damiancj 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Witam jak juz pewnie nie którzy wiedzą mam b7 w dieslu 2.0 140 km nie wiem czy to silnik blb czy inny bo szczerze mówiąc się na tym nie znam ale zapewne to nie jest CR przynajmniej tak wywnioskowałem po jego pracy.No to przejdę do sedna sprawy a więc dziś po przejechaniu po 50km zatrzymałem sie przed domem aby otworzyć bramę zgasiłem silnik po czym ponownie chciałem go uruchomić i usłyszałem przeraźliwy metaliczny dźwięk ciężko mi to nazwać po czym po ok 1s. praca sie stabilizuje odpalałem auto kilka razy i nadal ten sam problem.Nigdy prędzej tak nie miałem co to może być? aha auto ma ok. 70tys przebiegu Liczę na odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Ok dzięki licze na wiecej odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ten dźwięk słychać podczas odpalania,czy jak już silnik pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 tzn przekręci rozrusznik i pierwsze uderzenie silnika jest strasznie jakby szorstkie-hałaśliwe.[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 18:49_________________________________________________Chyba temat rozwiazany poszedłem do auta gdy juz było zimne i zapaliłem kilka razy i wyszysko ok.Wydaje mi sie ze to bedzie olej gdyz jest moze stary i przy wyskokiej temp. sie rozrzadza.Jutro jadę wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 może dla pewności sprawdź ciśnienie oleju manometrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 rodzaj silnika możesz sprawdzić sobie we wklejce w książce serwisowej, lub w kole zapasowym czy ten przebieg masz potwierdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Specem nie jestem, ale z tego co pamiętam z lektury forum, może to oznaczać zużyte koło zębate, po którym lata łańcuszek. Jaro na pewno mnie poprawi jeśli źle mówię Problem był już opisywany na forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak 0 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Specem nie jestem, ale z tego co pamiętam z lektury forum, może to oznaczać zużyte koło zębate, po którym lata łańcuszek. Jaro na pewno mnie poprawi jeśli źle mówię Problem był już opisywany na forum... lub rozciągnięty łańcuszek (też z lektury forum :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 tzn przekręci rozrusznik i pierwsze uderzenie silnika jest strasznie jakby szorstkie-hałaśliwe.[br]Dopisany: 29 Marzec 2009, 18:49_________________________________________________Chyba temat rozwiazany poszedłem do auta gdy juz było zimne i zapaliłem kilka razy i wyszysko ok.Wydaje mi sie ze to bedzie olej gdyz jest moze stary i przy wyskokiej temp. sie rozrzadza.Jutro jadę wymienić. wymień filtr i olej i zobaczymy a wiesz kiedy ostatnio był zmieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Przegiegu nie mam oficialnie potwierdzonego nooo ale po wnetrzu moge stwierdzidzc ze ok. tego bede miał. nooo jak odpalałem silnik na zimnym to wszytsko ok.dzis juz zamówiłem olej,filtr paliwa,powietrza,oleju.Jutro powinnem juz cos wiedziedzc Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 wymień też filtr kabiny (będzie świeższe powietrze w szoferce ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Tak tak masz racje Ty pewnie na moim miejscu bys to zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Tak tak masz racje Ty pewnie na moim miejscu bys to zrobił uważaj na głowę ja w sobotę wymieniłem filterki: powietrza, paliwa i kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero 0 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 damiancj - oczywiście warto zacząć od sprawdzenia podstawowych spraw, ale poczytaj sobie na forum odnośnie metalicznego dźwięku chociażby w moim wątku, o tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_nagly_komunikat_braku_cisnienia_oleju_podczas_jazdy_oil_pressure-t69272.15.html Okazało się, że na moim kole zębatym nie było już prawie wcale zębów, a łańcuszek chodził sobie jak chciał. Napinasz też nie spełniał swojego zadania... Ja tego metalicznego dźwięku nie słyszałem, bo mój silnik ogólnie chodził już tak głośno, że jego kultura pracy przypominała ciągnik Ursus, ale niedługo potem auto padło całkowicie. Sugeruję zdjąć miskę oleju i niech przyjrzy się temu wszystkiemu mechanik znający się na rzeczy, żebyś później nie miał większych problemów! Trzeba działać za wczasu. PS. Jaki masz przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 skoro damiancj również ma BLB to niech sprawdzi to co mu powiedziałeś bo może narobić mu się większa kaszanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Mam przebieg 70 tys.Byłem dzis u mechanika powiedził ze moze nie ma oleju w skrzyni dlatego tak jest, ma czas zajrzec dopiero w sobote wiec auto sobie postoi.No i tak jak mówiłem jak silnik jest zimny pali normalnie rodzaj silnika możesz sprawdzić sobie we wklejce w książce serwisowej, lub w kole zapasowym czy ten przebieg masz potwierdzony? Ksiazki serwisowej niestety nie mam. A przy tym kole to gdzie to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tklimczak 0 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 dostań się do zapasówki to na pewno zobaczysz:) ale nie przerażaj się jak nie znajdziesz bo nie zawsze musi tam być :gwizdanie: przebieg 70000 to malutko, a ten brak książki to czym spowodowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancj 0 Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Tak wiec przy zapasówce nigdzie nie ma.A ksiazki nie mam juz od kupienia sprzedawac tłumaczył sie ze on tez nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 Tak wiec przy zapasówce nigdzie nie ma.A ksiazki nie mam juz od kupienia sprzedawac tłumaczył sie ze on tez nie ma Proponuje więc sprawdzić w ASO historię furmanki, bo może się okazać że nabite na 270kkm :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się