kubat82 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Witam wszystkich, mój problem, to wiele razy wałkowany "spadek mocy". Zmagam się z tym problemem już długi czas - wymieniłem przepływke, N-75, sprawdziłem szczelność przewodów gumowych. Niestety dalej problem istnieje. Z tąd prośba o analizę logów, tj. wiem co znaczą ale proszę jeżeli ktoś wie dokładnie o co chodzi, może miał to samo. 65535 - internal control module memory error 37-10 faulty intermittent-P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem 00575 - shareware version to decode all DTCs 17-10 - please register/activaete intermittent-Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej to właśnie te dwa błędy, które wyszły w czasie diagnostyki VAG. Z góry dziekuje za pomoc,
wojtekce Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 wpisywałeś kody błedów w szukajke :gwizdanie: było dużo o tym na forum
mcm Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 00575 dziura w dolocie lub padnięty zaworek N75 - dlatego spadek mocy
kubat82 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Szukałem ale jest tyle opisanych możliwych rzeczy że nie dam rady chyba tego wszystkiego wymienić , począwszy od przewód ciśnienia doładowania wewnątrz ECU, na kompie kończąc. Powoli mam już dość szukania tej przyczyny i bezsensownego ładowania kasy
wojtekce Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 zacznij od sprawdzania prostych rzeczy typu przewody itd.
kubat82 Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Opublikowano 28 Marca 2009 Sprawdzałem przewody, nawet jeden wymieniłem, jeszcze dla pewności sprawdze dokładnie, wyczytałem również, że za brak mocy odpowiedzialny może być brud w przewodach, lub brudna turbina, czy można to poprostu wyczyścić samemu, czy trzeba jechać do warzstatu który zajm. się turbo?
spanky Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 gdzie logi dynamiczne ? ... [ma byc komplet]
odzim Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 same bledy nic nie mowia tak naprawde, zrobisz logi bedzie wiadomo
kubat82 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 oczywiście, są logi dynamiczne mój błąd przepraszam za brak profesjonalizmu 24 September 2009 14:03:13 1,9l R4 EDC G00SG 1436 Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME TIME STAMP /min mg/str mg/str % STAMP STAMP 0 861 250 425,6 4,8 0,4 861 250 432,3 4,8 0,8 861 250 432,3 4,8 1,2 861 250 452,2 4,8 1,6 861 250 435,6 4,8 2 861 250 442,2 4,8 2,4 861 250 442,2 4,8 2,8 861 250 445,6 4,8 3,2 861 250 425,6 4,8 3,6 861 250 435,6 4,8 4 861 250 432,3 4,8 4,4 861 250 425,6 4,8 4,8 861 250 432,3 4,8 5,2 861 250 438,9 4,8 5,6 861 