Chudy_rumia Opublikowano 23 Czerwca 2020 Opublikowano 23 Czerwca 2020 (edytowane) Witam. Wiem, że były już działy odnośnie el. szyb w A4 B6/B7 i po przeczytaniu wszystkich wątków i porad nie jestem w stanie stwierdzić co się dzieje. Tak więc zacznę od początku. Auto zakupiłem rok temu i nie działały szyby z przodu (tył korby), więc pojechałem na szrot, wyciągnąłem z innego auta przełącznik i zaczęły szyby działać :). Wracałem tydzień temu ze Szwecji i szyby znów przestały działać i przed samym wjazdem na prom nacisnąłem klawisz i szyby poszły w dół, mówię łał i będę miał problem z głowy. Po przyjeździe do domu pękła linka podnoszenia szyby pasażera, więc zamówiłem nową i po wymianie znów przestały szyby działać. Nie wiem co jest grane, ale sprawdziłem VCDSem i wyskoczyło kilka błędów: 7 Faults Found: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Right Rear Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 37-10 - Faulty - Intermittent 01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent Sprawdziłem całą wiązkę co idzie ze słupka A do drzwi kierowcy i nie ma żadnych przetarć, a przewody wszystkie całe nie uszkodzone. Wszystko inne działa w drzwiach (podśw. klawiszy szyb, zam/otw drzwi, centralny) więc skoro w drzwiach i w słupku A wszystko działa to zabrałem się za MK, a w nim jak na złość sucho, przewody całe w kostkach, nie zaśniedziałe. to jak już wszystko rozebrane trzeba sprawdzić jeszcze moduł w drzwiach, więc rozebrałem boczek, zdemontowałem obudowę i tam też nic się nie działo, postanowiłem sprawdzić czy działa wg silniczek (działa). Wczoraj sprawdziłem na szrocie kilka przełączników szyb i silniczki z drzwi kierowcy. Potrzebna mi pomoc w rozwiązaniu tego problemu, ponieważ szyby są mi potrzebne na promie Dodam jeszcze, że mój MK to 8E0 959 433 AR i czy mogę wymienić to na jakiś inny żeby wszystko działało? Edytowane 23 Czerwca 2020 przez Chudy_rumia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się