Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 świecąca cały czas rezerwa na FIS, złe wskazania poziomu paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od czasu kupna mojej S4 B6 2003 mam problem z wiecznie palącą się na FIS kontrolką rezerwy paliwa. Po zatankowaniu do pełna nadal świeci, a wskazówka pokazuje trochę powyżej 1/2 zbiornika. Podpinając się komputerem w blokach pomiarowych odczyt z pływaka po stronie kierowcy jest prawidłowy, natomiast odczyt z pływaka po stronie pasażera to 510ohm. Dlatego pojawia się również błąd 00771 - Short to B+. Co ciekawe mam 3 oryginalne zestawy pompy paliwa wraz z koszami i w żadnym z tych 3 zestawów nie ma pływaka...a są wyciągnięte prosto z jeżdżących aut. Pytanie czy oryginalnie w tym roczniku S4 powinny być 2 pływaki? Czy powinien być tylko ten po stronie kierowcy? Kodowanie w sterowniku zegarów to 01100 - więc jest zakodowany pod Quattro - może błędnie?

Opublikowano

Dzięki za pomocne materiały :) Próbowałem dostać się do zbiornika, ale mam za dużo benzyny i przy próbie wyciągnięcia pompy zaczęło się wylewać. Muszę trochę wyjeździć, a jak nie to uruchomić na krótko pompę i spuścić benzynę. Pływak w takim razie albo nie został podłączony przy wymianie pompy, albo go w ogóle tam nie ma...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...