250 425,6 4,8 6 861 250 442,2 4,8 6,4 861 250 432,3 4,8 6,8 861 250 442,2 4,8 7,2 861 250 438,9 4,8 7,6 861 250 422,3 4,8 8 861 250 442,2 4,8 8,4 861 250 425,6 4,8 8,8 861 250 428,9 4,8 9,2 861 250 438,9 4,8 9,6 861 250 432,3 4,8 10 861 250 432,3 4,8 10,4 861 250 438,9 4,8 10,8 861 250 448,9 4,8 11,2 861 250 438,9 4,8 11,6 861 250 438,9 4,8 12 861 250 448,9 4,8 12,4 861 250 419 4,8 12,8 861 250 432,3 4,8 13,2 861 250 432,3 4,8 13,6 861 250 442,2 4,8 14 861 250 435,6 4,8 14,4 861 250 445,6 4,8 14,8 861 250 438,9 4,8 15,2 861 250 432,3 4,8 15,6 861 250 435,6 4,8 15,99 861 250 428,9 4,8 16,39 861 250 432,3 4,8 16,79 861 250 442,2 4,8 17,19 861 250 428,9 4,8 17,59 861 250 435,6 4,8 17,99 861 250 425,6 4,8 18,39 861 250 432,3 4,8 18,79 861 250 435,6 4,8 19,19 861 250 419 4,8 19,59 861 250 428,9 4,8 19,99 861 250 452,2 4,8 20,39 861 250 442,2 4,8 20,79 861 250 438,9 4,8 21,19 861 250 445,6 4,8 21,59 861 250 432,3 4,8 21,99 861 250 428,9 4,8 22,39 861 250 428,9 4,8 22,79 861 250 432,3 4,8 23,19 861 250 445,6 4,8 23,59 861 250 425,6 4,8 23,99 861 250 428,9 4,8 24,39 861 250 438,9 4,8 24,79 861 250 432,3 4,8 25,19 861 250 435,6 4,8 25,59 861 250 438,9 4,8 25,99 861 250 435,6 4,8 26,39 861 250 425,6 4,8 26,79 861 250 432,3 4,8 27,19 861 250 448,9 4,8 27,59 861 250 425,6 4,8 27,99 861 250 435,6 4,8 28,39 861 250 428,9 4,8 28,79 861 250 442,2 4,8 29,19 861 250 438,9 4,8 29,59 861 250 438,9 4,8 29,99 861 250 425,6 4,8 30,39 861 250 435,6 4,8 30,79 861 250 438,9 4,8 31,19 861 250 432,3 4,8 31,59 861 250 425,6 4,8 31,99 861 250 422,3 4,8 32,39 861 250 442,2 4,8 32,79 861 250 438,9 4,8 33,19 861 250 432,3 4,8 33,59 861 250 432,3 4,8 33,99 861 250 422,3 4,8 34,39 861 250 432,3 4,8 34,79 861 250 438,9 4,8 35,19 861 250 442,2 4,8 35,59 861 250 438,9 4,8 35,99 861 250 432,3 4,8 36,39 861 250 438,9 4,8 36,79 861 250 438,9 4,8 37,19 861 250 428,9 4,8 37,59 861 250 422,3 4,8 37,99 861 250 435,6 4,8 38,39 861 250 428,9 4,8 38,79 861 250 438,9 4,8 39,19 861 250 438,9 4,8 39,59 861 250 438,9 4,8 39,99 861 250 432,3 4,8 40,39 861 250 425,6 4,8 40,79 861 250 425,6 4,8 41,19 861 250 428,9 4,8 41,59 861 250 428,9 4,8 41,99 861 250 428,9 4,8 42,39 861 250 438,9 4,8 42,79 861 250 438,9 4,8 43,19 861 250 428,9 4,8 43,59 861 250 438,9 4,8 43,99 861 250 438,9 4,8 44,39 861 250 432,3 4,8 44,79 861 250 435,6 4,8 45,19 861 250 425,6 4,8 45,59 861 250 432,3 4,8 45,98 861 250 435,6 4,8 46,38 861 250 432,3 4,8 46,78 861 250 442,2 4,8 47,18 861 250 442,2 4,8 47,58 861 250 432,3 4,8 47,98 861 250 435,6 4,8 48,38 861 250 442,2 4,8 48,78 861 250 432,3 4,8 49,18 861 250 428,9 4,8 49,58 861 250 425,6 4,8 49,98 861 250 432,3 4,8 50,38 861 250 419 4,8 