Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t BFB + lpg. wariujacy silnik.


Mateusz1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Opiszę mój problem od początku.

Pierwsze co zauważyłem to wypadanie zapłonu naraz po odpaleniu na zimnym silniku przez jakieś 1-2 minuty. Niestety żadnych błędów nie było.

Następnie co było to jak przejechałem około 40km i po krótkim postoju chciałem odpalić samochód to dosyć długo kręcił. Zaświeciła się kontrolka EPC oraz błąd IMG_20200606_071855.jpg

 

Od tamtego czasu czasami miał problem z odpaleniem, przeważnie po rano jak wybierałem się po pracy. Jak odpalał po długim kreceniu świeciła się kontrolka EPC oraz podwyższone obroty.

Szarpanie silnikiem występowało po każdym odpaleniu na zimnym silniku.

 

Po sprawdzeniu błędów na Vag Com wyskoczyły takie błędyreceived_280766879713984.jpeg

Po ich skasowaniu przez jakiś czas nie wyskakiwały błędy

Natomiast dzisiaj jak rano odpaliłem samochód przejechałem jakieś 3km nagle zaczęło nim szarpać oraz całkowicie stracił moc. Byłem zmuszony zgasić samochód, lecz po ponownym odpaleniu jechał dalej bez problemu. Oraz błędy.IMG_20200617_064549.jpg

Oraz jeszcze raz przypomnę że zawsze po odpaleniu na zimnym jest tak jakby wypadanie zapłonu (błędu nie ma) oraz czasami podczas jazdy czuć jakby delikatne szarpanie.

 

Od razu mogę powiedzieć że ciśnienie na zimnym trzyma po 12 barów oraz świece i cewki wszystkie nowe.

Dla osoby która nakieruje mnie na problem będzie przyzwoita flaszka.

Edytowane przez Mateusz1.8t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mO

W dniu 17.06.2020 o 19:56, Mateusz1.8t napisał:

Witam.

Opiszę mój problem od początku.

Pierwsze co zauważyłem to wypadanie zapłonu naraz po odpaleniu na zimnym silniku przez jakieś 1-2 minuty. Niestety żadnych błędów nie było.

Następnie co było to jak przejechałem około 40km i po krótkim postoju chciałem odpalić samochód to dosyć długo kręcił. Zaświeciła się kontrolka EPC oraz błąd IMG_20200606_071855.jpg

 

Od tamtego czasu czasami miał problem z odpaleniem, przeważnie po rano jak wybierałem się po pracy. Jak odpalał po długim kreceniu świeciła się kontrolka EPC oraz podwyższone obroty.

Szarpanie silnikiem występowało po każdym odpaleniu na zimnym silniku.

 

Po sprawdzeniu błędów na Vag Com wyskoczyły takie błędyreceived_280766879713984.jpeg

Po ich skasowaniu przez jakiś czas nie wyskakiwały błędy

Natomiast dzisiaj jak rano odpaliłem samochód przejechałem jakieś 3km nagle zaczęło nim szarpać oraz całkowicie stracił moc. Byłem zmuszony zgasić samochód, lecz po ponownym odpaleniu jechał dalej bez problemu. Oraz błędy.IMG_20200617_064549.jpg

Oraz jeszcze raz przypomnę że zawsze po odpaleniu na zimnym jest tak jakby wypadanie zapłonu (błędu nie ma) oraz czasami podczas jazdy czuć jakby delikatne szarpanie.

 

Od razu mogę powiedzieć że ciśnienie na zimnym trzyma po 12 barów oraz świece i cewki wszystkie nowe.

Dla osoby która nakieruje mnie na problem będzie przyzwoita flaszka.

Może czujnik położenia wału leci w kulki, miałem podobnie parę lat wstecz z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sorki że może napisze nie tu gdzie powinienem ale mam taki problem posiadam a4 b6 1,8 t bfb 2002 rok problem taki ze jest tam skrzynia manualna ale była kiedyś automatyczna i teraz tak auto jeździ normalnie wszystko okej ale przy zmianie biegów jak wcisnę sprzęgło to obroty wzrastają od 200 do nawet 500 obrotów na minutę co to może być ? z góry dziękuję za odpowiedz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kamil 18t napisał:

Najgorsze to że właśnie tego czujnika tam nie ma ?

To masz winowajcę. Wiązki pewnie też brakuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety do tego czujnika nie jedynie pod maską pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego jest wiązka do tej skrzyni automatycznej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi jak to jest bo niby ten czujnik stosuje się wtedy gdy jest tempomat a ja tego tempomatu nie mam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Występuje też seryjnie w autach bez tempomatu. Jak jest uszkodzony to podbija obroty po wciśnięciu sprzegla. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kamil 18t napisał:

Oki czyli okej czujnik trzeba nabyć a jak mniej więcej z instalacją do niego ?

Nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...