Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana turbo [1.8T BFB Q B6]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jako że seryjne turbo już nie domaga i spożywa zbyt dużo oleju to czas na wymiankę na coś mocniejszego (plany na 250km).

Nie chce regenerować swojej i robić z niej hybrydy bo zamknę się na późniejsze podnoszenie mocy, i tutaj pytanie co w takim razie wsadzić? Budżet na turbo to jakieś 2.5-3k.

Byłbym wdzięczny za jakieś propozycje i ewentualne linki czy polecane firmy. Może da się wsadzić coś z nowszych modeli np z B8 co nie będzie wymagało miliona przeróbek? Bo nie liczę na P&P ;)

Znajomy mechanik mówił że na forum ktoś kiedyś sprzedawał kity z właśnie bodajże A4 B8 od wersji 2.0. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam ;)

 

Opublikowano

Kolego to K04-064, Chyba że masz w planach 500 no to już musi być jakaś większa locha.
Temat wielokrotnie wałkowany na tym forum i na innych.
np

 

Opublikowano

dokładnie polecam k04 064 składałem motor i montowałem turbinę koledze pablo 30 i to turbo naprawdę w 1.8 fajnie się sprawuje na moce 300 km

Opublikowano

 A czy możecie polecić gdzie takiej turbiny szukać/kupić, jakaś pewna firma żeby nie trafić na chińczyka?

Opublikowano

oczywiście turbo to nie wszystko do tego ,adapter, DP ,tip, przewód spływu oleju do przerobienia ,łapa, FMIC z orurowaniem to rzeczy potrzebne do montażu turbiny nie mówię otu o kompletnych rzeczach do strojenia jak wtryski prze pływka itp .

Opublikowano

Zdaje sobie sprawę że turbo to nie wszystko. Tylko zastanawia mnie czy nie ma czegoś pomiędzy robieniem hybrydy z k03 a k04-64? Jakieś słabsze k04? Bo 4k za samą turbine to trochę dużo 

Opublikowano

jest k04 015 aftermarketowa turbina w stanach p&P do wzdłużnego 1.8T ale ciężko ją dostać i koszty myślę też będą nie mniejsze a potencjał mniejszy jak dobra hybryda

można TD04 ale ja w tym temacie nie pomogę nie znam ani cen ani potrzebnych części do montarzu

Opublikowano

jak się robi moc to nie ma budżetowych rozwiązań... im więcej koni tym więcej to kosztuje :guma:

Opublikowano
20 godzin temu, artalepo napisał:

Zdaje sobie sprawę że turbo to nie wszystko. Tylko zastanawia mnie czy nie ma czegoś pomiędzy robieniem hybrydy z k03 a k04-64? Jakieś słabsze k04? Bo 4k za samą turbine to trochę dużo 

Zrób sobie hybrydę z k03. Ja tak mam i potencjał "podobno" na ponad 300 kM. Mam prawie 250 i daje radę.

 

Opublikowano
6 minut temu, Kubal2216 napisał:

Zrób sobie hybrydę z k03. Ja tak mam i potencjał "podobno" na ponad 300 kM. Mam prawie 250 i daje radę.

 

Pokaż na tym forum chociaż jeden samochód który na hybrydzie ma więcej jak 290 km

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Większość ludzi którzy robili hybrydę k03 i tak w końcu poszli w k04.

mowa oczywiście o projekty pod 300 i więcej km :thumbup1:

 

Opublikowano

dokładnie w k03 dupka ma za mały przepust

Opublikowano
14 godzin temu, morelo napisał:

Pokaż na tym forum chociaż jeden samochód który na hybrydzie ma więcej jak 290 km

Dlatego napisałem "podobno" ;) .

Dużo zależy też od tego jak jest poprowadzony moment obrotowy, bo jak mam mieć ponad 300 koni a turbo ma późno wstawać to wolę 250 koni a wczesne wstawanie.

Ale jak kto woli ;)

Opublikowano

k04 064 u kolegi ma 1 bar przy 2800 obrotów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...