50,78 861 250 435,6 4,8 51,18 861 250 422,3 4,8 51,58 861 250 442,2 4,8 51,98 861 250 428,9 4,8 52,38 861 250 428,9 4,8 52,78 861 250 438,9 4,8 53,18 861 250 445,6 4,8 53,58 861 250 428,9 4,8 53,98 861 250 438,9 4,8 54,38 861 250 438,9 4,8 54,78 861 250 435,6 4,8 55,18 861 250 438,9 4,8 Thursday 24 September 2009 14:01:56 028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436 Group A: '004 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 TIME TIME Marker STAMP /min °BTDC °BTDC % STAMP STAMP 0 861 0,7 0,7 51,8 0,4 861 0,7 0,7 52,2 0,8 861 0,7 0,7 51,8 1,2 861 0,7 0,7 52,2 1,6 861 0,7 0,9 51 2 861 0,7 0,9 51,8 2,4 861 0,7 0,7 53 2,8 861 0,7 0,9 53,4 3,2 861 0,7 0,7 52,6 3,6 861 0,7 0,7 52,2 4 861 0,7 0,7 52,6 4,4 861 0,7 0,9 52,6 4,8 861 0,9 0,7 53 5,2 861 0,7 0,9 52,2 5,6 861 0,7 0,7 52,6 6 861 0,7 0,9 52,2 6,4 861 0,7 0,7 51,8 6,8 861 0,7 0,7 52,2 7,2 861 0,7 0,9 52,2 7,6 861 0,7 0,9 52,2 8 861 0,7 0,7 53,4 8,4 861 0,7 0,7 53 8,8 861 0,7 0,7 52,6 9,2 861 0,7 0,7 53,4 9,6 861 0,7 0,9 51,8 10 861 0,7 0,7 52,2 10,4 861 0,7 0,7 53 10,8 861 0,9 0,7 52,6 11,2 861 0,7 0,9 52,2 11,6 861 0,7 0,9 53,4 12 861 0,7 0,9 51,8 12,4 861 0,7 0,7 53 12,8 861 0,7 0,9 53 13,2 861 0,7 0,9 53 13,6 861 0,7 0,7 52,2 14 861 0,7 0,9 51,8 14,4 861 0,7 0,7 52,2 14,8 861 0,7 0,7 52,2 15,19 861 0,7 0,7 51,4 15,59 861 0,7 0,7 52,6 15,99 861 0,9 0,7 52,2 16,39 861 0,7 0,9 51,4 16,79 861 0,7 0,7 52,6 17,19 861 0,7 0,7 53 17,59 861 0,7 0,7 52,2 17,99 861 0,7 0,7 51,4 18,39 861 0,7 0,7 53,4 18,79 861 0,9 0,7 51,8 19,19 861 0,7 0,7 52,6 19,59 861 0,7 0,7 53,4 19,99 861 0,7 0,9 52,6 20,39 861 0,7 0,7 52,6 20,79 861 0,7 0,9 52,2 21,19 861 0,9 0,9 51,8 21,59 861 0,7 0,9 52,2 21,99 861 0,7 0,9 53 22,39 861 0,7 0,9 51,4 22,79 861 0,7 0,7 52,2 23,19 861 0,7 0,9 51,8 23,59 861 0,7 0,9 51,8 23,99 861 0,7 0,7 52,2 24,39 861 0,7 0,7 53 24,79 861 0,7 0,7 51,4 25,19 861 0,7 0,4 52,2 25,59 861 0,7 0,7 52,2 25,99 861 0,7 0,7 51,8 26,39 861 0,7 0,7 52,6 26,79 861 0,7 0,9 51 27,19 861 0,7 0,7 52,6 27,59 861 0,7 0,7 52,6 27,99 861 0,7 0,7 52,2 28,39 861 0,7 0,9 52,6 28,79 861 0,7 0,9 54,2 29,19 861 0,7 0,9 51,8 29,59 861 0,7 0,7 52,6 29,99 861 0,7 0,7 53 30,39 861 0,7 0,7 51,4 30,79 861 0,9 0,7 51,8 31,19 861 0,7 0,9 52,6 31,59 861 0,7 0,7 51,8 31,99 861 0,7 0,7 52,2 32,39 861 0,7 0,7 53 32,79 861 0,7 0,7 52,6 33,19 861 0,7 0,9 52,2 33,59 861 0,7 0,9 53 33,99 861 0,7 0,9 52,6 34,39 861 0,7 0,7 52,2 34,79 861 0,7 0,9 53,8 35,19 861 0,7 0,7 53 35,59 861 0,7 0,7 53 35,99 861 0,7 0,9 51,8 36,39 861 0,7 0,9 52,2 36,79 861 0,7 0,7 53 37,19 861 0,7 0,9 53 37,59 861 0,7 0,9 52,6 37,99 861 0,7 0,7 53 38,39 861 0,7 0,9 51,8 38,79 861 0,7 0,9 51,8 39,19 861 