...

sprawdzic przewod do MAPsensora ...

Opublikowano

ale przeciez to sa logi na jalowym

faktycznie , zle spojrzalem :gwizdanie:

Opublikowano

dzięki za pomoc i wskazówki, logi faktycznie były robione na jałowym. Nie jestem zbyt dobry w tych sprawach - który to przewod do MAPsensora :gwizdanie:

Opublikowano

Hej i co Jakub wiesz już więcej jak coś to w tygodniu zrobimy logi dynamiczne to może będzie więcej wiadomości. :good:

Opublikowano

cześć, przede wszystkim n-75, który wymieniłem albo przewody gumowe, może brud w przewodach lub turbinie, przyczyn może być dużo- niestety. ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...