Lolek1z 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 31 minut temu, Muskel1 napisał: Jaki wywala błąd przy tym? 00575 intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy? 1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne. 2. Jest podciśnienie w układzie. 3. Grucha jest sprawna. 4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina. Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek1z 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Muskel1 napisał: Wykluczyłeś wszystkie możliwe błędy? 1. Węże wszystkie siedzą jak trzeba i nie sa peknięte i nie szczelne. 2. Jest podciśnienie w układzie. 3. Grucha jest sprawna. 4. Wastegate swobodnie chodzi i nic nie blokuje, zacina. 1.Cały dolot od filtra po kolektor ssący jest szczelny na 100% sprawdzałem to wiele razy. 2. Podciśnienia nie sprawdzałem bo w 1z wastegate jest sterowane ciśnieniowo. 3. Grucha była sprawdzana dużą strzykawką- chodzi i jest szczelna, sprężyna twarda. 4. Po zdjęciu sztangi klapka chodzi swobodnie i nie ma najmniejszych oporów. Chyba pozostaje jeździć na mbc do 130km\h Tyle w tym dobrego ze w 1z wystarczy puścić gaz i moc wraca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się