0,7 0,7 53,8 39,59 861 0,7 0,9 51,8 39,99 861 0,7 0,7 53 40,39 861 0,7 0,7 52,2 40,79 861 0,7 0,7 51,8 41,19 861 0,7 0,7 52,2 41,59 861 0,7 0,9 52,2 41,99 861 0,7 0,9 51,8 42,39 861 0,7 0,7 52,6 42,79 861 0,7 0,7 52,2 43,19 861 0,7 0,7 52,6 43,59 861 0,7 0,7 53,4 43,99 861 0,7 0,9 52,6 44,39 861 0,7 0,9 53 44,79 861 0,7 0,7 53 45,18 861 0,7 0,7 52,6 45,58 861 0,7 0,9 52,2 45,98 861 0,7 0,7 52,2 46,38 861 0,7 0,9 51,8 46,78 861 0,9 0,7 52,6 47,18 861 0,7 0,7 52,6 47,58 861 0,7 0,9 52,6 47,98 861 0,7 0,9 52,2 48,38 861 0,7 0,9 52,6 48,78 861 0,7 0,9 52,2 49,18 861 0,7 0,9 53 49,58 861 0,7 0,7 52,6 49,98 861 0,7 0,9 53 50,38 861 0,7 0,7 53 50,78 861 0,7 0,9 52,6 51,18 861 0,7 0,7 53 51,58 861 0,7 0,9 52,2 51,98 861 0,7 0,9 52,2 52,38 861 0,7 0,9 51,8 52,78 861 0,7 0,7 52,2 53,18 861 0,7 0,9 52,2 Thursday 24 September 2009 14:06:23 028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436 Group A: '010 Group B: Not Running Group C: Not Running Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle TIME TIME Marker STAMP mg/str mbar mbar % STAMP STAMP 0 432,3 693,6 969 0 0,4 428,9 693,6 969 0 0,8 432,3 693,6 969 0 1,2 428,9 693,6 969 0 1,6 425,6 693,6 969 0 2 442,2 693,6 969 0 2,4 445,6 693,6 969 0 2,8 438,9 693,6 969 0 3,2 432,3 693,6 969 0 3,6 432,3 693,6 969 0 4 435,6 693,6 969 0 4,4 432,3 693,6 969 0 4,8 432,3 693,6 969 0 5,2 428,9 693,6 969 0 5,6 428,9 693,6 969 0 6 438,9 693,6 969 0 6,4 432,3 693,6 969 0 6,8 422,3 693,6 969 0 7,2 435,6 693,6 969 0 7,6 442,2 693,6 969 0 8 442,2 693,6 969 0 8,4 442,2 693,6 969 0 8,8 442,2 693,6 969 0 9,2 432,3 693,6 969 0 9,6 425,6 693,6 969 0 10 428,9 693,6 969 0 10,4 425,6 693,6 969 0 10,8 428,9 693,6 969 0 11,2 432,3 693,6 969 0 11,6 445,6 693,6 969 0 12 442,2 693,6 969 0 12,4 428,9 693,6 969 0 12,8 428,9 693,6 969 0 13,2 432,3 693,6 969 0 13,6 422,3 693,6 969 0 14 432,3 693,6 969 0 14,4 442,2 693,6 969 0 14,8 442,2 693,6 969 0 15,2 435,6 693,6 969 0 15,6 442,2 693,6 969 0 15,99 442,2 693,6 969 0 16,39 435,6 693,6 969 0 16,79 428,9 693,6 969 0 17,19 432,3 693,6 969 0 17,59 428,9 693,6 969 0 17,99 428,9 693,6 969 0 18,39 425,6 693,6 969 0 18,79 428,9 693,6 969 0 19,19 445,6 693,6 969 0 19,59 422,3 693,6 969 0 19,99 422,3 693,6 969 0 20,39 432,3 693,6 969 0 20,79 435,6 693,6 969 0 21,19 432,3 693,6 969 0 21,59 428,9 693,6 969 0 21,99 448,9 693,6 969 0 22,8 438,9 693,6 969 0 23,19 442,2 693,6 969 0 23,59 442,2 693,6 969 0 23,99 435,6 693,6 969 0 Thursday 24 September 2009 14:07:26 028 906 021 GM 1,9l R4 EDC G00SG 1436 Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME TIME Marker STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP 0 861 979,2 969 34,7 0,4 861 979,2 969 34,7 0,8 861 979,2 969 34,7 1,2 861 979,2 969 34,7 1,6 861 979,2 969 34,7 2 861 979,2 969 34,7 2,4 861 979,2 969 34,7 2,8 861 979,2 969 34,7 3,2 861 979,2 969 34,7 3,6 861 979,2 969 34,7 4 861 979,2 969 34,7 4,4 861 979,2 969 34,7 4,8 861 979,2 969 34,7 5,2 861 979,2 969 34,7 5,6 861 979,2 969 34,7 6 861 979,2 969 34,7 6,4 861 979,2 969 34,7 6,8 861 979,2 969 34,7 7,2 861 979,2 969 34,7 7,6 861 979,2 969 34,7 8 861 979,2 969 34,7 8,4 861 979,2 969 34,7 8,8 861 979,2 969 34,7 9,2 861 979,2 969 34,7 9,6 861 979,2 969 34,7 10 861 979,2 969 34,7 10,4 861 979,2 969 34,7 10,8 861 979,2 969 34,7 11,2 861 979,2 969 34,7 11,6 861 979,2 969 34,7 12 861 979,2 969 34,7 12,4 861 979,2 969 34,7 12,8 861 979,2 969 34,7 13,2 861 979,2 969 34,7 13,6 861 979,2 969 34,7 14 861 979,2 969 34,7 14,4 861 979,2 969 34,7 14,8 861 979,2 969 34,7 15,2 861 979,2 969 34,7 15,6 861 979,2 969 34,7 15,99 861 979,2 969 34,7 16,39 861 979,2 969 34,7 16,79 861 979,2 969 34,7 17,19 861 979,2 969 34,7 17,59 861 979,2 969 34,7 17,99 861 979,2 969 34,7 18,39 861 979,2 969 34,7 18,79 861 979,2 969 34,7 19,19 861 979,2 969 34,7 19,59 861 979,2 969 34,7 19,99 861 979,2 969 34,7 20,39 861 979,2 969 34,7 20,79 861 979,2 969 34,7 21,19 861 979,2 969 34,7 21,59 861 979,2 969 34,7 21,99 861 979,2 969 34,7 22,39 861 979,2 969 34,7 22,79 861 979,2 969 34,7 23,19 861 979,2 969 34,7 23,59 861 979,2 969 34,7 23,99 861 979,2 969 34,7
odzim Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 turbo wogole ci nie laduje , jak by nadcisnienie było sciagniete,
mcm Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 w 010 barometric pressure 693 to nie możliwe... powinno być ponad 990
spanky Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 turbo wogole ci nie laduje , jak by nadcisnienie było sciagniete, ale przeciez to sa logi na jalowym ... sprawdzic przewod do MAPsensora ...
odzim Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 ale przeciez to sa logi na jalowym faktycznie , zle spojrzalem :gwizdanie:
kubat82 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 dzięki za pomoc i wskazówki, logi faktycznie były robione na jałowym. Nie jestem zbyt dobry w tych sprawach - który to przewod do MAPsensora :gwizdanie:
predki74 Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Hej i co Jakub wiesz już więcej jak coś to w tygodniu zrobimy logi dynamiczne to może będzie więcej wiadomości.
kubat82 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 cześć, przede wszystkim n-75, który wymieniłem albo przewody gumowe, może brud w przewodach lub turbinie, przyczyn może być dużo- niestety. ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się